Suostuisiko teidän n. 12v tyttö pukemaan tämän?
http://www.huuto.net/kohteet/remu-travelle-water-free-toppahaalari-koko…
Kivan näköinen haalari.
Kommentit (34)
mutta ei olisi enää vuos sitten suostunut pukemaan kouluun ainakaan. kotipihalla menis vieläkin varmaan.
Toppahousujakin käyttää tosi harvoin..mökillä ja pulkkamäessä=)
ekaluokkalainen käyttää nyt 134, joten toi koko olis todennäköisesti kolmannella hänellä ja kolmasluokkalainen esikoinen ehdottomasti haluaa käyttää haalaria (on lyhyempi kuin kakkonen, joten hänelle menisi varmaan vitosella). Mäkin olin 12 V:nä jo tämän 174 cm pitkä, joten ei olisi kyllä mahtunut.
Erityisen pitkät ovat tuota pitempiä.
Ja kokokin olisi sopiva meidän ekaluokkalaiselle :)
Kannataisko lapsen vähän vähentää sitä pullan mässytystä??? Vaateosastoillakin 12-vuotiaan koko on täsmälleen toi 152cm. Paitsi City marketissa tasan 150.
Ja kokokin olisi sopiva meidän ekaluokkalaiselle :)
Kannataisko lapsen vähän vähentää sitä pullan mässytystä??? Vaateosastoillakin 12-vuotiaan koko on täsmälleen toi 152cm. Paitsi City marketissa tasan 150.
Haalarissahan tuo on ulkona vedellyt viime viikot, kun lopulta alkoi kylmemmät kelit. Näyttää käyttävän haalaria monetkin 10--12-vuotiaat helsinkiläisessä lähialakoulussamme. Ei kaikki kaupunkilaislapset ole pikkupissiksiä heti 7-vuotiaina... ;D
mitä haalarin kanssa "kuuluu pukea", eli minkälaiset käsineet, kengät jne? Siis jollain 5-luokkalaisella tms.
Parin viikon pääst 12v täyttävä tyttö on 162cm pitkä.
Mökkillä onkin kaikilla haalarit käytössä omalla tontilla kun lasketaan mäkee, tehdään pihahommia, hiihdellään lähimetsissä jne. Mustakin on ihana vetää haalari niskaan ja menoks:)
nousta, mut ei se pituuskasvuun vaikuta ;)
onko se 152 cm tavallinen pituus 12-vuotiaille? Itse aikanaan olin 11-vuotiaana 169,5 cm, ja en siitä onneksi paljoa kasvanut - minusta tuli 177 cm pituinen nainen. Tyttäreni täytti nyt joulun aikaan 13 v, ja on saman pituinen kuin nyt itse olen.
Tietenkin olemme keskimääräistä pitempiä, enkä edes
muista minkä ikäisinä olimme about 152-senttisinä. Minulta on hämärtyneet noi muistot, että minkä pituinen lapsi voisi olla minkäkin ikäisenä.
Noh, itse oli viidesluokan keväällä 136 cm, ja nykyään 160 cm, että tollanen 152 senttinen haalari olis menny ihan varmasti koko ala-asteen.
onko se 152 cm tavallinen pituus 12-vuotiaille? Itse aikanaan olin 11-vuotiaana 169,5 cm, ja en siitä onneksi paljoa kasvanut - minusta tuli 177 cm pituinen nainen. Tyttäreni täytti nyt joulun aikaan 13 v, ja on saman pituinen kuin nyt itse olen.
Tietenkin olemme keskimääräistä pitempiä, enkä edes
muista minkä ikäisinä olimme about 152-senttisinä. Minulta on hämärtyneet noi muistot, että minkä pituinen lapsi voisi olla minkäkin ikäisenä.Noh, itse oli viidesluokan keväällä 136 cm, ja nykyään 160 cm, että tollanen 152 senttinen haalari olis menny ihan varmasti koko ala-asteen.
Kyllä ainakin 90-luvulla haalareita oli monella vielä kuudennella, eikä kukaan pitänyt niitä lapsellisena. Itselläni ei ollut, mutta monella kaverilla oli, eikä asiassa ollut mitään kummallista.
Kyllä mää käyttäisin oikein mielelläni :DJa oon pian 13w!
Mun 9v käyttää kokoa 152cm nyt. Mut ei pukeudu enää haalareihin, viimeksi 6-7 vuotiaana pukeutui.