Pekka Haaviston puolue on vihreät...
Puolueena vihreät ei hyväksy minkäänlaista järkiperäistä toimintaa vaan asiat hoidetaan pääsääntöisesti joko uholla tai tunneälyllä.
Vihreät politiikassaan ihmettelevät pääasiassa sitä, miksi muka pitäisi valtion budjettia supistaa, kun rahaa saa loputtomiin asti taikaseinästä (vihreiden nimitys pankkiautomaatille).
Vihreillä on vakavia sisäisiä ristiriitoja ja puolueen on ennustettu hajoavan osiin. Ristiriidan perussyynä on se että Vihreiden Rosa Meriläinen on käyttänyt "Vittu haisee hyvälle" rintamerkkiä, mikä on suututtanut puolueen miesedustajat. Pekka Haaviston, Oras Tynkkysen ja Jani Toivolan mielestä vittu ei haise hyvälle, vaan toisen miehen peräaukko haisee hyvälle. Tätä vakavaa puoluetta repivää ristiriitaa ei ole toistaiseksi pystytty sovittelemaan useista yrityksistä huolimatta.
Kommentit (26)
ikänsä rekkaa ajanut "punaniska" eläkeläismies kertoi äänestävänsä Haavistoa, "vaikka kyllä se homous vähän mietityttää, mutta sen mielipiteen ja sovittelukyky ovat vertaansa vailla tuossa porukassa".
Toinen yllättävä on lestadiolaisnainen joka totesi "mitä se minulle kuuluu millaista sen seksielämä on, rauhallinen ja fiksun oloinen mies, ei ylimielinen niinkuin Niinistö, Lipponen tai Väyrynen."
Entinen opiskelukaverini, myöhemmin julki homoseksuali, joka toimii nykyisin ulkomailla matkailualan johtotehtävissä yllätti todella, kun kertoi minulle äänestäneensä ennakkoon Väyrystä.
Ihmetellessäni hänen valintaansa, mies kertoi arvostavansa Väyrysessä pitkää kokemusta ja koulutusta, sekä Väyrysen selkeitä mielipiteitä.
Pitäisikö homojen automaattisesti äänestää homoa? Ja naisten varmaan sitten pitää äänestää naista? Ja miesten miestä? Ja lesbot ei voi äänestää ollenkaan kun ei ole lesboehdokasta.. Voi vittu mitä järkeilyjä. :D
Mitä palstapersuun tulee, ehkä häntä pitäisi halata ja sitten tarjota kuppi kuumaa. Istua kanssaan nojatuoliin ja olla läsnä. Jostainhan tuon pahan olon purkaminen on aloitettava...
ikänsä rekkaa ajanut "punaniska" eläkeläismies kertoi äänestävänsä Haavistoa, "vaikka kyllä se homous vähän mietityttää, mutta sen mielipiteen ja sovittelukyky ovat vertaansa vailla tuossa porukassa".
Toinen yllättävä on lestadiolaisnainen joka totesi "mitä se minulle kuuluu millaista sen seksielämä on, rauhallinen ja fiksun oloinen mies, ei ylimielinen niinkuin Niinistö, Lipponen tai Väyrynen."
vihreet ainakikannattaa natoo nii ois hyvä:::::::) sottaa ei tuliss!! eikkä tarviis olla surkee pressaku vois haavistotula!
Entinen opiskelukaverini, myöhemmin julki homoseksuali, joka toimii nykyisin ulkomailla matkailualan johtotehtävissä yllätti todella, kun kertoi minulle äänestäneensä ennakkoon Väyrystä.
Ihmetellessäni hänen valintaansa, mies kertoi arvostavansa Väyrysessä pitkää kokemusta ja koulutusta, sekä Väyrysen selkeitä mielipiteitä.
Kaappihomous olisi rohkeuden puutetta, biseksuaalisuuden voisi ajatella olevan päättämättömyyttä.