Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten noi voice of finlandin kilpailijat on niin edustavan näköisiä?

Vierailija
20.01.2012 |

Ihmettelen siis siksi, että tuonhan pitäisi olla kisa, jossa vain ääni ratkaisee. Jos vertaa esim. Idolsiin, niin selkeästi paremman näköistä porukkaa tuossa Voice of Finlandissa on noin keskimäärin, mun mielestä ainakin. Jos kaikki on valkattu tuohon vaiheeseen pelkän äänen perusteella niin miten kutakuinkin kaikki on sellaista tavallista tallaajaa paremman näköisiä? Eikö vaatimattomamman näköiset ole hakenut koko ohjelmaan?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisin ku idolsin karsintoihin.

Vierailija
2/16 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehistä ei hyvännäköisiä ole ollut kuin 2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mä mietin kans että varmaan stailauksella on osansa, mutta kun moni etenkin nainen on mun mielestä tosi kaunis, sellainen ettei pelkällä meikillä ja vaatteilla sitä illuusiota luoda.

Vierailija
4/16 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mä mietin kans että varmaan stailauksella on osansa, mutta kun moni etenkin nainen on mun mielestä tosi kaunis, sellainen ettei pelkällä meikillä ja vaatteilla sitä illuusiota luoda.

Vierailija
5/16 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Naisista suurin osa on ollut ylipainoisia!

On vai? :O Miten mä en oo yhtään kiinnittänyt huomiota. Toisaalta kiinnitän kyllä ihmisissä kasvoihin erityisen paljon huomiota, kropan ei tarvi olla mistään cosmon kannesta ollakseen hyvä. Vai tarkoitatko av-ylipainoista eli ketä tahansa joka painaa yli 60 kiloa?:D

Vierailija
6/16 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohoijaa

Vierailija
7/16 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohoijaa

Niin no, tarkennan että ehkä lähinnä naisten kohdalla olen ollut tätä hyvännäköisyyttä havaitsevinani. Miehet on aika perus.

Vierailija
8/16 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä on tämä lauma sit pääsy studioon.

Karsintaa siis tehty jo etukäteen. Eihän tuolla ole ketään varsinaista laulutaidotontakaan ollu niinkuin idolsissa on.

Vierailija
9/16 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä on tämä lauma sit pääsy studioon.

Karsintaa siis tehty jo etukäteen. Eihän tuolla ole ketään varsinaista laulutaidotontakaan ollu niinkuin idolsissa on.

Okei, no tämä avaa asiaa. Luulin että on karsittu PELKÄN äänen perusteella telkkariin mutta ilmeisesti niin ei olekaan? Siinä tapauksessa on kyllä aika tekopyhää mainostaa "vain ääni ratkaisee" -lausella...

Vierailija
10/16 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi on valittu siis nimenomaan ääninäytteen perusteella, onhan siellä suuri osa aikamoisia mörköjä.

Vierailija
11/16 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi on valittu siis nimenomaan ääninäytteen perusteella, onhan siellä suuri osa aikamoisia mörköjä.

Kyllä mun mielestä aika outoa on, jos jonkun mielestä _suurin osa_ on "aikamoisia mörköjä". Miehissä nyt on kaikennäköistä mutta naisia lähinnä tarkoitan niillä hyvännäköisillä. Enkä siis tarkoita, että jokainen nainen olisi täydellinen ilmestys, mutta perustallaajaa paremman näköisiä mielestäni oli suuri osa (naisista ainakin).

Vierailija
12/16 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kun oon aatellut, että harvinaisen tavallista tallaajaa ja epäedustavia ihmisiä, jännittää oikein miten tuomarit ragoivat kun kääntyvät ja näkevät kilpailijan.

Minusta siis nämä ovat aika mörköjä suurin osa. Ei yhtään edustavaa naistakaan tänään.

Idolsissa taas usein näkee niitä hoikkia nättejä nuoria naisia. Lauluääni sitten onkin toista luokkaa.

Vierailija
13/16 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon keikkailleita jo jne. Mun veikkaus on, että alalle ylipäätään hakeutuu ihmisiä, jotka haluaa olla esillä ja näin myös kiinnittävät keskimääräistä enemmän huomiota ulkonäköönsä. Muutama ihan pystymetsästä laulamisen suhteen mukana ollut onkin sitten ollut myös ulkonäöllisesti taviksempi.

Kyllä mun mielestä aika outoa on, jos jonkun mielestä _suurin osa_ on "aikamoisia mörköjä". Miehissä nyt on kaikennäköistä mutta naisia lähinnä tarkoitan niillä hyvännäköisillä. Enkä siis tarkoita, että jokainen nainen olisi täydellinen ilmestys, mutta perustallaajaa paremman näköisiä mielestäni oli suuri osa (naisista ainakin).

Vierailija
14/16 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kun oon aatellut, että harvinaisen tavallista tallaajaa ja epäedustavia ihmisiä, jännittää oikein miten tuomarit ragoivat kun kääntyvät ja näkevät kilpailijan.

Minusta siis nämä ovat aika mörköjä suurin osa. Ei yhtään edustavaa naistakaan tänään.

Idolsissa taas usein näkee niitä hoikkia nättejä nuoria naisia. Lauluääni sitten onkin toista luokkaa.

Aika jännä. Miten ne voi näin eri tavoin nähdä? Oonko mä tosiaan ainut jonka mielestä ne kilpailijat on edustavampia kuin mitä voisi kuvitella kisassa jossa pelkkä ääni ratkaisee? :D Mutta kuten sanottu niin mä katson ulkonäössä 90-prosenttisesti kasvoja.

Sitä mäkin oon miettinyt, että onko niin että tuollaisiin kisoihin hakeutuu lähinnä ihmisiä jotka just haluaa olla esillä (ja jotka yleensä on siksi myös ulkonäöltään suht edustavia).

Vierailija
15/16 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin ja mä nyt tarkennan vielä, että kun on tuon kaltainen kisa, niin voisi olettaa noin teoriassa että ulkonäöllisesti porukka olisi keskimääräistä vaatimattomampaa. Siihen peilattuna siis porukka on ihan edustavan näköistä mun mielestä. En siis väitä, että jokainen on joku Beyonce tai Jennifer Lopez, mutta siis jos ulkonäöllä ei ole MITÄÄN väliä niin luulisi että vähän vähemmän edustavaa porukkaa noin ulkoisesti olisi. Kun luulisi että tästäkin maasta löytyy iso kasa tosi taitavia vähemmän kauniita ihmisiä.

Toisaalta mulle kauniin synonyymi ei muutenkaan oo yhtä kuin nuori ja hoikka.

Vierailija
16/16 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei äänten takaa löytynyt jotenkin rujomman näköistä porukkaa ;D osoittaa alhaisen skandaalinhaluni tietenkin. Mutta sittemmin olen ajatellut, että tässä kisassa pitää olla jo niin valmis, että käytännössä eteenpäin pääsevät jo musiikin kanssa jonkinlaista uraa luoneet ihmiset, jotka ovat jo joutuneet ylittämään erinäisiä esteitä..

T. 14

Ai niin ja mä nyt tarkennan vielä, että kun on tuon kaltainen kisa, niin voisi olettaa noin teoriassa että ulkonäöllisesti porukka olisi keskimääräistä vaatimattomampaa. Siihen peilattuna siis porukka on ihan edustavan näköistä mun mielestä. En siis väitä, että jokainen on joku Beyonce tai Jennifer Lopez, mutta siis jos ulkonäöllä ei ole MITÄÄN väliä niin luulisi että vähän vähemmän edustavaa porukkaa noin ulkoisesti olisi. Kun luulisi että tästäkin maasta löytyy iso kasa tosi taitavia vähemmän kauniita ihmisiä. Toisaalta mulle kauniin synonyymi ei muutenkaan oo yhtä kuin nuori ja hoikka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi