HUHHUH! Kalastajan vaimon blogiin tullut päivässä toista tuhatta kommenttia!
Miten se voikin olla noin suosittu?! Aivan uskomatonta, tavallaan tavallinen (tokikin kaunis ja tyylitajuinen) perheenäiti joka kirjoittelee arkisia juttuja arkisesta elämästään. Hämmentää.
Kommentit (8)
juurikin siksi kun kirjoittaa niin kivasti ja arkipäiväisesti, ja tämä siis positiivisessa mielessä sanottuna.
Lisäksi vastaa ystävällisesti ja asiallisesti niihin joskus tökeröihinkin kommentteihin, siinä lähtee pahin terä ilkeilyltä.
Tykkään kovasti.
joka kirjoittaa melko arkisista asioista. Olen seurannut blogia vuosia ja ihmeesti blogisti jaksaa olla ystävällinen ja vastata nätisti vaikka sai aivan kohtuutonta p**kaa niskaansa silloin kun oli juuri saanut toisen lapsensa.
Veikkaisin, että hänellä on myös paljon norjalaisia lukijoita, asuuhan hän Norjassa.
Mielestäni melkein kaikki ulkosuomalaisten blogit ovat mielenkiintoisia, kalastajan vaimo yksi niitä parhaita - olen itse aikoinaan ollut ulkosuomalainen, siksi erityisesti tällaiset blogit kiinnostavat.
siksi noin kauheasti kommentteja...
Mutta siis onhan se suosittu blogi ja minäkin tykkään!
On jotenkin tavallisen oloinen ihminen ja jutut poikkeaa piristävästi normi blogaajista joilla aina on vaan ihanaa ja valkoista ja kaikilla ihanat Gantin paidat ja kaapissa 100 lisää.
Kivan tavallinen tyyli kirjoittaa virheineen kaikkineen ja kaunis nainen jonka päällä juuttisäkkikin varmaan toimisi :)
Nyt se tuntuu vain muotihömpähtäneen naisen blogilta, siihen asti kun kuvittelin sen miehen olevan oikea ammattikalastaja seuransin mielenkiinnolla kun luulin, että se norjalaisesta elämästä.
että harrastaa urheilukalastusta ja työkseen touhuaa myös urheilukalastuksen parissa (tuotekehittely ja testaus).
Onhan toi melkein ammattikalastaja :)
että harrastaa urheilukalastusta ja työkseen touhuaa myös urheilukalastuksen parissa (tuotekehittely ja testaus).
Onhan toi melkein ammattikalastaja :)
Mä kuvittelin sen miehen kalastusalukseen myrskyävälle merelle ja mietin miten se vaimo jaksaa kahden lapsen kanssa kun miehellä on noin vaarallinen ja raskas työ. Nyt meni ihan maku koko jutusta. Minusta oli mielenkiintoista seurata erilaisten ihmisten elämää mutta nythän tuon paljastuksen jälkeen ne eivät ole ollenkaan erilaisia eikä mielenkiintoisia. Mitä kiinnostavaa on vain toimistotyötä tekevissä ihmisissä? Ei mitään.
Ei onnistu moneltakaan mammalta tollanen.