Raskausarpia vko 28! Apuaa!!
Esikoisesta ei tullut, mutta nyt paino noussut nopeammassa tahdissa ja kiloja on enemmän, joten muutama arpi on tullut. Lisäksi tuntuu, että turvotusta on ilmestynyt tässä lähiviikkoina. Paino meinaan noussut noin kilon viikossa. Verenpaineet ja pissa kuitenkin ok.
Mitä tehdä turvotukselle?
Entä paljonkohan mä ehdin vielä repeämään? Harmittaa niin paljon, että noita arpia tuli.. :((
Kommentit (7)
Noille ei oikein mitään voi jos tulee valitettavasti.
Mä sain oman perse-, reisi- ja rintaraidoitukseni jo teini-iässä kun sain naiselliset muodot tosi nopeasti. Sitten ekassa raskaudessa raidoittui maha. Mutta kun niitä oli jo ennestään niin ei jaksanut niin järkyttää. Kamalan näköisiähän ne on silloin kun ovat semmoisia sinertäviä mutta onneksi ajan kanssa jäävät vain vaaleiksi ja vähän kuopalle.
jotain rasvaa joka auttaa jopa vuosien jälkeen raskausarpiin tehokkaasti, en muista nimeä.
Kipaiseppas hakemassa sitä jos olisi apua.
Itse en saanu aikaseksi sitä ostettua, eikä oo tullut vieläkään ostettua.
Aluksi arvet harmitti todella paljon, vieläkin välillä, mutta oon jotenkin pääsyt sinuksi niiden kanssa. :D Vaikka mahani on kuin aarrekartta. :D
Juo paljon vettä 3litraa päivässä, jos auttaisi turvotukseen. Ja lepää sen mitä pystyt ja ehdit.
Vai onko tää nyt vaan downhill?? :((
ÄÄÄÄÄÄ! Yhyy. Mitätön juttu joo, mutta silti ärsyttää kun ne on siinä sitten aina, joskin vaalenevat juu, mutta silti!! :(
Niitä tulee jos on tullakseen.
Mullakin on semmonen kiva arpinen nahkaröllykkä. Maha ja kyljet täynnä, selkä sentää säästyi. Jaloissa on myös ja käsissä, tisseistä puhumattakaan....
Sen voin hyväksyä etten bikineitä käytä, mutta kun ei voi pitää toppeja eikä lyhyitä hameita/ shortsejakaan.. :(
Siis sellaiseksi miksi jäävätkin sitten lopullisesti? Vuodessa, kahdessa?
häivy lainkaan, mutta varsinkin ohuemmat menevät aika näkymättömiksi, isot näkyvät aina, koska iho niissä on sellainen ohut ja röpelöinen. Nice.