Miksi kaytat pikkuhousun suojia? Mita suojeltavaa niissa pikkareissa on?
Minusta siteessa kaikki eritteetkin alkavat haista (vaikka vaihtaisi useammin), kuin pikkareihin kuivuessaan. pikkuhousut kuitenkin vaihdetaan joka paiva? ja kun marka kuivuu ei bakteeritkaan lisaanny.
kamalaa luonnon saastuttamsitakin mokomat muoviratir.
Kommentit (29)
niitä kuukautiskupin lisäsuojana runsaimpina vuotopäivinä. En muuten. Mutta en kyllä viitsi joka päivä pikkuhousuja vaihtaa. Pari kertaa viikossa saunan yhteydessä riittää mulle.
miten pystyt laittamaan samat alushousut jalkaan suihkun jalkeen? itse en vain voisi, joskus saunottu kavereilal ym. ja taytynyt olla ilman pikkareita kun ei pysty laittamaan niita vanhoja.
pikkareita suojellakaan vaan loppupeleissä vaikka sohvaa. Itsellä tulee joskus niin paljon nestemäistä valkovuotoa että housuissakin olisi märkä läntti. Ei kauhean kivan näköistä.
Sun logiikallasi ei kannattais käyttää kuukautistenkaan aikaan mitään suojia, laitat varmaan ite punaiset housut vaan jalkaasi.
Mutta en kyllä viitsi joka päivä pikkuhousuja vaihtaa. Pari kertaa viikossa saunan yhteydessä riittää mulle.
Mitäs kun harrastat liikuntaa ja hikoilet haarojenvälistä? Annatko vaan hien kuivua alkkareihin?
Oot provo (oothan)
Ennen kuukautisia valkovuodon aikaan ja tihkukuukautisten aikaan. Työpaikan paperia kun käyttää ei tuu kalliiksikaan. Helppo vaihtaa uuteen kun tuntuu märältä.
Ei terve pillu eritä päivän aikana mitään pikkuhousuihin.
pikkareita suojellakaan vaan loppupeleissä vaikka sohvaa. Itsellä tulee joskus niin paljon nestemäistä valkovuotoa että housuissakin olisi märkä läntti. Ei kauhean kivan näköistä. Sun logiikallasi ei kannattais käyttää kuukautistenkaan aikaan mitään suojia, laitat varmaan ite punaiset housut vaan jalkaasi.
yleensa tavallinen nainen ei vuoda valkovuotoa yhta paljon kuin kuukautisvuotoa.
samaa mielta, siksi kysyin. itsella varmaan vuotaa joku 1/2 pikkulusikallista koko paivan aikana ja ei tosiaankaan jata poksyja maraksi
-kierron keskivaiheella, kun tulee paljon valkovuotoa (märät alkkarit tuntuu ikävältä). Pistän työpäivän ajaksi ja otan kotona pois.
-Joskus varmistuksena jos poikkeuksellisen runsas menkkavuoto: mulla siis kuukuppi joka riittää yleensä, mutta noina poikkeusaikoina saattaa aamulla ylösnoustessa falskata
-jos on harrastettu seksiä ja pitää heti sen jälkeen lähteä liikkeelle. Ehkä voittekin arvata miltä tavaralta silloin suojelen housujani...
Käytän muuten vaan pestäviä, puuvillaisia pikkuhousunsuojia. Puhdistuvat oikein hyvin 60 asteessa eivätkä haise housuissa kun muovi puuttuu.
pikkareita suojellakaan vaan loppupeleissä vaikka sohvaa. Itsellä tulee joskus niin paljon nestemäistä valkovuotoa että housuissakin olisi märkä läntti. Ei kauhean kivan näköistä.
Oletko tietoinen siitä, että hautomalla sitä haarustasi hiostavissa muoveissa lisäät vain vuodon määrää? Arvaa vain paljonko bakteereita siinä suojassa on jotka saavat värkkisi bakteeritasapainon päin helvettiä? Jos toosasi saisi ilmaa, loppuisi todennäköisesti myös järjetön valkovuoto. Ja ei, ei riitä että olet kerran kokeillut olla yhden päivän ilman, se vaatii pidemmän ajan.
välillä yhdessä tampoonin kanssa, koska voi tulla yli. En todellakaan jaksa nyrkkipyykätä alushousuja, jos niihin tulee vuotoa ja toisekseen se veri ei aina lähde kunnolla. Ja miksi sitten pitää käyttää tampoonia joskus, joskus vaan se on miellyttämpi vaihtoehto kuin side.
Mikäköhän teidän alapäissä oikein on vialla, kun teillä pikkuhousunsuojat haisevat? Kun ei ne mulla haise. Ja käytän niitä siksi että (mustat) alkkarit pysyisivät siistimpinä.
Mä käytän siksi kun välillä tulee välivuotoa, niin ei ole kiva jos onkin yllättäen pikkarit punaisena...
toosasta pari päivää yhdynnän jälkeen, plus tietty ovislimoja yms. Koskaan ei ole todettu tulehdusta, mutta housut kyllä kastuisivat ja haisisivat silakalle ilman pikkuhousunsuojia.
Kyllä valkovuotoa voi tulla runsaamminkin ja se on silti ihan normaalia, näin mulle gyne sanoi. Mulla tulee runsaammin oviksen aikana. Käytän silloin puuvillaisia pestäviä phs:ia. Niitä voi todella helposti ja vaivattomasti tehdä itse, suosittelen!
Mulla ainakin toistaiseksi hormonikierukka muuttanut kkvuodon niin vähäiseksi että selviän pikkarisuojalla.
Ja joo -joka päivä laitan puhtaan pöksyt.
Paljon helpompi se lärpäke bakteereineen on vaihtaa kuin housut.
No onko pesukonetta kellään teistä?
Mulla on kyllä ihan toiset kokemukset..
Kuukautisten kahtena viimeisenä päivänä mulla tulee vuotoa vain tiputtamalla (päivän aikana ehkä 1-2 teelusikallista) ja en kyllä sitä suoraan pikkareilleni halua! Ja se menee pikkareista läpi housuihin ja onko sitten kiva olla haarat punaisena (jos nyt ei ole mustat housut jalassa)???
Ja joo, vaihdan pikkarit joka päivä alapesun jälkeen. Miten joku ei tee sitä??? Huh.
Kyllä mä alapääni pesen seksin jälkeen, mutta mitenkäs sieltä sisäpuolelta peset? Silloin käytän KESTOpikkuhousunsuojaa, koska samalla tavalla se valuu pikkuhiljaa kuin valkovuotokin. Muuten käytän pikkuhousunsuojia (kestoja, niinkuin siteetkin) silloin, kun oottelen menkkojen alkua ja pari päivää niiden jälkeen, itsellä paljon mukavampi olo kun ei tarvi koko ajan jännittää, että jos vaikka jotain tuleekin.
Noista kertakäyttösistä muoviräteistä sen verran, että nehän vaan lisää sitä vuotoa. Imukyky on sitä luokkaa, että ne imee limakalvoilta myös se normaalin kosteuden, minkä seurauksena sitten taas valkovuoto lisääntyy, kun elimistö yrittää pitää limakalvot kunnossa.
niitä kuukautiskupin lisäsuojana runsaimpina vuotopäivinä. En muuten.
Mutta en kyllä viitsi joka päivä pikkuhousuja vaihtaa. Pari kertaa viikossa saunan yhteydessä riittää mulle.