Tuleeko muut surullisiksi siitä, että Suomessa näin paljon homofobiasta kärsiviä ihmisiä?
Luulisi, että nykyaikana olisi selvää, ettei homous ole tarttuvaa eikä se ole tauti tai että sitä tarvitsisi hävetä.
Ja kyllä, kaikki te jotka ette halua Haavistoa presidentiksi homouden takia, kärsitte homofobiasta.
Alkaa muistuttaa Irania tämä Suomen meininki :(
Kommentit (100)
Hanella ei ole:
-tarpeeksi talousosaamista.
-lapsia (osaisiko asettua lapsiperheen vanhempien asemaan?)
Presidentillä ei ole mitään valtaa talouspolitiikkaan, ja minkä takia pitäisi "osata asettua lapsiperheen vanhempien asemaan"? Osaako vaikkapa Paavo Lipponen asettua naisen asemaan, tai Essayah miehen?
Homous on syntiä! Minulla on syntifobia!
eroavia ja uudelleen avioituvia synnitekijöitä kohtaan? Oletko valmis rajottamaan heidän ihmisoikeuksiaan? Aloitetaan vaikka siitä, ettei uudelleen avioituva nainen saa automaattisesti ottaa miehensä/vaimonsa nimeä?
Mutta se nyt sattui olemaan pariin päivään ensimmäinen viesti, jonka luin tällä palstalla. Enkä tuosta aloituksesta ihan ymmärtänyt mitä ajoit takaa.
Tässä välillä nyt ehdin selailla muitakin otsikoita ja huomasin, että täällä on nyt muutama homokauhistelualoitus. Ne varmaan innoittivat sinut tähän aloitukseen, vaikkei aloituksessa varsinaisesti muihin ketjuihin viitattukaan.
Monella näyttää olevan sellainen irrationaalinen pelko, että jos nyt alamme suvaitsevaisemmiksi ja hyväksymme homot, niin kohta me kaikki alamme mystisesti muuttua homoiksi. Tuo ei ole millään tavalla ärsyttävää, vaan enemmän jotain huvittavan ja surullisen välimaastosta, että osa ihmisistä on noin harhaisia ja irrallaan todellisuudesta.
turhaan suremaan, vähän anal lubea kehiin ja pylbyrää levittäen, sinnehän se uppoo kivasti lopulta, kuten gallupit kansaan, eikö niin?
KYLLÄ TULEN!
Ja Ja Ich komme, ich komme...uuuuhhh ooohh
kutsutaan homoFOBIASTA kärsiviksi?
En mä homoja pelkää. Mulla on pari kaveriakin, jotka on homoja, on ihan meilläkin käynyt ja kahvitkin olen keittänyt ja juteltu mukavia.
Siksi, koska ei mua heidän petitouhunsa niin kiinnosta, ettenkö pitäisi noistakin tyypeistä ihmisinä.
Mutta homous on silti mielestäni väärin, eikä se tarkoita että pelkäisin homoja tai ajattelisin itse muuttuvani homoksi.
Nainen ja mies kuuluu yhteen, niin se vaan on. Kummallisia "mielitekoja" väärään voi olla itse kullakin mihin tahansa, mutta ei se tarkoita että niitä kaikkia tulisi toteuttaa.
homous ei ole tarttuvaa, mutta koska lapset eivät synny homoperheeseen niin luonnotonta on heidän suhteensa.
Kummallisia "mielitekoja" väärään voi olla itse kullakin mihin tahansa, mutta ei se tarkoita että niitä kaikkia tulisi toteuttaa.
Onko sulla kummallisia mielitekoja harrastaa lesboseksiä? Mulla ei ole, ja ehkä juuri siksi en koe homoja uhkaksi, vaan ymmärrän että homous on vain yksi seksuaalisuuden variaatio. Näillä kummallisista mieliteoista puhuvilla täytyy olla aika vahva tiedostamaton biseksuaalisuus, ja nää kokee että homous on jotenkin valinta. Sataprosenttinen hetero ymmärtää että umpihomous on yhtä vähän valinta kuin umpiheterous heterolle.
että pedofiilitkin tekevät omaa tutkimustulosta ja tilastoja siitä että lapsei ei kärsi heidän "rakkaudestaan"
milloin tämäkin niellään ja sallitaan vapaasti yhteiskunnassa???????
että pedofiilitkin tekevät omaa tutkimustulosta ja tilastoja siitä että lapsei ei kärsi heidän "rakkaudestaan"
En äänestä Haavistoa. Jos olisi jostain muusta puolueesta kuin vihreistä, niin voisin äänestää, mutta vihreille en ääntäni anna.
Kummallisia "mielitekoja" väärään voi olla itse kullakin mihin tahansa, mutta ei se tarkoita että niitä kaikkia tulisi toteuttaa.
Onko sulla kummallisia mielitekoja harrastaa lesboseksiä? Mulla ei ole, ja ehkä juuri siksi en koe homoja uhkaksi, vaan ymmärrän että homous on vain yksi seksuaalisuuden variaatio. Näillä kummallisista mieliteoista puhuvilla täytyy olla aika vahva tiedostamaton biseksuaalisuus, ja nää kokee että homous on jotenkin valinta. Sataprosenttinen hetero ymmärtää että umpihomous on yhtä vähän valinta kuin umpiheterous heterolle.
sitä että jollakin voi olla mieliteko samaan sukupuoleen, eli homoilla, jollakulla taas voi olla mieliteko vaikka vetää toista turpaan tai syömishäiriöisellä mieliteko syödä jatkuvasti, tai jollakin voi olla mieliteko pettää puolisoansa tai mitä tahansa, mutta eipä niitäkään olisi aiheellista toteuttaa.
Homouden toteuttaminenkin on valinta, väärä valinta.
Nainen ja mies kuuluu yhteen, niin se vaan on. Kummallisia "mielitekoja" väärään voi olla itse kullakin mihin tahansa, mutta ei se tarkoita että niitä kaikkia tulisi toteuttaa.
"Niin se vaan on" on nollatason perustelu millekään asialle.
Mutta eipä siinä, kun et ole asemassa, että voisit asettaa omia "Niin se vaan on"-tason arvojasi meidän kaikkien yhteiseksi normiksi, niin ei hätää.
jollakulla taas voi olla mieliteko vaikka vetää toista turpaan tai syömishäiriöisellä mieliteko syödä jatkuvasti, tai jollakin voi olla mieliteko pettää puolisoansa tai mitä tahansa, mutta eipä niitäkään olisi aiheellista toteuttaa..
osapuolta. Homous ei vahingoita ketään.
vaan monet hänen valinnat ja ratkaisut.Presidentin tärkeimpiä tehtäviä on edustaa suomea ulkomailla ja mikäli Haavisto voittaa hänen mukana matkustaa veronmaksajien rahoilla se puppelipoika joka ei osaa suomen lisäksi edes englantia kunnolla.
Sillehän naurais naurismaan aidatkin kun Pekka hoitaa työtehtäviä valtiovierailuillaan niin sillä välin se poju juo teetä ja virkkaa muiden vaimojen kanssa.
Katsotaas
Homot tekee tutkimustuloksia ja toteaa että homous ei vahingoita.
Puolueettomat tutkijat tekee tutkimuksia ja havaitsee että homous ei vahingoita.
Pedofiilit tekee tutkimuksia ja toteaa että pedofilia ei vahingoita
Puoleettomat tutkijat tekee tutkimuksia ja havaitsee että pedofilia tuhoaa lapsen.
Huomaatko mitään eroa? Tarvittaanko ratakiskoa?
mutta aika usein hämmentynytkin. Mä oon jotenkin luullut että tämä asia on yhtteiskunnassa keskusteltu jo ajat sitten, ja jos jollain on jotain homoutta vastaan, kuvittelis, ettei se kehtais sanoa sitä ääneen, koska minusta se on niiiiiiin noloa.
Pahinta on, kun lähipiiristä "paljastuu" jonkun rankka homovastaisuus. Sellaisen nuoren ihmisen josta ei olisi tullut mieleenkään, että sillä on jokin ongelma homouden kanssa.
Välillä taas ihmettelen, miksi 2000-luvulla edes tarvitsee puhua aiheesta. Tai siis jaotella ihmisiä heteroihin ja homoihin. Kai siitä pitää jauhaa, kun kaikille asia ei sittenkään ole ollut itsestään selvyys ja normaali elämän osa-alue. Luulis että olis.
miten voi toisten ihmisten petikamaripuuhat kiinnostaa niin paljon?