Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri kysyy multa vain työvuoroista

Vierailija
30.07.2026 |

Mulla on vuorotyö, hoitoala. Aina samat kysymykset. Onko tänään työpäivä? Ai vapaalla. Millos seuraavan kerran töihin? Onko viikonloppu vapaa vai töissä? Maanantainako taas töihin? Siis mua ärsyttää jo avata hänen viestejään, kun aina se "ootko tänään töissä?" alkaa. Päätin olla enää vastaamatta mihinkään työvuoroihini liittyviin kysymyksiin. Mitään muuta hän ei multa kysykään, vaan kertoilee laveasti omia kuulumisiaan ja sitten se "millos sä meet töihin taas?". 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano hänelle, että kanssasi voi puhua kaikesta, ei pelkästään työasioista.

Vierailija
2/11 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottaako, että ehdottaisit vapaapäivälle näkemistä? Onko hän koskaan ehdottanut näkemistä vapaillasi? Jotenkin hän yrittää juttua aloittaa, mutta sinulla ei ilmeisesti kiinnosta. Miksi kutsut kaveriksi. 

Vierailija
4/11 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odottaako, että ehdottaisit vapaapäivälle näkemistä? Onko hän koskaan ehdottanut näkemistä vapaillasi? Jotenkin hän yrittää juttua aloittaa, mutta sinulla ei ilmeisesti kiinnosta. Miksi kutsut kaveriksi. 

Tottakai joskus ehdottaa ja sovitaan päivä. Tai mä ehdotan. Ei se tässä ole se pointti varmaankaan. Hän on sen tyypppinen ihminen, että jos haluaa ehdottaa tekemistä, ehdottaa, eikä aloita työvuoroista kysellen. Kyllä mä sit kerron, käykö.  Mulla on epäsäännölliset työvuorot (tai itse asiassa ei, mutta ulkopuoliselle systeemi kai vaikuttaa siltä) ja työvuoroistani jankuttaminen käy hermoilleni. Ap

Vierailija
5/11 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah....

Hän käy jyystämässä sun kumppania kun olet duunissa.

Vierailija
6/11 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah....

Hän käy jyystämässä sun kumppania kun olet duunissa.

Tässä on selitys. 

Vierailija
7/11 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sille vuorokalenterista kopio.

Vierailija
8/11 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kysyisi jotain henkilökohtaisempaa, sä valittaisit siitäkin. Tää on niin nähty.

Vierailija
9/11 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on vain avaus keskustelulle, jonka tarkoituksena on puhua hänestä ja hänen elämästään. Ei  tyyppiä kiinnosta sinun työvuorot eikä sinun elämä. Häntä kiinnostaa se, että sinä kuuntelet häntä.

Sinua kohdellaan juuri niin kuin annat itse itseäsi kohdeltavan.

Vierailija
10/11 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole iloinen. Minun kaverini yhteydenotot ovat viimeisen vuoden aikana ollut melkein pelkkiä pyyntöjä rahaa lainaksi. Olen kylläkin ruvennut miettimään, että onko tuollainen kaveruus minkään arvoinen. Olisin jo laittanut välit poikki, ellei olisi pitkä yhteinen historia monine hyvine hetkineen.

Vierailija
11/11 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa ens kerralla "ai miten niin?"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme