Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Turun Punanaamioon haetaan jatkuvasti uutta työntekijää?

Vierailija
24.08.2012 |

"TÖIHIN PUNANAAMION PÄÄKALLOPAIKALLE TURKUUN

Punanaamio on hauskanpitoon, naamiaisiin ja rekvisiittaan erikoistunut yritys, jonka maahantuomassa tuotevalikoimassa on reilut 5000 tuotetta. Pääkallopaikkamme/Toimistomme on Turussa, ja Punanaamio-liikkeet löytyvät Turusta, Tampereelta sekä Helsingistä.

Etsimme yhtä vakituista, kokopäiväistä, kokoaikaista, lisää pääkallopaikallemme Turun Kärsämäkeen.

Tehtävä käsittää kaikkea mahdollista toimisto/varasto/netti/kauppaan kuuluvaa: Tilausten vastaanotot, käsittelyt, pakkaamiset ja lähetykset, asiakasneuvontaa, reskontraa ja miljoona muuta asiaa... aina rekkakuormien purkamisesta ja pakkaamisesta nettipäivityksiin!

99% asiakkaistamme on mukavia, työ on vastuullista ja fyysisestikin rankkaa, mutta ei niinkään tylsää, ja omien aivojen käyttö on pakollista!

Vaikka suurin osa päivästä kuluu tuotteiden keräämisessä, pakkaamisessa ja hyllytyksessä, panostamme paljon myös Neuvovaan asiakaspalveluun.

Papereiden sijaan etsimme omalaatuiseen tiimiimme sopivaa henkilöä. Oletko siis :

-puhelias, iloinen, ystävällinen asiakaspalveluhenkilö, joka on kuitenkin myös tarkka ja tehokas! Puhut (ihan oikeasti) tarvittaessa ruotsia ja englantia. (Kouluarvosanaa ei siis lasketa osaamiseksi).

-sinulla on hyvä yleissivistys, seuraat viihde- ja elokuvamaailman menoa, ja sinulla on hyvä ja kekseliäs visualisointikyky. Psykologisen silmän lisäksi sinulla on psykologinen korva, ja osaat ideoida asukokonaisuuksia. Olet vikkelä ja nokkela. Ymmärrät mitä tarkoittaa myynti.

-Osaat tehdä päätöksiä ja ottaa niistä vastuun?

-Kestät stressiä etkä nipota turhista?

-Et pelkää työntekoa ja olet valmis tarvittaessa pitkiinkin päiviin. Kädessäsi pysyy tarvittaessa pesurätti ja tietokoneen käyttö on normisettiä? Et kammoa pölyä tai laatikoiden nostelua. Kyntesi ja Fysiikkasi kestää oikeasti ruumiillista työntekoa!

-Tartut toimeen. Olet oma-aloitteinen.

-Välillä voit joutua liikkeeseen töihin, joten edellytämme myös siistiä ulkoasua.

Luonteesi on se, mikä ratkaisee!

Tarjoamme vakituisen, pitkäaikaisen, kokopäiväisen työpaikan työteliäässä, mutta jännittävässä karnevaalimaailmassa ainutlaatuisen tuotevalikoiman parissa. Kuukausipalkkaus on kaupan alan Tes.

Kiinnostaako? Pistä vapaamuotoinen hakemus jossa kerrot itsestäsi, Cv:n ja kuvan kera maililla osoitteeseen: XXX@XXX:XX niin ihmetellään lisää."

Tämä sama ilmoitus on vähän väliä MOL:ssa eli mikä mättää työpaikassa? Näin kivan ilmoituksen jättänyt työnantaja tuntuu pyörittävän kivaa työpaikkaakin, mutta ilmisesti näin ei olekaan?

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on suuruudeltaan?

Mulla on sellainen käsitys, että se on sen verran pieni palkka ettei sillä oikeen pärjää jos pitää maksaa vuokrat ja ihan nirmaalit menot.

Vierailija
22/73 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on suuruudeltaan?

Mulla on sellainen käsitys, että se on sen verran pieni palkka ettei sillä oikeen pärjää jos pitää maksaa vuokrat ja ihan nirmaalit menot.

Kyllä kaupanalan TES on hyvä ja ehdottomasti pärjää. Tottakai riippuu kokemusvuosista/koulutuksesta ja työtunneista. 40h/vko on jo hyvää palkkaa.

Mutta muuten kuullostaa vähän siltä ettei työpaikka ole mielyttävä, koska tosiaan itsekin olen huomannut, että haetaan jatkuvasti. Ja joo koulutus, muutto tms voi selittää varmasti jotkut lähdöt työpaikasta, mutta välillä pomo voisi miettiä, että voiko vika olla hänessä tai hänen tavassaan johtaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mulla on kaveri siellä töissä, joka ainakin viihtyy. :)

Vierailija
24/73 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei punanaamioon voi hakea jos on mies?? Voisi jopa sopia joukkoon?

Vierailija
25/73 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa täällä monta jotka tuntuvan tietävän kaikki asiasta?!? Oletteko olleet töissä kenties punanaamiossa?

Siellä ei ole suurinosa työntekijöistä alle 25-vuotiaita vaan yli! Ja kuulkaa muutamat ihan 30-vuotiaat myös!

Siellä maksetaan kokemuksesta ja ihan kaikille kuuluvat palkat.

Joku tuolla kehotti jo menemään kyselemään henkilökunnalta millaista on työskennellä siellä niin kannattaisiko mennä ennen kun alkaa väittämään täällä asioita jotka eivät ole totta!

Vierailija
26/73 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei olisi tärkeää siisti ulkoasu?

Kaupanalaa se yhtä paljon kuin muutkin vaikka hupitavaroita myyvätkin.

Ja jos et ollut tietoinen niin Punanaamiosta saa myös todella hyvää kosmetiikkasarjaa niin onhan se edustavaa, että myyjät käyttävät sitä ja voivat suositella asiakkaille.

Ihan kaikissa asiakaspalvelu tilanteissa myyntituotteesta huolimatta suositaan siistin näköistä ja oloista ihmistä.

Vierailija
27/73 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punanaamio on hyvä työpaikka.

Vierailija
28/73 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

PS. Sinä 25v ekonomitar 15v:n kokemuksinesi, ethän vaan vaadi mitään lisiä (pitkin hampain) maksamaamme tessin minimiin, koska kai ymmärrät, että tässä unelmaduunissa väistämättä saavasi työnilon itsessään pitäisi todellakin riittää korvaukseksi.

Äläkä nyt kuitenkaan kuvittele itsestäsi liikoja, kaltaisiasi on vähintään 13 tusinassa ja kaikki kärkkyvät malttamattomina suurella innolla huipputyöpaikkaasi.

Ethän sitten rupea enää höpsöttelemään eli lisääntymään, tuppaa opiskelemaan, tai vaihda pakkakuntaa tms turhia hömpötyksiä, ne junat ovat jo kohdallasi muutenkin menneet. Niin ei pidä tehdä, koska Punanaamio.

Punanaamion on vastedes oltava elämäsi ykkösprioriteetti -AINA ja kaikessa, eli mikään eikä kukaan ei saa ikinä mennä ohitse. Äläkä ala kiittämättömäksi, sillä kaikki mitä olet on Punanaamion ansiota.

Ethän myöskään ole esimiesnaistasi kauniimpi, hoikempi etkä pätevämpi, ettei hänelle tule paha mieli ja alemmuuskompleksi. Sinun tulee tietenkin olla juuri "tarpeeksi" ja "sopivasti" (, ei siis liian!), kaunis ja pätevä. 

Osaathan olla nöyrä ja nuolla persettä. Onhan sopulietiketti hallussa, jos et ole tästä aivan varma, voit tutustua vaikka hömpänpömppäblogeihin ja niissä julkaistuihin lässynlää -kommentteihin.

Vierailija
29/73 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Valitettavasti joukkomme koostuu 18 kpl nuorista naisista"

Kukahan ne on palkannut sinne ja miksi? Ja heti perään hehkutetaan tarkkaa seulontaa työntekijöissä. Tyypillinen työnataja, joka vaatii mahdottomia, mutta oletettavasti ei ole valmis mksamaan mitään ja tästä seuraa työpailla suuri vaihtuvuus.

Vierailija
30/73 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti olette typerehtineet puljustanne niin vastenmielisen kuvan, etten ikinä tule siellä asioimaan. 

Vierailija
31/73 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä loistava esimerkki epäpätevästä johdosta ja kaikinpuolin kelvottomasta työpaikasta.. 

Vierailija
32/73 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ei tuo vaikuta sen kummemmalta työpaikalta MUTTA pakko sanoa että aivan kauhean kuuloinen työnhakuilmoitus. En uskaltaisi itse hakea, superihminen tuonne vain kelpaa.

Vierailija
33/73 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaupan alan palkalla elää. 

Mulla on vakkarisoppari 37,5/vko, teen vain aamuvuoroja ja halutessani yövuoroja. Palkka 2300-2500e/kk bruttona. Töitä oon tehnyt kuus vuotta mutta pyysin lisää liksaa ja saan kaikki kokemuslisät. Ei ole ikinä ollut ongelmana että tällä "just ja just" eläis? Vaikka maksan auto- ja asuntolainaa.

Toki oon hyvässä asemassa ja hyvä tsäkä on sattunut mutta kyllä osansa on varmasti myös motivaatiollani ja taidoillani. Harvassa ammatissa kaiketi rikastuis osa-aikasella sopimuksella joten siitä ollee turha nillittää. (tiedän että kaikki ei saa vakkarisopimusta vaikkei haluis.) Ehkä mulle on tosiaan sattunu tosi hyvä tuuri työpaikan suhteen.

Vierailija
34/73 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaupan alan palkalla elää. 

Mulla on vakkarisoppari 37,5/vko, teen vain aamuvuoroja ja halutessani yövuoroja. Palkka 2300-2500e/kk bruttona. Töitä oon tehnyt kuus vuotta mutta pyysin lisää liksaa ja saan kaikki kokemuslisät. Ei ole ikinä ollut ongelmana että tällä "just ja just" eläis? Vaikka maksan auto- ja asuntolainaa.

Toki oon hyvässä asemassa ja hyvä tsäkä on sattunut mutta kyllä osansa on varmasti myös motivaatiollani ja taidoillani. Harvassa ammatissa kaiketi rikastuis osa-aikasella sopimuksella joten siitä ollee turha nillittää. (tiedän että kaikki ei saa vakkarisopimusta vaikkei haluis.) Ehkä mulle on tosiaan sattunu tosi hyvä tuuri työpaikan suhteen.

Vierailija
35/73 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

55/56, jos on vasta aloittanut kaupan alalla, tuntipalkka on n. kolmanneksen vähemmän siitä, mitä sinulla, eikä tule ikä/kokemuslisiäkään päälle.

Vierailija
36/73 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
37/73 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilailupuoti pilailee, eipä voi tosissaan ottaa..

Vierailija
38/73 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tämä sama ilmotus on turun seudulla ollut äitiyslomasijaisuuden nimikkeellä jo pari vuotta. Villi veikkaus on että pistetään koeajan lopussa työntekijä pihalle ja palkataan uusi. 2-3kk hakusyklikin sopisi. Mikään muu ei selitä tota jatkuvaa hakua...

Vierailija
39/73 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah.. Se ihana tunne kun raaka kananmuna kolahtaa päin näköä.

Terveisin Munanaamio

Vierailija
40/73 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse löysin pari vuotta sitten samantyylisen työpaikkailmoituksen MOLista samankaltaisesta liikkeestä. Ilmoituksesta jäi tosi hyvä fiilis ja sovittiin haastatteluaika, jota odotin kuin kuuta nousevaa. Kävin työhaastattelussa JA SE OLI KATASTROFI. Haastattelija/esimies oli kamala! Ei ollut yhtään perehtynyt kuka olin, nälvi ja tiuski, huokaili ja pyöritti silmiä. Toisti kokoajan että "ME ollaan valittu tänne sellaisia ja tällaisia ihmisiä" niinkuin paikka olisi jo täytetty? Tuli tosi nöyryytetty olo. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän