Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taloyhtiön hallitukseen pyrkiminen

Vierailija
23.12.2011 |

Osaako joku neuvoa, kun en saa isännöitsijää kiinni ja on tulossa kohta yhtiökokous. En pääse kokoukseen paikalle, ja siellä päätetään hallituksen jäsenet seuraavalle vuodelle. Millainen paperi pitää toimittaa, että saan ilmaistua halukkuuteni liittyä hallitukseen? Onko jossain joku malli kun en googlella löytänyt, tai tietääkö joku muutoin että mitä siinä paperissa olisi hyvä olla? Ja voiko siis esimerkiksi naapurini sen paperin perusteella ehdottaa minua hallitukseen?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jonkun pitää ehdottaa. Naapurisi tai voit toimittaa hallitukselle etukäteen vapaamuotoisen kirjeen, jossa ilmaiset halukkuutesi hallitukseen. Voivat tämän perusteella ehdottaa tai olla ehdottamatta. Voit myös lähettää edustajasi kokoukseen (valtakirjalla).

Vierailija
2/4 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ihan vapaamuotoinen riittää? Hyvä juttu sitten, sellainen nyt on helppo kirjailla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ihan vapaamuotoinen riittää? Hyvä juttu sitten, sellainen nyt on helppo kirjailla!

Vierailija
4/4 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapuri on menossa sinne, ja sille sitä tuskailin että voi kun voisin jotenkin kertoa haluavani hallitukseen, niin nyt tuli sanomaan että hän voi mua ehdottaa jos teen jonkun paperin. Eli annan sen kirjeen sitten hänelle, ja hän saa sen siellä ottaa esiin ja ehdottaa mua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan