Pääseeköhän sh tekemään keikkaa päiväkotiin? Oman
Kommentit (9)
netissä ainakin voi meidän kaupungissa täyttää sellaisen sijaisrekry jutun.
Olen tehnyt myös ohjaajan töitä yksityisissä lastensuojelulaitoksissa.
Älä tyydy huonoon palkkaan !!
koulutukses ei sisällä pedagogiikkaa. Alan vaihto ja koulunpenkille sitte vaan...
tieteitä ja suunnitelmissa alanvaihto kun lapset kasvaa. Ap
pääkaupunkiseudulla jossa huutava pula. Kun on tehnyt paljon keikkaa voi irrota ihan määrä-aikainen työsuhdekkin lastenhoitajana. Monessa päiväkodissa lastenhoitajina on epäpäteviä työntekijöitä.
itse olen tehnyt kaupungille keikkaa lastentarhanopen sijaisuuksia ja opettajan sijaisuuksia alakoulussa. Töitä riittää...soita vaan ja ilmoita kiinnostuksesi. Itse en suostunut tekemään lastenhoitajan/ ja avustajan hommia huonon palkan takia.
Mutta ei siinä open ja lastenhoitajan palkassa kyllä kovin suurta eroa ole. :) Silloin kun itse vielä opiskelin lto:ksi ei kyllä päässyt Seuren kautta tekemään pidempiä open sijaisuuksia kun ei ollut pätevyyttä.Ehkä päivän tai kaksi. Hoitajan sijaisuuksia pääsi. En siis tiedä miten tämä toine sh on päässyt. Ehkä nykyään on sitten pakko ottaa kuka vaan.
Päiväkodeissa paljon keikkalaisia, jotka eivät ole aiemmin edes olleet alalla. Osa voi tulla suoraan lukiosta. Itse olen vuosia sitten opiskellut sairaanhoitajaksi ja jatkanut siitä lastentarhanopettajaksi. Tiedän myös sairaanhoitajia jotka ovat käyneet jotain "kursseja" ja ovat lastenhoitajina. Ei ole kaduttanut;)