Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi kaytat pikkuhousun suojia? Mita suojeltavaa niissa pikkareissa on?

Vierailija
19.01.2012 |

Minusta siteessa kaikki eritteetkin alkavat haista (vaikka vaihtaisi useammin), kuin pikkareihin kuivuessaan. pikkuhousut kuitenkin vaihdetaan joka paiva? ja kun marka kuivuu ei bakteeritkaan lisaanny.

kamalaa luonnon saastuttamsitakin mokomat muoviratir.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän se vasta haisetkin.

Koska olet viimeksi käynyt suihkussa???24/7 netissä,varmaan lemuat!

Vierailija
22/29 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi Tyyppi, äiti tässä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vaan mutta kyllä täysin "normaali ja terve pillu"kin erittää valkovuotoa täysin yksilöllisiä määriä. Mulla on aina ollut runsasta valkovuotoa, kuten muillakin perheeni naisilla, ja siis ihan kokoajan.

Pidän pikkuhousunsuojia ihan hygieniasyistä. Märkä läntti pikkareissa on inhan tuntuinen. Joudun vaihtamaan uuden aina kun käyn vessassa, en todellakaan vetäise enää samaa suojaa ihooni kiinni. Jos en käyttäisi suojia, ei olisi paljon vaihtoehtoja ellen haluaisi vaihtaa pikkuhousuja n. 3 kertaa päivässä.

Olen myös huomannut, kuten joku mainitsi, että jotkut suojat ja niiden materiaali kuivattavat. Siksi suosinkin kaikkein ohuimpia malleja, on muutama todella hyvä kuten (Alldays?) Flexible.

Tuleehan siitä roskaa, kyllä minä sen tiedostan, mutta pienempi paha kuin että pesukone pyörii mulla pikkuhousupyykissä alituiseen, ei siinäkään ole mitään järkeä.

Vierailija
24/29 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on paljon valkovuotoa. Aikoinaan tosiaan oli päällyshousutkin jalkovälistä märät ja tietysti haisivatkin. Sitten älysin ruveta käyttämään pikkuhousun suojia. Eli suoja ei lisää vuodon määrää. Kysyin tätä kerran yhdeltä gynekologiltakin, joka ei ollut ikinä kuullutkaan moisesta. Eli kyseessä on AV-palstan legenda.

Vierailija
25/29 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös runsas valkovuoto päivittäin - toisaalta en ole sairastanut yhtäkään hiivatulehdusta, gynen mukaan vuoto on suojannut mut siltä

ja kyllä, käytän pikkuhousunsuojia, eikä vuoto johdu niistä, ja on jatkunut tuolta 15-kesäisestä asti

Vierailija
26/29 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä

Vierailija
27/29 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runsaan valkovuodon lisäksi auttaa myös satunnaisiin välivuotoihin (mulla kierukka, eikä siksi enää varsinaisesti menkkoja, mutta joskus tulee vähän jotain veristä limaa). Virtsankarkailuun käytän myös (virtsarakonlaskeuma jäi synnytyksestä). Esim. urheillessa laitan aina suojan. Joo, virtsankarkailuun voi käyttää ihan siihen tarkoitettuja, mutten monia eri pakkauksia jaksa ostella, joten ihan perus pikkuhousunsuojia käytän siihenkin.

Vierailija
28/29 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin jälkeen käytän pari tuntia. Tajusitte varmaan miksi.

Vierailija
29/29 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hapokas tussuneste vaalentaa mustat pikkarit.