voi ei, kaikkonen ja taiveaho=(
http://www.mtv3.fi/ohjelmat/sivusto2008.shtml/viihde/korkojen_kera/uuti…
Tuntuu todella kurjalta ja kohtuuttomalta, olisivat varmasti olleet hyviä vanhempia. Mä kyllä oikeasti luulen, että noiden liitto voi jopa tuohon kaatua=(
Kommentit (109)
ja muutenkaan en kyllä rikollisille soisi lasta, se ei ole lapsen edun mukaista.
JA jos pitää paikkaansa, että Kaikkosella on jo lapsi, jolle tällekään ei taida riittää riittävästi isän aikaa, niin eiköhän se Kaikkosen lapsikiintiö ole nyt täynnä.
millaisille vanhemmille lapsi luovutetaan. Voimmeko tuomita nuo kehitysmaat kriteereistään?
aiemmin miten he voivat adoptoida kun syytettynä. Samat säännöt kaikille ja samat testit, kokeet ja todistukset jokaiselle oltava. Tällaiset asiat (rikosepäily)estävät ehdottomasti adoptioluvan saannin ja hyvä niin. Adoptiovanhempien rikosrekisteriotteen tulee myös olla puhdas, tarkistetaan kaksi kertaa prosessin aikana.
Sama koskee muuten myös sijaisvanhemmuutta.
Vai ajatteliko joku että itse rikoksesta tumittu ymmärtäisi paremmin vaikkapa vankilassa istuvaa biovanhempaa??
Sijaisvanhemmuudesta vielä että harva biovanhempi antaisi lapsensa ns.kohu-julkkisparille. Biovanhempia kuullaan nykyään paljon sijoituspaikkaa etsittäessä, kysellään toiveita ym. kuten perheessä jo olevat lapset, uskonnollisuus, ammatit, asunto maalla/kaupungissa...
Ja miten tällainen pari pitäisi sijoitetun lapsen julkisuudelta "piilossa" eli antaisi mahdollisimman normaalin lapsuuden?
(Olgan ja Tuukan perheen sijoitettu lapsi lienee sukulaissijoitettu koska niin paljon esillä julkisuudessa)
Terv. Sijaisäiti
Minkä taakseen jättää, sen edestään löytää. Tavis tai kansanedustaja, sama laki.
t. sossu
Suvi Linden ainakin meni jonon ohi hakiessa Kiinasta lasta..
lapsen etu on tulla perheeseen, missä isä on rehellinen ja oikeudentajuinen ihminen, joka toimii maan lakien mukaisesti.
Empaattisena ihmisenä toivon lapselle mahdollisimman hyvät vanhemmat, ja parempi kuin tuo Kaikkonen on kyllä löydettävissä. Yksikään lapsi ei jää adoptoimatta Kaikkosen tapauksen vuoksi, sillä jonoissa on monin verroin enemmän adoptiovanhemmiksi haluavia kuin adoptoitavia lapsia.
On asioita joista lehdistö, ei edes seiska suomessa kirjoita ja tässä on ýksi niistä..olen itse ollut itsenisyyspäivän juhlissa Tuusulassa missä Antti Kaikkonen oli silloisen vaimonsa kanssa ja heillä oli mukanaan ainakin yksi taapero-ikäinen lapsi. Ovat luultavasti tehneet yhteisen sopimuksen olla puhumatta asiasta sillä avioeron jälkeen ei Antista olla pahaa sanaa sanottu.. tulee vain mieleen että harvinaisen sympaattinen (tai rahanahne ja vaitiolosopimuksen allekirjoittanut) tuon ex-vaimon täytyy olla, kun Satu ja ANtti ovat olleet suhteensa alkuvaiheesta lähtien niin julkisuudenkipeitä ja jatkuvasti esillä mediassa.
Melkein voisi sanoa että jos Kaikkonen on menettänyt ed.liiton lapsensa uuden suhteensa huumassa niin vanha sanonta pitää paikkansa, sitä saa mitä tilaa ja edestään löytää sen minkä taakseen jättää.. It takes two to tango joten eipä tuo Taiveahokaan silmissäni sen puhtoisempi ole..
edellisestä liitostaan. Miten hänestä onkin julkisuudessa mielikuva lapsettomana miehenä.
Ei adoptiomaa voi antaa lasta perheeseen jossa isää epäillään rikoksen tekemisestä. Se olisi täysin väärin lasta kohtaan.
Tässä(kin) asiassa Antti ja Satu voivat vain katsoa peiliin. Kiireisten ihmisten kannattaa ehkä sittenkin keskittyä vain siihen uraan ja siinä kulkemiseen jos ei ole aikaa edes hoitoihin.
yli vuodella. Tämä on ihan yleisessä tiedossa.
t. kahden kiinalapsen äiti