Meillä oli tänään ruuaksi
riisiä, broileripyöryköitä ja bearnaisekastiketta. Olisi varmaan maistunut sinullekin?
Kommentit (46)
Meillä on toissapäivältä vielä kaalikeittoa.
Vierailija kirjoitti:
en syö broileria ellei 100 % luomu (tilalta ostettu) ja bearnais epäilyttää teitkö itse vai oliko pussi?
Varmaan kivan makuista, mutta ei aitoa, joten ei meille kiitos vaan.
Luonnonmukaisuus ja broileri? Jota ei luonnossa ole olemassakaan...
Eilisen uunilohen loppuja, pannulla karamellisoituja ruusukaaleja ja Lidlin pakasteperunagratiineja (herkkutatti). Valkkaria juomana.
Ovat muuten tosi hyviä nuo gratiinit, muitakin makuja on mutta tuo on paras. Ei ole aina valikoimissa mutta kannattaa
katsastaa pakastevalikoimista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en syö broileria ellei 100 % luomu (tilalta ostettu) ja bearnais epäilyttää teitkö itse vai oliko pussi?
Keksit sitten nostaa vain kymmenen vuotta sitten aloitetun ketjun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nostit sit esiin yli kymmenen vuotta vanhan aloituksen.
Etkö itse keksi aihetta ?
Ei maistu tuommoinen weetee ruoka. Me käytiin perheen kanssa pihviravintolassa syömässä.
Ei olisi oikein maistunut. En tykkää yhtään riisistä, enkä syö broileria. Bearnaisekastikkeesta tykkään, syön sitä usein perunoiden kanssa. Mutta makuasioista ei voi kiistellä.
Lounaaksi:
- kinkkuvihannesriisiä; maustettuna tuoreella
sahramilla 🥘
- sitruunasorbettia, pakastevadelmia
Vierailija kirjoitti:
ja keitettyjä pakastevihanneksia. -ap
Oliko broileripyörykät edes itse tehtyjä? Pakastevihanneksista tulee parempia pannulla paistaen.
Meillä oli kuorellisia ranskalaisia, snellmanin lihapyöryköitä ja file kalapuikkoja lisukkeineen. Hyvää oli.
Lasagnetteä lounaalla ja tortilloja illalla.
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli kuorellisia ranskalaisia, snellmanin lihapyöryköitä ja file kalapuikkoja lisukkeineen. Hyvää oli.
Snellmannin lihapullat verrattuna Kivikylän lihapulliin, onko parempia?
Mä en oikein pysty syömään Kivikylän pyöryköitä lämmitettynä, ne maistuu pahalle. Kylmänä on ihan hyviä.
Minä söin Citymarket tarjouksesta ostettua 700g rasia. Koki kartanon lohi kiusaus.reilusti suomalaista lohta. Riitää hyvin minulle 3 päivän ateriaksi. Lisäksi ostin 3kpl rasia 250 g. mini tomatteja 1 e. tarjous rasia. Yksin asuvana ei kiinosta tehdä yksin ruokaa.
Oikein kulinaristien kokoontumisajo :D
Eiköhän nuo sörsselit ole paskottu jo 8 vuotta sitten 😃