Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ystäväni "sekosi" meidän vauvan saannin jälkeen

Vierailija
19.01.2012 |

siis pakko nyt avautua: ystäni siis on lapseton, meillä esikoinen 3v ja vauva 2kk, minä kotona lasten kanssa ja mies töissä. no eilenkin ajattelin pitää pyjamapäivän ja olla vaan lasten kanssa kun ei tarvinnut kauppaankaan lähteä. no ystäväni sitten päätti pistäytyä ja enkä siten ajatellut hänen vuokseen tälläytyä (onhan hän minut ennenkin pyjamassa nähnyt). enkä tainnut tukkaanikaan kammata sinä aamuna --> taisin siis olla aika resuisen näköinen ja olin vähän väsynyt MIEHENI valvottamasta yöstä kun hän kuorsasi. no ystäväni tuli taas kädet täynnä tavaraa: kahvia,pullaa, keksejä ym, vähän omituisesti katsoi minua että onhan kaikki ok?! ja sanoin että on. koko kyläilyn ajan hän tarjoutui jos jokinmoiseen apuun, siivoukseen, vauvan vahtimiseen tms...meinasin totaalisesti revetä!!! siis kaikki on tosi hyvin: vauva nukkuu, syö ja on ihana. vanhempi on ollut terveenä ym ja minä vain halusin pitää rokulipäivän... eikun ystäväni luulee minun masentuneen, voi elämä kyllä varmasti pyytäisin sitä apua jos tarvitsisin!!! ääh, anteeksi vuodatukseni, ystäväni taitaa olla vain ylihuolehtivanen.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, lapseton kaveri tuli käymään, kysyi onko kaikki ok ja toi herkkuja ja tarjoutui auttelemaan kun ystävällä taaperoikäinen ja 8 vkoinen vauva.

Mitä tekee ystävä, tulee asiasta valittamaan av:lle!

Hei ihan oikeesti. Taitaa olla baby blues jota et vielä itsekään tiedosta.

Ja pienet on murheet.

Vierailija
2/45 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ystävän tarjoama apu noin nostaa niskavillat pystyyn?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ystävä sinulla. Olisipa minullakin tuollaisia! Ole kiitollinen hänestä!!!!

Vierailija
4/45 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän yleensä "tuppautuu" kyläilemään vaikken pyydäkkään, mukamas pistäytymään ja katsomaan että kaikki on ok. eikö pelkkä puhe auta? kaipaan vanhaa ystävääni, rauhoittuukohan tuo touhu ikinä?!

No ehkä hänkin kaipaa vanhaa ystäväänsä?? Sitä joka avasi oven suihkun jälkeen vaatteet päällä.

Vierailija
5/45 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräästä omasta ystävästäni tuli entinen ystävä, kun hän suvereenisti mm. päätti, että minä en tarvitse sulkisvuoroani, en käy enää sählyssä jne. lapsen saamisen jälkeen.

Siis minulta kysymättä organisoi harrastuspalettini uusiksi!

Vierailija
6/45 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että välittää. Ulkopuolisin silmin, varsinkin jos ei ole omia lapsia, voi olla että näytät aika rähjäiseltä. Olisit nyt edes pukeutunut ystävän tulon vuoksi. Ei se kannata mitään pyjamapäiviä pitää, oppii lapsetkin väärän mallin :)

Vierailija
7/45 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ystäväsi tosiaan välittää sinusta ja haluaa olla apuna, jos pelkää että voit huonosti?

Ole kiitollinen tuollaisesta ystävästä, sillä sitä on todella: YSTÄVÄ! Sano hänelle, että halusin vaan olla lötkösti yhden päivän. Ei tarvitse ystäväsikään murehtia vuoksesi turhasta.

Vierailija
8/45 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko jättää kuuntelematta tai sitten rupeaa hakemaan kättä pidempää kantansa tueksi. Minun siskoni kantaa nettiprinttejä tai soittelee lääkäreille osoittaakseen kantansa.

Vierailija
9/45 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytänyt ihanan ystävän! Ole kiitollinen hänestä! Auttaahan hän vain tahtoo ja anna hänen auttaa, se on varmasti hänelle tärkeää :). Tuollaiset ystävät ovat harvassa, sinuna pitäisin kynsin ja hampain kiinni :).

Vierailija
10/45 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla! Tuollaisia ihmisiä kaipaisin minäkin, että tulla tupsahtaisivat huolehtimaan yllätteän pullien kans. Toivottaisin tervetulleeksi ja jos haluaisi auttaa, kertoisin mitä voi tehdä. Joskus vain seuran pitäminen on tärkeintä!

Vierailija
11/45 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävä, niin hälle voi varmaan sanoa selvästi, jämäkästi mutta ystävällisesti ettet halua höösäystä vaan seuraa. Eli pyydät istumaan teidän kanssa sohvalle tai kahvikupposen ääreen.

Mulle apu kelpais välillä, jos koku ystävä haluis tulla ulkoilemaan esikoisen kanssa tai sitten viihdyttämään vauvaa ja esikoista meille, niin mä pääsin sillä aikaa lenkille.

Vierailija
12/45 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitetaan jos ei saada apua ja huomiota, valitetaan jos saadaan. Ei voi voittaa.

Vierailija
13/45 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisten ihmisten ellämän ainoa sisältö on valittaminen.

Vierailija
14/45 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on lähipiirissä ihmisiä, jotka välittävät. Nykyään kun aina haikaillaan entisaikojen yhteisölliyyttä..

Vierailija
15/45 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

anteeksi! halusin vain jakaa ajatukseni teidän kanssa koska ystäväni vain hössöttää joka kerta eikä osaa olla enään normaali niinkuin ennen. vaikka hänelle mainitsen asiasta...

Vierailija
16/45 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kurjaa. Kannattaa jättää tuollaisen "kaverin" tapaamiset vähemmälle.

Vierailija
17/45 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että tässä tulee jotain avautumista kaverin kateellisuudesta tms, mutta olisin kyllä iloinen tuollaisesta ystävästä.

Vierailija
18/45 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotipäivä tarkoittaa sitä ettei sinä päivänä käydä suihkussa tai kammata tukkaa. Tuuletitiko edes asunnossa ennen kuin ystäväsi tuli kylään? Pesitkö hampaat?

Vai olisivatko nekin pilanneet rokulipäiväsi?

Mieti nyt tilannetta ulkopuolisen silmissä? Menet kylään tutulle, joka avaa oven tukka solmussa, mahdollisesti hikisenä, naama pesemättä ja yöpaita päällä. Menet tunkkaiseen koti-ilmaan ja hän selitää että "kaikki on iha ok, mies vaan piti hereillä.."

Vierailija
19/45 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuollaisesta nyt voi luokkaantua! Toinen on huolissaan jaksamisesta, mukavaahan se vain on.

Vierailija
20/45 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän yleensä "tuppautuu" kyläilemään vaikken pyydäkkään, mukamas pistäytymään ja katsomaan että kaikki on ok. eikö pelkkä puhe auta? kaipaan vanhaa ystävääni, rauhoittuukohan tuo touhu ikinä?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän