Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haavistoa en vaan voi äänestää!

Vierailija
18.01.2012 |

1. Miespari olisi noloa Suomelle, ulkomailla naurettaisiin meille.

2. Homous rangaistavaa 77 valtiossa ja 7:ssä seuraus on kuolemantuomio - tällaisenko haluatte Suomeen?

3. Haavisto ei arvosta naisia, itse naisena haluan presidentiksi mies-nais parin, en hikisiä miehiä.

4. Ecuadorilainen puhuu huonosti suomea.

5. Puoliso rattijuoppona huono esimerkki lapsillemme.

6. Puoliso tapellut baareissa, ei arvokkuutta!

7. Kummallakaan ei oikeata ymmärrystä arvomaailmasta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en voisi äänestää Soinia, Väyrystä enkä Essayahia, enkä mielellään myöskään Arhinmäkea, vaikka hän ei henkilönä mielestäni paha olisi, en vaan tahdo äänestää vasemmistoliittoa. Kaikkia muita voisin äänestää, ja taidan äänestää Haavistoa.

Vierailija
2/8 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n syyt nyt oli hiukan lapsellisia, ulkonäöstä päätellen vaikkapa Soini on hikisempi kuin Haavisto :) Nämä ovat niitä lillukanvarsia, millä aletaan peistä taittaa kun oikea asia loppuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/8 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monikaan hänen asemassaan ei olisi iljennyt käydä ehdokkaaksi. Olematon koulutus, vääristynyt malli parisuhteesta, kaikkea muuta kuin edustava, väärä puolue.

Kertoo Suomen kansalaisten rappeutuneisuuden tasosta jokainen ääni, joka menee Haavistolle.

Vierailija
5/8 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka vielä eilen ajattelin Haavistoa ehkä äänestäväni, niin sitte illalla tuli se Ajankohtainen Kakkonen. Siinähän tämä nuori Haaviston morsmaikku Antonio kekkuloi ja "kikatteli" hermostuneesti tulevana maanäiti ehdokkaana ja vasta silloin tajusin.

Herranen aika! Katastrofihan se olisi Suomelle, laittaa nyt tuommoinen kouluttamaton "pariskunta" maatamme edustamaan. Meitä kun sentään on tähän saakka totuttu pitämään hyvin kouluttautuneena sivistyskansana.

Tänään sitte päätin, että tulen äänestämään ensimmäisellä kierroksella Väyrystä.

Vierailija
6/8 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelle sen annat, AP?

Haavisto on mun ehdokkaani, ja toivon, että riittävän monen muunkin. Hän on älykäs, osaava, kokenut, rauhallinen, kohtelee ihmisiä kunnioittavasti.

Listasi asiat ovat mielestäni epäolennaisia, mutta saat käyttää niitä valintasi perustana. Nyt, kun tiedämme, ketä et äänestä, olisi kiinnostavaa kuulla, ketä äänestät, ja mitkä perustelusi siihen ovat.

Vierailija
7/8 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se olisi kivaa

Siinä on kaksi hienoa juttua: 1) Feministit saisivat kunnolla nenilleen kun johdossa olisi kaksi miestä ja molemmat vielä vailla koulutusta ja toinen vielä rattijuoppo ja pahoinpitelijä.

2) Saisimme paljon julkisuutta, koska tuo maan äiti ei pystyisi pitämään näppejään erossa DTM:n muista miehistä ja varmasti ryyppääminen ja holtiton käytös alkaisi uudelleen kun on koko ajan median suurennuslasin alla.

Tässä mun syyt viihdettä kansalle eli ääni Pekalle!

Vierailija
8/8 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Miespari olisi noloa Suomelle, ulkomailla naurettaisiin meille.

- Ei niitä ihan oikeasti kiinnosta ulkomailla. Saksan ulkoministeri, Islannin pääministeri ja Ranskan kulttuuri- ja viestintäministeri ovat kaikki homoseksuaaleja. No, joko naurattaa?

2. Homous rangaistavaa 77 valtiossa ja 7:ssä seuraus on kuolemantuomio - tällaisenko haluatte Suomeen?

Tietääkseni Haaviston äänestäminen ei tekisi homoseksuaalisuudesta rangaistavaa eikä ainakaan toisi Suomeen kuolemanrangaistusta...

Äänestätkö presidenttiä Suomelle vai muille maille?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme