Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miks mun kroppa vaan rumenee laihtuessa?
19.01.2012 |
Reidet on kuin kolojuustoa, miksi ne kilot ei lähde tasaisesti vaan tuntuu, että laihtuu vain pieniä rasvakuoppia kerrallaan?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
ja nyt yritän parantaa tilannetta lihottamalla takaisin kunnes taas näytän inhimilliseltä. Jos siihen ikinä enää pääsen.
Olin ennen lapsia ja lihomista aika sopusuhtainen, semmoinen kurvikas nainen: hoikka mutta isot tissit sekä takapuoli, kapea vyötärö. 2 lasta vähän yli vuoden ikäerolla, lihoin 30 kg ja sitten laihdutin ne pois. Lopputulos: tikkujalat ja kädet, kuivikkaat ja vielä ryppyiset tyhjät tissipussukat, iso löllövatsa ja jenkkakahvat. Naamassa kaksoisleuat joita tuli lihoessa ovat jääneet tyhjiksi ihopusseiksi (heltoiksi) jotka on vielä rumemmat kuin semmoiset tavalliset pulleat kaksoisleuat. Lisäksi olen rypistynyt aivan käsittämättömän ryppyiseksi sikseen että olen vasta 31 v ja ennen laihdutusta en ollut ollenkaan ryppyinen. Silmänaluset on kuin viisikymppisellä, naama roikkuu leukaperiin, ryppyjä on jopa rintakehässä ja polvissakin.
Nyt sitten on lihotuskuuri päällä, moni on jopa suoraan kommentoinut että sulle ei kyllä yhtään sovi olla noin laiha. Enkä ole superlaiha, painoindeksi 21 mikä mulla oli ennen raskauksiakin. Toivon ettei tarvitsisi kaikkia 30 kiloa takaiisn lihottaa että näyttäisi taas siedettävältä, että riittäisi vaikka vain 10.