Kuka Voice of Finland kilpailijoista haluaa vapaaehtoisesti Paulan tiimiin?
Jos siis kilpailija pääsee siihen tilanteešeen että saa itse valita tiiminsä niin kyllähän siinä Michael Monroe ja muut starat on vahvemmilla kuin vanha kurppa Paula. Jääköhän Paulalle vain jämät joita eivät muut halua?
Vai kenet tuomareista itse valitsisit mentoriksi?
Kommentit (13)
Elastinen on vaikuttanut fiksuimmalta tähän saakka kommenteissaan. Monroe on aivan liian epävarma. Ei kertakaan uskaltanut tehdä päätöstä napin painamisesta ellei joku muu painanut ensin.
Paulan varmuus ja kokemus voisi olla ihan hyödyllistäkin tietoa
jos humppapuolelle suuntautuisin, kuten varmaan suuntautuisinkin, jos osaisin ylipäätään laulaa.
ja pääsisin valitsemaan, menisin ehdottomasti Paulan tiimiin. Hän on noista neljästä se jolla on kokemusta ja kilsoja takana eli varmasti todella paljon annettavaa rakentavasti.
Luulenpa, että noista kilpaijoista (joista moni jo ammattilaisia) moni arvostaa vähiten Lauri Tähkää...
päästä pitkälle...jos on katsonut muiden maiden voiceja, niin siellä nimenomaan ne ennakkosuosikit ja suosittujen tuomareiden tyypit on tippunut ja altavastaajat pärjänneet. Harmi, koska moni hyväkin laulaja tulee tippumaan, kun ei osaa ajatella pidemmälle.
mutta Paula enemmän semmoinen humppaosaston vetäjä ja se vaikuttaa noihin nuoriin.
Ei noi rokkarit halua Paulalle.
Minä myös valitsisin Paulan.
niin ei voi enään valita.
Itse tykkäsin siitä tytöstä, joka soitti samalla.
Oli ainutlaatuinen, ihana ääni, vaikka teknillisesti ei ollut taitava.
Laulamisen virheitä voi korjata ajan kanssa.
on aika ...vahvatahtoinen naisihminen, ja saa suunsa auki. :)))
Mutta laulullisesti pidän häntä kyllä tästä porukasta kovimpana luuna, vaikka Michael kieltämättä notkauttaa polviani huomattavasti tehokkaammin.
t. muusikko
että Paula on esittämisen ja tulkinnan kannalta vahva luu, äänihän hänellä on melko käheä ja laadullisesti heikoksi käynyt. Osaa taitavasti pelata sillä, mitä on.
t. laulaja
monia iskelmäpuolen edustajia kilpailijoissa... Luulisin että enemmän pop/rocklaulajia.
Onko sinusta Michael Monroe jotenkin nuori jaa hehkeä? Helvetti, mikä sovinistikurppa olet itse. Yrjöttää kaltaisesi.
Jos siis kilpailija pääsee siihen tilanteešeen että saa itse valita tiiminsä niin kyllähän siinä Michael Monroe ja muut starat on vahvemmilla kuin vanha kurppa Paula. Jääköhän Paulalle vain jämät joita eivät muut halua?
Vai kenet tuomareista itse valitsisit mentoriksi?
sekä Michaelin kanssa samassa seurassa ja myös Paulan. Paula tosi isoon ääneen arvosteli fanejaan, haukkui ulkonäköä ja käyttäytyi tosi epäammattimaisesti vaikka meitä oli siinä seurueessa monta, joita hän ei henk koht tuntenut.
Michael on NIIN ammattilainen. Joku kun vähän pidempään häntä katsoi, alkoi toinen hymyilemään ja heti oli juttelemassa ja tarjoamassa nimmaria. Helsingissä olis hänen varmaan tosi rankka asua, kun on niin ystävällinen kaikille faneille ja niitä riittää.
Laurista tykkään hänen äänestään ja Elastinenhan on aika lutunen.
on aika ...vahvatahtoinen naisihminen, ja saa suunsa auki. :)))
Mutta laulullisesti pidän häntä kyllä tästä porukasta kovimpana luuna, vaikka Michael kieltämättä notkauttaa polviani huomattavasti tehokkaammin.
t. muusikko