Mies on muuttunut kummalliseksi.
Mies oli ennen ihana ja huomaavainen. Hän suorastaan hemmotteli minua päivittäin. Halusi lähteä kauppaan yhdessä ja kehui miteen kävely teki hyvää. Hän oli kotona ja sanoi aina että tämä yhdessä vietetty aika tässä sohvalla korvaa monin kerroin kaverien kanssa juoksemiset yms. Ja jos baariin halusi hän halusi mennä yhdessä. Hän kertoili minulle aina, että sitten kun olen raskaana hän pitää minua kuin prinsessaa ja hakee minulle vaikka mitä vaikka keskellä yötä jos vain haluaisin. Ennen raskautta hän myös toivoi että otan hänet mukaan neuvoloihin ja ultriin.
Suhteen alussa hän sanoi ettei ikinä loukkaisi minua haukkumalla, mitä eksäni teki.
Nyt olen raskaana! Mies ei huomio minua niinkuin haluaisin. Jos minua jokin itkettää hän käskee lopettamaan. Nyt hän lähtisi vaikka joka päivä ystävien kanssa. Jos pyydän häntä avuksi kauppaan hän ei lähde ellei joku tule autolla kyyditsemään. Jos selkäni on kipeä hän kertoo omat särkynsä tai sanoo että on täällä muutkin kipeitä.
Jos pyydän käymään illalla kioskilla hakemassa vaikka namipussin niin ei toivoakaan että menisi. Tai hei on se 2 kertaa käynyt ja silloinkin hirveän väittelyn jälkeen mennyt ovet paukkuen :(
Nyt kun on neuvoloita niin ei hän tule.
Olen jopa kuullut muutaman ruman haukkuman hänen suustaan. Kohdistuneet minuun.
Olen ihan hämilläni tilanteesta. Miten ihminen muuttuu noin ? Ja pahinta on etten tiedä haluanko olla hänen kanssaan enään. Rakastan enemmän kuin mitään mutta silti.
Kommentit (34)
miehellä olla toinen nainen?
siis tietysti kaikilla miehillä voi olla, mutta että onko mitään sellaiseen viittaavaa..toisaalta voisit sanoa miehelle, että sen käyttäytyminen stressaa sinua niin paljon ettei se ole hyväksi raskaudelle, että sen on pakko kertoa mikä mättää.
Ehkä hän käsittelee asiaa noin ? Oudosti...
Toiseen naiseen en jaksaisi uskoa. On meillä niin pienet piirit että kiinnihän tuo jäisi.
Hän on itsekin sanonut että mielummin jättää kuin pettää. Että hän ei halua loukata ketään niin eikä siitä kuulemma hyödy mitään.
Vaikka olen tosta tempusta erittäin vihainen silti haluaisin sen vanhan miehen takaisin!
Mitenkähän tässä kävi?
Ihmettelen, miten miehiä analysoidaan kuin jotain ongelmakoiraa. "Ehkä hänellä sitä, ehkä tätä?"
Lapsen tulo on kaikille uutta, ahdistavaakin, vapauden menetys voi tuntua rankalta, mutta mitä sitten? Onko se joku syy, jotta voi olla täysi mulkku?
Mies yritti ensin täyttää kainki odotuksesi ja olla mitä haluat. Olla sellainen satujen unelmamies.
Lopulta kyllästyi ja päätti, että on itsekin ihminen jolla on tunteet. Nyt teidän täytyy tutustua uudelleen ja aloittaa suhde alusta.
Muista kuitenkin pelastaa itsesi ja lapsesi, jos mies jatkaa muutostaan väkivaltaiseksi jännämieheksi. (Näin ei kuitenkaan välttämättä käy.)
Vierailija kirjoitti:
olemme olleet n. 2vuotta ja edellinen ero oli jatkuvista tappeluista ja naisen baarissa juoksemisen lopputulos. Nainen oli myös ollut ainakin kerran baarissa hieman kevytkenkäinen.
Miksi
tähän
tulee
niin
pitkiä
välejä?
Joo ap, olet nyt kusessa. Itsepä valitsit kuitenkin prinssisi, joten jaxuhalit vain.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hän käsittelee asiaa noin ? Oudosti...
Toiseen naiseen en jaksaisi uskoa. On meillä niin pienet piirit että kiinnihän tuo jäisi.
Hän on itsekin sanonut että mielummin jättää kuin pettää. Että hän ei halua loukata ketään niin eikä siitä kuulemma hyödy mitään.Vaikka olen tosta tempusta erittäin vihainen silti haluaisin sen vanhan miehen takaisin!
Miten ihmeessä saat kirjoitettua kaikki takstisi tuollaisilla karmeilla väleillä? Olet varmaan kirjoittanut osan vastauksistakin, ainakin ne näyttivät samalla tavoin kirjoitetuita.
Siis näin.
Ja täällä tulee lisää
Tekstiä.
Raskaus muuttaa miehiä. Mun ex alkoi pitää minua vaan lapsensa äitinä - muutuin äidiksi johon ei voi enää koskea, jota ei voi pitää hyvänä. Hyvä hellä mies muuttui kylmäksi ja pelokkaaksi. Ei kyennyt enää edes halaamaan kun tuli suruja (läheinen kuoli). Käänsi selän kun kaipasin tukea.
Neuvoni on että mieti mitä haluat. Jos nyt tuntuu siltä ettei hän ole elämäsi rakkaus, niin eroa ennen kuin lapsi syntyy. Nyt se on vielä helpompaa
Kokeile käänteistä psykologiaa: ole ihan älyttömän ihana. Älä vaadi mitään, mutta tee miehellesi ihania juttuja. Rakasta ja hymyile ja ole iloinen. (Vaikka hampaat irvessä). Miehet on usein niin tyhmiä, ettei ne tajua. Mutta lopputulos on se, että mies pysyy kotona, kun siellä on ihana nainen. Pikkuhiljaa positiivisuutesi tarttuu myös häneen ja elätte elämänne onnellisina loppuun asti.
Ihan voit todeta asiallisesti ettei suhde sinun kanssasi selvästikään enää kiinnosta sen enempää kuin vauvakaan ja sitten lähdet.
Toki jos hän suostuu terapiaan niin menkää, mutta kuulostaa siltä että mies on jo valintansa tehnyt.
Eli vauvan vuoksi pidät asialinjan etkä ala sekoilla. Pakkaa kamasi ja häivy. Loppuraskauden ajaksi kokoa hyvä tukiverkosto omista ihmisistä ympärillesi.
Miehen näkökulmasta mitä on saattanut tapahtua:
- ei seksiä/vähemmän seksiä
- olet alkanut pitää miestäsi itsestäänselvyytenä, ts painotat häntä, etkä kuuntele hänen toiveitaan
- olet lakannut olemasta se nainen johon mies rakastui ja mies on huomannut, että ”todellinen” sinä olet epämiellyttävä
Kaikki merkit viittaavat siihen, että teidän suhde on kriisissä. Ero edessä, jos että saa suhdetta kuntoon. MOLEMPIEN näkökulmasta.
Vierailija kirjoitti:
Miehen näkökulmasta mitä on saattanut tapahtua:
- ei seksiä/vähemmän seksiä
- olet alkanut pitää miestäsi itsestäänselvyytenä, ts painotat häntä, etkä kuuntele hänen toiveitaan
- olet lakannut olemasta se nainen johon mies rakastui ja mies on huomannut, että ”todellinen” sinä olet epämiellyttäväKaikki merkit viittaavat siihen, että teidän suhde on kriisissä. Ero edessä, jos että saa suhdetta kuntoon. MOLEMPIEN näkökulmasta.
Siis mikä pikkupoika se mies on? Nainen kasvattaa uutta ihmistä sisällään ja miestä nyt vähän harmittaa, kun se vaikuttaa vähän hänenkin elämäänsä? Ei jessus.
Nalkutus tulee helposti monen parin väliin. Sitä ei oikein mielellään halua enää olla toisen lähelläkään kun on joutunut riittävästi kuuntelemaan nalkutusta.
Voi olla että mies pelkää isäksi tuleminen.
miehellä olla toinen nainen?