voi ei, kaikkonen ja taiveaho=(
http://www.mtv3.fi/ohjelmat/sivusto2008.shtml/viihde/korkojen_kera/uuti…
Tuntuu todella kurjalta ja kohtuuttomalta, olisivat varmasti olleet hyviä vanhempia. Mä kyllä oikeasti luulen, että noiden liitto voi jopa tuohon kaatua=(
Kommentit (109)
adoptioluvan hylkäämiselle. Mitenköhän ne vaalirahasotkut vaikuttaa siihen vanhemmuuteen..
Kyllä tässä taas tulee mieleen tämä lapsen saannin epäoikeudenmukaisuus. Kyllä kaikenmaailman narkkarit ja vankilatuomitut saa lapsia mutta...
satu kärsi lapsettomuudesta jo edellisesssä liitossaan. nyt pitkä odotus ja pettymys. multa pääsee itku. ironista, että satu ei pysty saamaan lapsia ja nyt antin vuoksi ei saa adoptiolastakaan!
Onhan se julmaa, jos todetaankn syyttömäksi ja adoptioviranomiaset voivat sanoa, että so what, syyte riitti
toivottavasti elämä hyvittää tämän heille jollakin tavalla. Toivottavasti saavat kokea jotain myönteistäkin.
Monet jotka ei lasta ansaitse, saavat vauvan, ja toiset yrittävät vuosia, eivätkä millään saa, edes adoption kautta.
Voisi luulla, että Kaikkosen taloudesta löytyisi vähän parempi koti lapselle, kuin jostain Kiinan lastenkodista tms. :(
Jos he oikeasti haluavat lapsia, niin sijaisvanhemmista on huutava pula.
eihän nyt rikoksesta epäillylle voi adoptiolupaa antaa!
Jos he oikeasti haluavat lapsia, niin sijaisvanhemmista on huutava pula.
mutta entäs jos kyseessä olisikin Matti ja maija Meikäläinen, ajattelisitteko samoin?
Että adoptiolasta vaan kehiin vaikka mahdollisesti onkin jotain lainvastaista toimintaa ollut. Epäily siitä edes.
Toivottavasti saisivat sen lapsensa, toivon sitä heille kovasti mutta pohdeinpa vaan aikani kuluksi...
anttihan pystyy saamaan biologisia lapsia... sijaissynnyttäjä voisi olla yksi vaihtoehto
eihän nyt rikoksesta epäillylle voi adoptiolupaa antaa!
Eikä lain mukaan syylliseksi voida katsoa ennen kuin tuomio on annettu.
Toivottavasti saavat lapsen sieltä Afrikasta.
Jos Maija olisi syytteessä kavalluksesta ja jo ennen tuomiota adoptioviranomiaset katsoisivat hänet syylliseksi ja eväisivät adoptioluvan, niin viranomaiset syyllistyisivät itse rikokseen.
Satua käy sääliksi, mutta tosiasia on, että hyvä, että Suomen lapseksiottamisasioiden lautakunta eväsi luvan nyt. Mikään kohdemaa ei kuitenkaan olisi antanut adoptiolasta rikoksesta epäillylle ja niin heiltä olisi kulunut vuosia hukkaan jonossa.
Satu on odottanut lapsen saapumista jo niin pitkään ja hartaasti ja pari kuukautta sitten hän kertoi lehdistössä, että pääsivät adoption seuraavaan vaiheeseen jo jne. Tämä on hänelle varmaan ihan hirveä isku. Kestääkö liitto? Pahoin pelkään, että ei ;(
olisivat nyt edes odottaneet siihen tuomioon asti, että mitä tapahtuu.
Aika vahva liitto saa olla, että tuon kestää.
Ihan oikein niille, vittuakos varasti nuorilta rahaa. Kärsiköön nyt itse, mahtoi kaikki matkat ja ylellisyydet olla tämän arvoisia. Olen vahingoniloinen: PAHA SAA AINA PALKKANSA. Haistakoot Kaikkonen pitkän paskan.
onhan nyt ollut vaikka kuinka monta lehtijuttuakin, että nimenomaan sadusta lapsettomuus johtuu. siihenhän kaatui hänen ensimmäinen avioliittonsakin.
Satu on odottanut lapsen saapumista jo niin pitkään ja hartaasti ja pari kuukautta sitten hän kertoi lehdistössä, että pääsivät adoption seuraavaan vaiheeseen jo jne. Tämä on hänelle varmaan ihan hirveä isku. Kestääkö liitto? Pahoin pelkään, että ei ;(
Satu on niin ihana!