Eva Biaudet sai ääneni
Nyt en enää tiedä teinkö oikein. Tällä kertaa oli vaikea valinta. Mietin Pekka Haavistoa myös ja Arhimäkeä. Jos Pekka ei pääse toiselle kierrokselle, sitten ehkä harmittaa vielä enenmmän että annoin ääneni Evalle
Kommentit (14)
tuottaa eva, joka ei pitkälle pötki.
oikein teit.
helan går!
kolme ehdokasta, jokta on eniten ihmisyyden puolella. Sä varmaan äänestit Soinia
Kunnon rasistinen korruptoitunut henkilö, joka vie Haavistolta ääniä. Erinomainen valinta mielestäni. Itse en kyllä aio äänestää noin tyhmää ihmistä, mutta ne jotka äänestävät ovat hienoja ihmisiä.
Lainaus:
Biaudet on nykyisin Suomen vähemistövaltuutettu, vaikka viran kelpoisuusvaatimukset edellyttäisivät korkeakoulututkintoa. Hän tuli kuitenkin nimitetyksi erivapaudella ohittaen muun muassa muodollisesti pätevän ehdokkaan, jolla on maahanmuuttaja-, siis vähemmistötausta.
Heh:
"Mitä mieltä olette poliittisista virkanimityksistä? Myös teidät on valittu poliittisin perustein nykyiseen virkaanne poikkeusjärjestelyin ohi pätevien hakijoiden.
kirjoittaja: n.n. 14:24"
"Minua ei ole valittu poliittisesti. Olen hakenut virkaa aivan normaalisti. Olen lain mukaisesti saanut osoittaa pätevyyteni muulla tavoin kuin loppututkinnolla. Kaikilla on sama mahdollisuus. Pätevin tulee aina valita!
kirjoittaja: Eva Biaudet 14:26
http://live.hs.fi/Event/Presidentti-chatissa_Eva_Biaudet
Keitä ei-ennen-linnanjuhlissa olleita vieraita nähtäisiin Linnassa
Minun kavereita....
Eva Biaudet1/18/2012 12:31:09 PM
no mun mielestä eva on kyl ihan oikeessa. pätevin valitaan. Toiko on tosiaan pahimman luokan korruptiota Suomessa? hEH. Noikin kaukaa haetaan, että saataisiin lytätä "ruotsalaisia".
Suosittelen katselemaan ympärille, niin tosiaan huomaat mitä se korruptio oikeasti on suomessa
Sivuutit kaikki todelliset poliitikot joilla on tietotaito ja koulutus suomen presidentiksi.
tiesitkö, että suomenruotsalaiset syrjivät edelleen meitä suomenkielisiä. tiesitkö, että vasta vuonna 1937 oli mahdollista opiskella suomeksi yliopistossa? ja kaikki tämä ruotsinkielisten erityisaseman säilyttämiseksi.
siitä on ihmisyys kaukana.
enkä äänestänyt soinia
tiesitkö, että suomenruotsalaiset syrjivät edelleen meitä suomenkielisiä. tiesitkö, että vasta vuonna 1937 oli mahdollista opiskella suomeksi yliopistossa? ja kaikki tämä ruotsinkielisten erityisaseman säilyttämiseksi.
siitä on ihmisyys kaukana.
enkä äänestänyt soinia
höpöhöpö. miten ruotsinkieliset syrjivät suomalaisia? Kerro!
Sen sijaan ruotsinkielisen on vaikea esimerkiksi päästä synnyttämään Suomessa omalla kielellään.
mä synnytin ulkomailla, eikä täälläkään puhuttu ruotsia tai suomea
jos tää on tällä tasolla ja tää ainoa argumentti, niin, häpi länding sulle vaan kaija
Että suomalaiset ovbat kateellista kansaa. Jos vuonna 1930 jotain suomessa ei ollut mahdollisuus opiskella suomeksi, niin msitä se kertoo? SIitä, ettei suomessa ollut silloin mahdollisuutta opiskella suomeksi! Ei mistään muusta. Siitä on aikaa yli 70 vuotta. Vai ajatteletteko edelleenkin kaikki sakasalaiset natseiksi ja haukutteko venäläisiä ryssiksi?
Kehittykää ihmiset ja lopettakaa toi kateus.
ja häpyhuulet kuiskaelevat kutsuvasti arkiurdulla
mä synnytin ulkomailla, eikä täälläkään puhuttu ruotsia tai suomea
jos tää on tällä tasolla ja tää ainoa argumentti, niin, häpi länding sulle vaan kaija
JAA. mulla sentään oli argumentti ja voin kertoa lisää. Sinä sen sijaan et pystynyt antamaan tähän keskusteluun muuta kuin henkilökohtaisuuksiin menevää kritiikkiä.
Eli, miten ruotsinkieliset syrjii suomenkilisiä?
eläköön venäläiset, jotka antoivat meille oikeuden omaan äidinkieleen
"Poliittiset virkanimitykset ovat suomalaista korruptiota
Poliittisten virkanimitysten kulta-aika oli 1970-luvulla, mutta ne eivät ole kadonneet minnekään. Esimerkiksi Eva Biaudet (rkp) valittiin vähemmistövaltuutetuksi, vaikka hänellä ei ollut tehtävän vaatimaa muodollista pätevyyttä koulutuksen osalta."
http://yle.fi/uutiset/kotimaa/2012/01/quotpoliittiset_virkanimitykset_o…
tuottaa eva, joka ei pitkälle pötki.
oikein teit.
helan går!