voi ei, kaikkonen ja taiveaho=(
http://www.mtv3.fi/ohjelmat/sivusto2008.shtml/viihde/korkojen_kera/uuti…
Tuntuu todella kurjalta ja kohtuuttomalta, olisivat varmasti olleet hyviä vanhempia. Mä kyllä oikeasti luulen, että noiden liitto voi jopa tuohon kaatua=(
Kommentit (109)
että adoptioprosessi laitetaan jäihin oikeudenkäynnin ajaksi ja odotetaan sitä tuomiota. Jos on syyllinen, niin adoptio tyssää siihen. Jos on syytön, niin sitten jatketaan.
Tosin Suomessa oikeutta saa niin hemmetin hitaasti, että joissain tapauksissa ikäkin voi tulla vastaan ennen kuin tuomio saadaan langetettua.
Lehdet kaivoivat ainoastaan keskustalaisten ehdokkaisen vaalirahat, koska halusivat kaataa päähallituspuolue keskustan.
Keltään muulta puolueelta niitä ei kaivettu esiin.
Antti ja Satu ovat sen episodin todellisia uhreja.
En voi mitään, mutta kyyneleet valuu, olen niin surullinen heidän puolestaan. Toivottavasti tämä asia kääntyisi parhainpäin.
Rutistus heille.
että mies voi joutua vankilaan. Mahdotonta olla tuolloin isänä kotona.
adoptioluvan hylkäämiselle. Mitenköhän ne vaalirahasotkut vaikuttaa siihen vanhemmuuteen..
Kyllä tässä taas tulee mieleen tämä lapsen saannin epäoikeudenmukaisuus. Kyllä kaikenmaailman narkkarit ja vankilatuomitut saa lapsia mutta...
parempi että adoptio kaatuu, se on pirun raskas prosessi mutta pientä sen rinnalla kun lapsen saa kotiin. Siitänalkaa niin kova polku että moni jättäisi väliin jos etukäteen aavistaisi. Ruotsissa ainakin on lastenkoteja adoptiolapsille, niin koville se joillakin ottaa.
Mikä siinä nyt niin koville ottaa?
hakeutukoot yksityiselle esim. felicitas, niin varmaan tärpäää
Jos ei ole Antissa vikaa, tekisivät sijais synnyttäjällä lapsen? Onhan heillä rahaa!
Lapsettomuushoidot he ovat jo läpikäyneet. Eivät lahjasolut auta kaikkia, lapsettomuuteen on lukemattomia eri syitä ja osa pareista ei saa apua mistään hoidoista, lahjasoluilla tai ilman.
Ei minusta. Ihminen joka voi toimia noin epärehellisesti ei välttämättä ole lapselle se paras kasvattaja.On hyvä, että adoptioprosessissa otetaan myös tuollaiset asiat huomioon.
adoptioluvan hylkäämiselle. Mitenköhän ne vaalirahasotkut vaikuttaa siihen vanhemmuuteen
Voisi luulla, että Kaikkosen taloudesta löytyisi vähän parempi koti lapselle, kuin jostain Kiinan lastenkodista tms. :(
Läheskään kaikki eivät lasta jaksakaan. On eri ottaa valmis lapsi kuin saada se itse raskauden kautta. Kiintyminen on erilaista, ei hormonien avustamaa ja niin vahvaa viettipohjaista. Lapsi on lisäksi saanut psyykkisiä häiriöitämpoikkeuksetta josnollut kuukausia tai jopa vuosia hylättynä. On paljon adoptiolapsia pois anneetuna, tästä ei vaan puhuta. Tabu.
Adoptiojonot ovat todella pitkät ja siellä jonoissa on paljon, todella paljon ihmisi, joita ei edes epäillä rikoksesta.
Sadusta tulisi varmaan myös hyvä sijaisäiti (Antista ei ole mielipidettä) ja sellaisista on huutava pula Suomessa. En tiedä puhutaanko noissa adoptiokeskusteluissa asiasta, mutta toivon, että ihmisiä muistutettaisiin siitä kuinka paljon meillä Suomessa on lapsia vailla sitä tukea ja turvaa jota he tarvitsevat.
Kaikkonen vaikuttaa niin epärehelliseltä ja petolliselta tapaukselta että ei sovi isäksi.
Sadulle toivon parempaa onnea jatkossa. Vaihda miestä, vielä ehtii!
Adoptiojonot ovat todella pitkät ja siellä jonoissa on paljon, todella paljon ihmisi, joita ei edes epäillä rikoksesta.
vetämällä kaverin oikeuteen vaikka pienestä autokolarista. Siinä on syyte, jolloin syylliseksi epäilty menettää mahdollisuutensa lapseen, vaikka ei olisi tehnyt mitään.
vaan syyttäjä poliisin tutkimusten perusteella. Ei naapurin adoptioprosessia voi niin helposti tuhota, kyllä siihen vaaditaan vähän enemmän kuin pelkkä jäynä.
<a href="http://www.mtv3.fi/ohjelmat/sivusto2008.shtml/viihde/korkojen_kera/uuti…" alt="http://www.mtv3.fi/ohjelmat/sivusto2008.shtml/viihde/korkojen_kera/uuti…">http://www.mtv3.fi/ohjelmat/sivusto2008.shtml/viihde/korkojen_kera/uuti…;
Tuntuu todella kurjalta ja kohtuuttomalta, olisivat varmasti olleet hyviä vanhempia. Mä kyllä oikeasti luulen, että noiden liitto voi jopa tuohon kaatua=(
Satu on kärsinyt jo tarpeeksi tuosta äijästä. Mutta toisaalta on kåyllä parempi että adoptio kaatuu, se on pirun raskas prosessi mutta pientä sen rinnalla kun lapsen saa kotiin. Siitänalkaa niin kova polku että moni jättäisi väliin jos etukäteen aavistaisi. Ruotsissa ainakin on lastenkoteja adoptiolapsille, niin koville se joillakin ottaa.