Meillä oli tänään ruuaksi
riisiä, broileripyöryköitä ja bearnaisekastiketta. Olisi varmaan maistunut sinullekin?
Kommentit (46)
söin mieluummin uunilohta, perunamuusia, itse tehtyä remoulade-kastiketta ja vihreää salaattia.
mutten välitä. Syön kohta savusimpukkakastiketta pastan kanssa.
en syö broileria ellei 100 % luomu (tilalta ostettu) ja bearnais epäilyttää teitkö itse vai oliko pussi?
Varmaan kivan makuista, mutta ei aitoa, joten ei meille kiitos vaan.
einespullia? Ja pussikastikketta? Eikiitos:)
Meillä syötiin sosekeittoa ranskankerman kera ja ruisleipää juustolla.
Ja keitetyt pakastevihannekset, nam!
En kyllä pystyisi broileria syömään, elävät niin hirveän ja kivuntäyteisen elämän.
Meillä on tainnu mies tehhä pinaattikeittoa, einestä tietysti.. ;)
ekaa kertaa ostin noita pyöryköitä, kun oli kiirus saada äkkiä jotain. Riisit oli eilisestä jäänyttä. Pakastevihanneksissa nyt ei mitään vikaa ole jos ei keitä ylikypsiksi. Kastike oli pussista, ihan ok. Ja satun tykkäämään enemmän bearnaisesta kuin currystä. Eikä meillä todellakaan juuri koskaan syödä eineksiä, mutta joskus on pakko. -ap ps. se pyörykkäpussi oli viimeinen siinä kaupassa, eli kyllä niitä joku muukin on ostanut :)
niin en paljoa viitsisi kehua. Lisäksi bearnaise kastike broileripullien kanssa tuntuu omituiselta mutta makunsa kullakin.
herneitä ja maisseja, siihen lautaselle vain odottelemaan. Eineslihapullat kävivät sentään mikrossa.
Siinä koko ateria!
Spagettia, lihapullia ja kastiketta. Kaikki meni ja kattila melkein nuoltiin. Suosittelen.
voinut syödä ap:n ruokaa; meillä oli eilistä makaroonilaatikkoa. Lasten suosikki, syödään aina kahtena päivänä peräkkäin (ja söisivät iltapalaksikin).
sekä puolukkaa ja porkkanaraastetta. Illalla meillä oli jauhelihakeitto. aamupalaksi syötiin neljän viljan puuroa ja mansikkakiisseliä ja välipalalla oli kaakao/kahvi ja vuokaleipä. Kaikki itse tehtyä.
tuommoinen maistuu ja minä tykkään kanan kanssa bearnaisekastikkeesta! Aivan hyvä kiireisen päivän ruoka! Meillä syötiin tänään elisitä makaronilaatikkoa ja lisäksi tein gratinoituja kasviksia.
Ketäpä kiinnostaa, mitä olette tänään syöneet? Kiinnostaisiko tietää, mitä minä söin? Mitä te sillä tiedolla teette? Oi aikoja...
kalervo kirjoitti:
Ketäpä kiinnostaa, mitä olette tänään syöneet? Kiinnostaisiko tietää, mitä minä söin? Mitä te sillä tiedolla teette? Oi aikoja...
Kiinnostaisi myös tietää minkä väristä kakkasi oli tänään? :D
ja keitettyjä pakastevihanneksia. -ap