Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

peruu tapaamisen

Vierailija
19.01.2012 |

Voisitteko te valaista asiaa miksi lapseni kaverin äiti peruu tapaamisen joka on yhdessä sovittu, siis niin että sekä äiti ja lapsi tulevat meille tai puistoon. Onko tämä vaan että heillä on parempaa tekemistä? Kukaan vanhoista kavereistani lapsineen ei harrasta tälläista, vaan kyse on kolmesta suhteellisen uudesta tuttavuudesta, tunnemme max. 4 vuoden ajalta. En kutsu enää tällaisia kavereita kylään, koska haluamme viettää aikamme sellaisten ihmisten kanssa, jotka sitä arvostavat. Sääli vaan lapsen kavereita, sillä he viihtyvät hyvin keskenään. Onko kyse vain laiskuudesta. Lapset eivät ole olleet kipeinä tms. kun ovat peruneet tulonsa, joten syy on vanhemmassa. Karsastavatko he vain köyhää yksinhuoltajaa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko tätä tapahtunut monta kertaa peräkkäin vai vain yhden kerran? Kenen aloitteesta tapaaminen on sovittu? Mitä hän sanoi kun perui tapaamisen?

Vierailija
2/8 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä kyllä silloin kerron myös syyn.

Jos toistuvasti peruu ilman selityksiä, niin se alkaa olla vähän outoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.perui ilman mitään syytä tai ei kertonut mitään syytä tekstiviestissään, aiemmalla kerralla hän oli perumassa sen takia että tuttavaperheen lapsella oli vesirokko heillä ei. Sanoin ettei haittaa koska meidät on rokotettu tällöin siis nähtiin. 2. yksi "ystävä" perui siksi kun hän halusi lähteä kesällä rannalle toisen kaverin ja lapsen kanssa. 3. yksi naishenkilö ei yleensä edes vastaa tekstiviesteihini mutta hänen miehensä ehdottaa tapaamisia heidän perheensä kanssa kun näemme leikkipuistossa ja kutsuu kylään. Tämä naishenkilö ei siis kerro miehelleen ollenkaan että olen heitä kylään kutsunut. Kenties mustasukkaisuutta? Olemme kyllä olleet heidän lasten synttäreillä ym. ilmeisesti miehen aloitteesta ja kutsumana. Minusta tämä on vähän outoa.

Vierailija
4/8 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapaamista ehdottaa usein "kaveri" mutta kyllä minäkin heitä sitten sen perusteella olen aikaisemmin kutsunut kylään. Nyt en enää viitsi nähdä vaivaa siivoamisessa, ruuanlaitossa ym. jos eivät tulekaan.

Vierailija
5/8 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.perui ilman mitään syytä tai ei kertonut mitään syytä tekstiviestissään, aiemmalla kerralla hän oli perumassa sen takia että tuttavaperheen lapsella oli vesirokko heillä ei. Sanoin ettei haittaa koska meidät on rokotettu tällöin siis nähtiin. 2. yksi "ystävä" perui siksi kun hän halusi lähteä kesällä rannalle toisen kaverin ja lapsen kanssa. 3. yksi naishenkilö ei yleensä edes vastaa tekstiviesteihini mutta hänen miehensä ehdottaa tapaamisia heidän perheensä kanssa kun näemme leikkipuistossa ja kutsuu kylään. Tämä naishenkilö ei siis kerro miehelleen ollenkaan että olen heitä kylään kutsunut. Kenties mustasukkaisuutta? Olemme kyllä olleet heidän lasten synttäreillä ym. ilmeisesti miehen aloitteesta ja kutsumana. Minusta tämä on vähän outoa.

tuo eka on ainakin ihan ok, eli siis on perunut vasta kerran. Se on ihan normaalia, ja syy voi olla sellainen, jota hän ei halua jakaa kanssasi.

Tuo toinen tietysti olisi voinut kutsua sinut mukaan, jos olisi ollut kohtelias, mutta en näe mitään vakavaa tuossakaan koska tämäkin oli yksittäistapaus.

Tuo kolmas on sitten sellainen, että ei kannata haaskata aikaa. Nainen on joko mustasukkainen tai sitten ei vaan pidä teistä, joka tapauksessa on siis selkeää ettei halua teitä tavata.

Vierailija
6/8 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oletpa herkkänahkainen!

Kyllä nyt kaverina pitäisi hyväksyä se, että joku ei kertakaikkiaan joku kerta vaan jaksa lähteä mihinkään. Kaikkea banaaliahan voi sattua, itsellänikin on niitä päiviä kun sattuu kaikki mahdollinen samaan aikaan - lapsen kiukkukohtaus, omat menkat, asunto siivoamatta, pyykkikone kosahtaa, yllättävä lasku tippuu postiluukusta, mitä nyt milloinkin.

Tosin kyllä itse tuossa tapauksessa sanon ihan rehellisesti että tällä kertaa meillä meni vähän puihin tää lähteminen, sovittaisko joku parempi päivä.

Vierailija
7/8 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos yllättävä lasku tippuu postiluukusta! Tekosyitä voi aina keksiä, reilumpaa olisi kaiketi sanoa suoraan ettei seura kiinnosta...

Vierailija
8/8 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen toivonutkin että voisi suoraan sanoa mikä on asianlaita.Kaikkien kanssa on niin läheiset välit että ollaan hyvin henkilökohtaisiakin asioita juteltu. Kolmas tapaus on hieman hankalampi koska tapaan tätä kaverin miestä yleensä nykyisin puistossa ja häneltä tulee näitä kutsuja meille. Ennen tapasin enemmän tätä naishenkilöä kun lapseni oli kotihoidossa ja silloin se oli aina tämä nainen joka kutsui kylään ja tuli joka kerta juttelemaan ja kyselemään missä ollaan oltu jos ei oltu puistossa yhtenä päivänä. Mutta jokin muutos hänessä on tapahtunut. En vaan ehkä itse sitten ole niin perillä aina että ymmärtäisin mistä tälläinen suunnanmuutos johtuu, kun mitään ei mieslestäni ole muuttunut entiseen nähden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi