Siis kuka äänestää oikeasti Väyrystä?
En äänestäisi, silmätkin selällään kuin ladon ovet. Lisäksi tulee myötähäpeä, kun hän on niin varma valinnastaan. Ja ne tv-mainokset..
Kommentit (36)
en sano että on täydellinen, koska ei kukaan ole, mutta hän uskaltaa olla oma itsensä
....uskaltaa olla oma itsensä
Väyrynen vetää niin paksua roolia että ilettää katsoa moista. Vai muka aito???
puolustavien tekstejä niin sulle selviää nopeasti minkälaiset. *Atshiivähänyksinkertaisetatshii*
vai ettekö muka ole saaneet Haavistoa, Lipposta, Niinistöä esimerkiksi koskaan kiinni asioiden kaunistelusta?
Haavistohan oikein keksi olla valeprofessori ja on kirjoitellut cv:hensä vähän mitä sattuu. Vain 28 opintoviikkoa se jaksoi yliopistossa puurtaa.
Mä kysyin että miks, se sanoi että Soinia tarttetaan pääministeriks.
Että silleen.
Väyrynen on vuosien mittaan tehnyt?
Enkä halua tähän nyt sitä perusvastausta, että kaikki poliitikot tekevät samaa, koska se ei pidä paikkaansa Väyrysen tapauksessa.
Haavisto käytti tasan sitä nimitystä mitä se hänet palkannut lafka hänestä käytti, ja jos tällainen esim. on maailmalla tapana, niin hulluhan Haavisto olisi jos ei toisi merittejään esiin. Siinä menis muut nopeasti ohi.
Väyrysen jalasmökkiPETOS sen sijaan oli törkeydessään omaa luokkaansa.
Eikö kirjoittaminen kuten teinit *xdihq* kerro jo jotain sinusta ja yksinkertaisuudestasi ? Väyrynen on erittäin viisas mies ja juuri oikea Suomen presidentiksi!
Mä kysyin että miks, se sanoi että Soinia tarttetaan pääministeriks.
Että silleen.
Äänestäisin muuten Soinia mutta haluan pitää sen eduskunnassa tärkeämpiä hommia varten.
Eikö teille merkitse mitään kaikki ne suhmuroinnit, joita Väyrynen on vuosien mittaan tehnyt?
Enkä halua tähän nyt sitä perusvastausta, että kaikki poliitikot tekevät samaa, koska se ei pidä paikkaansa Väyrysen tapauksessa.
Haavisto - EI ikinä vihreää
Niinistö - Ei ole niin hyvä. Oli vaan ylivoimainen Halosta vastaan.
Arhinmäki - ehkä.
Arhinmäen ja Väyrysen mielipiteet Iran kysymyksessä oli eniten mun mieleen. Enemmän omalla päällä ajatellut kuin lehdistän syöttämät.
Olen töissä valtiolla. Olen äänestänyt kaikissa vaaleissa joissa pystyn. Niin ja äänestän sunnutaina Väyrystä...
arhinmäen ja väyrysen välillä (vihreitä tai porvareita ei ole köyhällä omakotitaloasujalla varaa ajatellakaan) ja mun alakouluikäinen lapsi sanoi viisaasti että hei äiti, ei arhinmäki pääse kuitenkaan toka kierrokselle, et äänestä väyrystä nyt vaan, ja näin tein
Mutta en pysty luottamaan Väyryseen. Kaikki sen teot silloin 1980-luvulla, neuvostoliiton kanssa törkeästi junailu omaksi edukseen ( maanpetoksestakin puhutiin), kaiken kattava ylimielisyys ja oman voiton pyynti ovat mielestäni täysin vääriä ominaisuuksia presidentiltä. Minä en voi luottaa siihen mieheen. Väyrynenhän tunnettiin myös lentoemojen nipistelijänä.
Ihmisten mielestä Paavo on nyt niin hauska oman arvon tunnossaan, kehuissaan. Tietysti ikääntynyttä Paavoa voi fanittaa, sehän on camp, vaikka samoin käyttätyvä nuorempi mies olis ällö. Mutta ei presidentiksi, ei!
Mielummin Väyrystä kun jotain HINTTI haavistoa.
Eihän Väyrynen ole ikinä mitään suhmuroinut, muut muistaa väärin ;-)
Eikö teille merkitse mitään kaikki ne suhmuroinnit, joita Väyrynen on vuosien mittaan tehnyt?
Meediahan se.
Mikään sanottu ei pidä paikkaansa.
Hei, ota tästä Väyrysen On totuuteni aika, osat 1-8.
Mutta en pysty luottamaan Väyryseen. Kaikki sen teot silloin 1980-luvulla, neuvostoliiton kanssa törkeästi junailu omaksi edukseen ( maanpetoksestakin puhutiin), kaiken kattava ylimielisyys ja oman voiton pyynti ovat mielestäni täysin vääriä ominaisuuksia presidentiltä. Minä en voi luottaa siihen mieheen. Väyrynenhän tunnettiin myös lentoemojen nipistelijänä.
Ihmisten mielestä Paavo on nyt niin hauska oman arvon tunnossaan, kehuissaan. Tietysti ikääntynyttä Paavoa voi fanittaa, sehän on camp, vaikka samoin käyttätyvä nuorempi mies olis ällö. Mutta ei presidentiksi, ei!
ettei ketään enää kiinnosta. Ja Haaviston sanoin, ihminenhän voi muuttua. ;-)
Minusta Väyrynen on ainakin Niinistöä ja Haavistoa parempi presidenttinä. Siis kamoon hei, tässä ollaan valitsemassa vain presidenttiä.
Itse äänestäisin mieluiten Soinia mutta koska presidentillä ei niin paljon valtaa ole, on parempi pitää Soini eduskunnassa.
Nyt jo puhuu tekevänsä presidenttinä asioita, jotka eivät kuulu presidentin valtaoikeuksiin, paitsi siis Väyrysen mielestä. Ilmeisesti muut tulkitsevat lakia väärin.
ettei ketään enää kiinnosta. Ja Haaviston sanoin, ihminenhän voi muuttua. ;-)
Minusta Väyrynen on ainakin Niinistöä ja Haavistoa parempi presidenttinä. Siis kamoon hei, tässä ollaan valitsemassa vain presidenttiä.
Itse äänestäisin mieluiten Soinia mutta koska presidentillä ei niin paljon valtaa ole, on parempi pitää Soini eduskunnassa.
tulee pressa, kumpikin joutuu aikamoiseen syyniin. Toisaalta ajatus on Haaviston kannattajana myös rasittava. Jos Haavisto mokaa, se mokaa tietenkin siksi että on homo. Kaikki kiertää homouden ympärillä.
Ja todellakin Väyrysen tuntien tulisi ERITTÄIN camp presidenttikausi. Olisi kyllä tavallaan hauskaakin seurata kun ihmiset sais sitä mitä tilaa. Eli noloutta potenssiin kymmenen.
Mun mielestäni se on näistä ehdokkaista paras. Ja nähtävästi en ole ainoa jos galluppeja on yhtään uskominen.