Miksi Turun Punanaamioon haetaan jatkuvasti uutta työntekijää?
"TÖIHIN PUNANAAMION PÄÄKALLOPAIKALLE TURKUUN
Punanaamio on hauskanpitoon, naamiaisiin ja rekvisiittaan erikoistunut yritys, jonka maahantuomassa tuotevalikoimassa on reilut 5000 tuotetta. Pääkallopaikkamme/Toimistomme on Turussa, ja Punanaamio-liikkeet löytyvät Turusta, Tampereelta sekä Helsingistä.
Etsimme yhtä vakituista, kokopäiväistä, kokoaikaista, lisää pääkallopaikallemme Turun Kärsämäkeen.
Tehtävä käsittää kaikkea mahdollista toimisto/varasto/netti/kauppaan kuuluvaa: Tilausten vastaanotot, käsittelyt, pakkaamiset ja lähetykset, asiakasneuvontaa, reskontraa ja miljoona muuta asiaa... aina rekkakuormien purkamisesta ja pakkaamisesta nettipäivityksiin!
99% asiakkaistamme on mukavia, työ on vastuullista ja fyysisestikin rankkaa, mutta ei niinkään tylsää, ja omien aivojen käyttö on pakollista!
Vaikka suurin osa päivästä kuluu tuotteiden keräämisessä, pakkaamisessa ja hyllytyksessä, panostamme paljon myös Neuvovaan asiakaspalveluun.
Papereiden sijaan etsimme omalaatuiseen tiimiimme sopivaa henkilöä. Oletko siis :
-puhelias, iloinen, ystävällinen asiakaspalveluhenkilö, joka on kuitenkin myös tarkka ja tehokas! Puhut (ihan oikeasti) tarvittaessa ruotsia ja englantia. (Kouluarvosanaa ei siis lasketa osaamiseksi).
-sinulla on hyvä yleissivistys, seuraat viihde- ja elokuvamaailman menoa, ja sinulla on hyvä ja kekseliäs visualisointikyky. Psykologisen silmän lisäksi sinulla on psykologinen korva, ja osaat ideoida asukokonaisuuksia. Olet vikkelä ja nokkela. Ymmärrät mitä tarkoittaa myynti.
-Osaat tehdä päätöksiä ja ottaa niistä vastuun?
-Kestät stressiä etkä nipota turhista?
-Et pelkää työntekoa ja olet valmis tarvittaessa pitkiinkin päiviin. Kädessäsi pysyy tarvittaessa pesurätti ja tietokoneen käyttö on normisettiä? Et kammoa pölyä tai laatikoiden nostelua. Kyntesi ja Fysiikkasi kestää oikeasti ruumiillista työntekoa!
-Tartut toimeen. Olet oma-aloitteinen.
-Välillä voit joutua liikkeeseen töihin, joten edellytämme myös siistiä ulkoasua.
Luonteesi on se, mikä ratkaisee!
Tarjoamme vakituisen, pitkäaikaisen, kokopäiväisen työpaikan työteliäässä, mutta jännittävässä karnevaalimaailmassa ainutlaatuisen tuotevalikoiman parissa. Kuukausipalkkaus on kaupan alan Tes.
Kiinnostaako? Pistä vapaamuotoinen hakemus jossa kerrot itsestäsi, Cv:n ja kuvan kera maililla osoitteeseen: XXX@XXX:XX niin ihmetellään lisää."
Tämä sama ilmoitus on vähän väliä MOL:ssa eli mikä mättää työpaikassa? Näin kivan ilmoituksen jättänyt työnantaja tuntuu pyörittävän kivaa työpaikkaakin, mutta ilmisesti näin ei olekaan?
Kommentit (73)
Pilailupuodin kulissit kaatuvat ryminällä.. Naamiot ja maskit pois, vaikka todellisuus on karmea, kurja ja ruma..
Voi harmi, en osa ruotsia (ihan oikeasti). Buuu! :(
[quote author="Vierailija" time="28.08.2012 klo 13:11"]
on suuruudeltaan?
Mulla on sellainen käsitys, että se on sen verran pieni palkka ettei sillä oikeen pärjää jos pitää maksaa vuokrat ja ihan nirmaalit menot.
Kyllä kaupanalan TES on hyvä ja ehdottomasti pärjää. Tottakai riippuu kokemusvuosista/koulutuksesta ja työtunneista. 40h/vko on jo hyvää palkkaa.
Mutta muuten kuullostaa vähän siltä ettei työpaikka ole mielyttävä, koska tosiaan itsekin olen huomannut, että haetaan jatkuvasti. Ja joo koulutus, muutto tms voi selittää varmasti jotkut lähdöt työpaikasta, mutta välillä pomo voisi miettiä, että voiko vika olla hänessä tai hänen tavassaan johtaa..
No on sulla käsitys hyvästä palkasta! Mä sanoisin, että nippanappa pärjää.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 23:03"]Voi harmi, en osa ruotsia (ihan oikeasti). Buuu! :(
[/quote]
Enkä näköjäön suomeakaan.
*osaa
Vanha ketju.. Mutta näyttää siltä ettei tällä paikalla ole kovin hyvää ilmapiiriä tms? Viimeksi hain kyseiseen paikkaan alle 2kk sitten, ja taas on haku päällä.. Tällä kertaa "syynä" on äitiysloman sijaisuus.. Koko ajanko sielä joku lapsia tekee kun on aina paikka avoinna noin pienellä liikeellä..? Millainen mielikuva asiakkaana ihmisillä on tästä paikasta? Itse en ole turussa käynyt, mutta olen harkinnut sinne muuttoa. Tampereen ja Helsingin liikeessä olen joskus käynyt, ihan ok oloisisia tyyppejä niissä ollut töissä. Mutta mites tämä turku?
Vierailija kirjoitti:
Naamiot riisuttu.
En usko.
Kertoo varmaan työpaikasta aika paljon että työntekijät ei pysy.
Vierailija kirjoitti: Miksi hakemukseen halutaan kuva?
Läskit ja rillipäät älkööt vaivautuko.
Kannattaa etsiä töitä muualta.