Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En valita ollenkaan, mutta

Vierailija
19.01.2012 |

mitä ihmettä teen, jos olen velkajärjestelyssä sen takia, että tuli kilpaileva firma, joka vei asiakkaani pahimmalla mahdollisella hetkellä, jolloin olin heikoimmillani ( mies petti minua 9 vuoden ja kahden lapsen jälkeen)

Nykyään velkajärjestelyn takia en voi mitenkään tienata tarpeeksi, jotta saataisiin edes laskut maksettua. Sähkön hinta on noussut, meillä ei ole edes autoa tms, mutta kaikki rahat, jotka saan työstäni, menevät laskuihin!!!

Tulen kohta hulluksi tässä, kun ajattelen aina muita, lapsiani.

Neuvoja muilta, jotka samassa tilanteessa?

Jos hommaan toisen työn, pitääkö kaikki tulot tilittää niille velkojille? Koska vaikka puoletkin pitäisi ja verotukseen menee suurin osa, perhe kärsii, jos olen loppuajankin pois kotoota.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö olisi mahdollista käsitellä asiaa uudelleen ja laskea suoraotto niin että saat kohtuullisen määrän rahaa jokapäiväisen elämän tarpeisiin ??

voi hankala tilanne. onko mitään just sun juttua mikä ei maksais juuri mitään? Mieti ihan tosissaan jokin uusi asia itsellesi mistä saat voimia.

kurjaa kun ei pysty ostaa itselleen mitään. tai siis tosi tosi kuluttavaa. joudut kuitenkin käymään töissä.

Mites toimeentulotuen mahdollisuus?

Lapset soisi näkevän tosiaan sinua kohtuullisen määrän kotonaan kuitenkin kuten pohdit.

Tarvitset jotain omaa juttua mistä ammentaa voimia.

Mistä vapaaajan touhuista tykkäät?

Anteeks jos meni jo ohi aiheen ;)

Vierailija
2/2 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kohtalotoveri mutta meidän ongelmat alkoi v.2008 kun ukon firma kaatui.Kaikki meni meiltä ja velat päälle.Tämä kaikki tapahtui kun olin koulussa.

Aloin tekemään koulun lisäksi sivussa hommia ja mies makasi kotona ryyppäämässä.

Yksin yritin maksaa mutta ei onnistunut pitkällä välillä.

Mies parantui ja tekee täyttä päivää mutta itse teen niin vähäisiä tunteja (ei oma valinta) että eletään "tappiolla" koko ajan.

En halua mennä sossuun koska en vaan enää jaksa selvittää.En halua myöntää kuinka luuseri olen kun en "sitäkään" asiaa saanut hoidettua vaikka uskoin ja tahdoin.

Palkkapäivä oli viime viikolla ja tilillä nolla euroa.Sain pari omaa hommaa josta saan käteistä,onneksi.

Olen itse niin kuopassa että en osaa sua auttaa.Itse en saa enää mitään hoidettua,haastemiehet soittelee viikottain mutta ei enää kiinnosta.Ihan sama.

Meillä on se erotus että meillä rotisko vielä olemassa.Pakko olla että päästään paskesti maksetussa töissä käymään mutta se on pakko.Rotiskosta on vakuutukset maksamatta verokin erääntyi viime viikolla,katsastaakin se pitäisi huhtikuussa.Ei onnistu.Ei ole rahaa

En halua olla tälläinen.Olen hävinnyt näiden vuosien aikana jonnekkin.5-v sitten kaikki oli hyvin.Laskut maksettiin ajallaan,suunniteltiin kämpän ostoa ja muita reissuja.Nyt suunnitellaan päivittäin mitä lähikaupasta voidaan ostaa.

Joo,tiedän että saan viharyöpyn niskaani täällä.Juu,minä olen se paska luuseri jota kaikki inhoaa.Sen takia en näistä kellekkään puhu koska yritän vielä pitää edes jonkinlaista kulissia pystyssä.

Lapsilla ei ole mitään hätää.Heillä rakastavat vanhemmat ja ei syliä ja lämpöä puutu.Rahat riittää aina lasten ruokaan ja hygieniaan,joten älkää heistä huolehtiko.He ovat se syy miksi edes vielä jotenkin yritän tätä tehdä.

Miksi olin saatanan tyhmä että annoin asioiden valua tälle pohjalle??Miksi,miksi ja miksi???Miksi ihmisen pitää olla niin hemmetin tyhmä ja uskoa sinisilmäisesti toiseen ihmiseen???Oma mokanihan tämä on ollut,itse annoi kaiken tapahtua...jos olisin aikasemmin tajunnut,osannut kaivaa sitä tietoa.Ollut oikeassa paikassa oikeaan aikaan niin ehkä sitten...en mä tiedä.Ei sillä ole enää mitään väliä,nyt on nyt ja tilanne tämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan