Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkoholittomat lennot

Vierailija
20.01.2012 |

Siis kerrankin olen Päivi Räsäsen kanssa samaa mieltä, että alkoholi pitäisi poistaa kokonaan lennoilta. Se on inhottavaa kun humalaiset pilaa muiden lentomatkan oksentelemalla ja kovaäänisellä käytöksellään. Siinä on yksi syy miksi en tykkää lentämisestä on juurikin nämä viinalla pläträävät tyypit. Itse en ole mitenkään absolutisti, mutta kupitteluni rajoittuu yleensä vain ravintoloihin. Jos alkoholi poistetaan lennoilta, niin minun matkustusinto kaksinkertaistuu.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että en ole lentänyt kuin lomalennoilla eikä niillä ole kyllä humalaisia örveltäjiä näkynyt.

Vierailija
42/51 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole törmännyt känniläisiin koneessa. Mutta en käykään missään Turkissa tai Kanarialla.

minäkään.

Kanarialla on tullut käytyä yli 10 kertaa ja yhden kerran oli jollain oma pullo.

Lentoemäntä otti sen lennon ajaksi pois ja käski miehen olla hiljaa. Mies totteli ja sai pullonsa takaisin kun oltiin laskeuduttu.

Reittilennoilla taas ei mitään häiriötä, koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholia ei todellakaan tarvita lentokoneissa. En ole itseasiassa koskaan käsittänyt miksi sitä siellä edes tarjotaan. Joten fossiilista ja omituista.

Vierailija
44/51 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholia ei todellakaan tarvita lentokoneissa. En ole itseasiassa koskaan käsittänyt miksi sitä siellä edes tarjotaan. Joten fossiilista ja omituista.

Ihmiset on aikamoisia dokuja jos eivät pysty edes yhtä lentomatkaa olemaan ryyppäämättä.

Vierailija
45/51 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä matkustan työni puolesta ja huvikseni kymmeniä lentoja vuodessa, ja olen matkustanut jo viimeiset kymmenen vuotta. Kerran on yksi keski-ikäinen nainen sammunut business-luokkaan, ja muutamia kertoja on ollut hiprakkaisia poika- ta tyttöporukoita, mutta kertaakaan ei ole ollut minkäänlaista häiriötä.

Oksentelevia ja kirkuvia pikkulapsia ja vauvoja on ollut kymmenillä lnnoilla ja ihan häiriöksi asti. Kerran ajattelin jo tökätä yhtä ipanaa haarukalla, kun vanhempansa eivät tehneet mitään lopettaakseen järjettömiä infernaalisia rääkäisyjä (ei siis itkemistä, kakara karjahteli omaksi ilokseen ja tuijotti minua penkin yli).

Lennoilta alkoholin poistaminen saa aikaiseksi sen, että perusjamppa kiskaisee ennen lentoa vessassa pullon kossua että saa humalansa. Se lennon aikana iskevä mahdollisesti aggressiivinen laskuhumala onkin sitten kaikille mukavaa seurattavaa, vai?

Minäkin ihmettelen kovasti miten jotkut törmää näihin yrjoileviin ördääjiin! Lennän koneella ehkä 4-5 reissua vuodessa, myös lomalennoilla, eikä ikinä ole känniset olleet häiriöksi asti. Poikani (12v.) oksentaa usein pitkällä lennolla, koska on todella matkapahoinvoiva. Sorry vaan kaikille tästäkin, mutta ei raukka mahda sille mitään. Osaa kyllä hoitaa asian hiljaa ja oksennuspussiin. Tarvii toki äidin viereensä.

Olen myös lainaamani kommentoijan kanssa samaa mieltä tästä, että sitten vedettäisiin siellä terminaalissa pää täyteen ja seuraukset kannettaisiin sitten lennon aikana.

Aivan älytöntä jeesustelua Räsäseltä taas kerran.

Vierailija
46/51 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin ne tupakoitsijakeskustelut:) Kerrankin jossain ketjussa joku valitti, ettei voi KOKO kesänä olla omakotitalonsa takapihalla kun naapurin pihalla tupakoidaan ja että Helsingin rautatieasemallakin joutuu ihan VÄISTELEMÄÄN tupakannatsoja, kun niitä lentää ilmassa niin paljon:D:D:D

Eli nämä, jotka ovat samoilla lennoilla näiden örveltäjien kanssa, ovat varmasti ihan yhtä harhaisia:)

Vierailija
47/51 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin työn kuin vapaa-ajan puitteissa, halpalentoja, lomalentoja, tavallisia reittilentoja.

En ole vuosiin nähnyt yhtään känniläistä koneessa.

Minun lomani alkaa aina koneessa nautitulla kuoharilla - jos sitä ei saisi niin kyllä olisi pettymys.

Vierailija
48/51 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on aikamoisia dokuja jos eivät pysty edes yhtä lentomatkaa olemaan ryyppäämättä.

Ja esimerkiksi mulle (lentopelkoinen) se ihan oikeasti rentouttaa ja auttaa siihen hirveään ahdistukseen siellä koneessa.

Vierailija
49/51 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka en itse juo niin sen verran harvoin matkustan lentäen että juopoista olisi haittaa.

Vierailija
50/51 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei se mua tosin haittaskaan. En mä ymmärrä kuinka joku yleensä voi juoda enemmän koneessa. Perillä oodottaa kuiteskin yleensä tulli, matkatavaroiden haku, kyyti jonnekin. Joko pitää mennä julkisilla tai sitten vuokrataan auto. Molemmissa tapauksissa on hyvä olla ihan selvinpäin:-). Entäs jos matkatavarta katoaa, tai jatkolento pn jo mennyt, tulee ongelmia maahantulossa yms. Ei olis kivaa hoitaa asioita humalassa.

Vierailija
51/51 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lentäkää muslimiyhtiöillä, ei ole pelkoaalkoholitarjoilusta ja sen mukanaa tuomisista haitoista

Itse olen kyllä viiniä kittaillut useamman kerran esim. Turkish Airlinesilla ja Emirates Airlinesilla. Kuuluu kaiken lisäksi edelleen lennon hintaan, eikä tarvitse erikseen maksaa. Lasketko nuo "muslimiyhtiöiksi"?

Ainoa muslimimaan lentokone, jossa ei ole ollut alkoholitarjoilua, on ollut omalla kohdallani Afganistanilainen lentoyhtiö. Viinan juonti, myynti tai ostaminen kun ovat tuossa maassa rikoksia (paitsi muutamassa ulkomaalaisille suunnatussa hotellissa ja ravintolassa:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi