voi ei, kaikkonen ja taiveaho=(
http://www.mtv3.fi/ohjelmat/sivusto2008.shtml/viihde/korkojen_kera/uuti…
Tuntuu todella kurjalta ja kohtuuttomalta, olisivat varmasti olleet hyviä vanhempia. Mä kyllä oikeasti luulen, että noiden liitto voi jopa tuohon kaatua=(
Kommentit (109)
Mä olen myös toivonut jo pitemmän aikaa, että Satu saisi sen adoptiolapsen luokseen.. Hän vaikuttaa positiiviselta ihmiseltä, joka on toivonut lasta jo pitkän aikaa, niin enpä olisi enää tätä hänelle suonut.. Ei voi sanoa muuta kuin voi perse!!! :(
Kerjää säälipisteitä henkilökohtaisella asialla. Olisi ollut tekemättä niitä kupruja!
Satua käy säälikseni.
Paljon parempi elää siellä lastenkodissa melko huonossa laitoshoidossa.
Ei saa äidin ja isän rakkautta.
Onhan siellä niin mahtavaa, että vain täydelliset ihmiset saa adoptio lapsen.
Oi jos olisin taapero, niin kiljuen lähtisin Kaikkosten kotiin.
Mä en lähtisi koskaan hakemaan adoptio lasta, kun en ole täydellinen ja vielä niin köyhäkin.
Kerjää säälipisteitä henkilökohtaisella asialla. Olisi ollut tekemättä niitä kupruja!
Satua käy säälikseni.
Ja kehtaakin vielä julkisesti märistä tästä asiasta, ihan kuin ei olisi Sadulle jo tarpeeksi kipeä asia muutenkin. Ja tyyppihän viestitteli vasta jollekin toisille naisille. Iljetys!
Biologisen lapsen saantia ei voida valitettavasti mitenkään estää sopimattomilta mutta onneksi adoptiovanhempien kohdalla tilanne toinen.
että alkaisivat sijaisvanhemmiksi.
jospa asia ratkeaisi vielä niin, että Kaikkonen selviäisi asiasta. Asiahan kesken vielä.
Ihmettelen muuten tässäki ketjussa olevia äärimmäisen sydämettömiä kommentteja?
Kuinka joku voi olla noin julma?
Onneksi kaikki ei ole tuollaisia, tämä maa olisi huomattavasti tätäkin pahempi elää.
Itseasiassa empatian puute ei ole edes ihan terveen ihmisen merkki.
jospa asia ratkeaisi vielä niin, että Kaikkonen selviäisi asiasta. Asiahan kesken vielä.
Ihmettelen muuten tässäki ketjussa olevia äärimmäisen sydämettömiä kommentteja?
Kuinka joku voi olla noin julma?
Onneksi kaikki ei ole tuollaisia, tämä maa olisi huomattavasti tätäkin pahempi elää.Itseasiassa empatian puute ei ole edes ihan terveen ihmisen merkki.
mutta Kaikkonen ei kyllä ansaitse empatiaa koska on itse käyttänyt omaa asemaansa väärin, viestitellyt muille naisille ja tunkenut julkisuudenkipeänä johonkin tanssii tähtien kanssa-tv ohjelmaankin keikkumaan. Hyh.
minäkin ihmettelen, miksi tällaisesta henkilökohtaisesta asiasta on pitänyt kertoa tuolla tavalla, viihdeohjelmassa???
Helpompi kertoa asia noin niin on heti kaikkien tiedossa.
minäkin ihmettelen, miksi tällaisesta henkilökohtaisesta asiasta on pitänyt kertoa tuolla tavalla, viihdeohjelmassa???
sijaissynnyttäjäksi ja Antille huoltajuus kun on biologinen isä ja Satu sitten adoptoi lapsen.
edellisestä liitostaan. Miten hänestä onkin julkisuudessa mielikuva lapsettomana miehenä.
edellisestä liitostaan. Miten hänestä onkin julkisuudessa mielikuva lapsettomana miehenä.
Yhteisillä työmatkoilla muhinoivat samoissa hotellihuoneissa, vaikka molemmat olivat vielä entisissä liitoissaan.
Kai sillä nyt on jonkin verran merkitystä, minkä tyyppisestä rikoksesta on kyse. Siis jos puhutaan sopivuudesta vanhemmaksi.
Jotain eroa on väkivaltarikoksella ja huolimattomalla rahan vastaanotolla, oli se sitten tahallista tai ei.
Ja se, että täällä vedetään siihen mukaan joku "mutku se lähetti niitä tekstareitaki", niin mitenköhän se liittyy adoptioon?
Kai sillä nyt on jonkin verran merkitystä, minkä tyyppisestä rikoksesta on kyse. Siis jos puhutaan sopivuudesta vanhemmaksi. Jotain eroa on väkivaltarikoksella ja huolimattomalla rahan vastaanotolla, oli se sitten tahallista tai ei. Ja se, että täällä vedetään siihen mukaan joku "mutku se lähetti niitä tekstareitaki", niin mitenköhän se liittyy adoptioon?
Jos rikos syyte on este adoptiolle niin sitten on. Rikos kuin rikos.
Kanervan tyyliin?