Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä puolue minulle?

Vierailija
29.03.2026 |

Taloudellisesti olen ilmeisesti vasemmalla, mutta en kannata Vasemmistoliiton monia arvoja kuten maahanmuuttomyönteisyyttä tai esim translaki asioita, joiden uskon vain sekoittaneen lasten ja nuorten päätä. Enkä halua edes työperäistä mmuutttoa. Haluan lopettaa poliittiset virkanimitykset kokonaan (tätä ei varmaan mikään puolue kannata...). Tärkeää minulle olisi, että yhteisiä varoja käytettäisiin järkevämmin kuin nykyään. Hullua leikata köyhimmiltä jos potista samankokoinen siivu jaetaan ihan muutamalle. Terveydenhuolto kuntoon ja kallis yksityistäminen kokonaan pois siltä saralta, vanhustenhuoltokin saatava kuntoon kunnallisesti eikä näin kuin nykyään. Eläinten oikeudet on minulle iso asia ja luonnonsuojelu myös, mutta ilmastonmuutoksen hillitsemiseksi en halua mitään typeriä päätöksiä, vaan tieteellisiä ratkaisuja ja tutkimuksia pitäisi tukea ja löytää ne keinot, ei rajoittaa kaikkea niin että tavallinen ihminen joutuu yksin maksumieheksi. Lihansyönti on ok mutta tuotantoeläinten kaltoinkohtelu hirveää. Jne. Onko mitään puoluetta mikä yhtään vastaisi näihin?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskusta 

Vierailija
2/13 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskusta 

Myös ainoa joka turvaa maamme puolustusta. Ei halua jättää asumattomaksi itärajan alueita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ikinä äänestä naista. Heitä on vähemmän politiikassa ja ovat niitä pahempia henkilöitä. Eli oikein kärjistetyn pahat ihmiset nousee naisista vallanpitäjiksi.

Vierailija
4/13 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomus ja Keskusta ovat kaikkein maahanmuuttomyönteisimpiä puolueita. Kaikki vaan Suomeen tekaistuilla työpaikoilla. Lopputuloksena lisääntyvä sossuporukka ja loppuva sossutuki.

Vierailija
5/13 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne itsellä. Olen jo vanha duunari/ yrittäjä mutta aina on joka puolueella jotain joka ei miellytä. Yleensä äänestän oppositiopuoluetta koska hallitukset ovat yleensä möhlineet asiat. No ps ja kok on ehdoton ei. Aina.

Vierailija
6/13 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskusta 

Keskusta on vasemmistopuolue. Se oli vasemmiston kanssa hallituksessa ja nyt se jättäytyi vasemmiston kanssa oppositioon. 

Vierailija
7/13 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskusta 

Keskusta on pelkkä jakopuolue josta ei ole hoitamaan Suomen kansantaloutta ja tekemään tarvittavia korjaavia toimenpiteitä. Eikä he koskaan muutu. Koijareita mitä koijareita.

Vierailija
8/13 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinimusta Liike. Se on taloudellisesti vasemmistolainen ja vastustaa maahammuuttoa.

Vierailija
9/13 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama tilanne itsellä. Olen jo vanha duunari/ yrittäjä mutta aina on joka puolueella jotain joka ei miellytä. Yleensä äänestän oppositiopuoluetta koska hallitukset ovat yleensä möhlineet asiat. No ps ja kok on ehdoton ei. Aina.

SDP/vasemmisto ei halua poistaa työttömiä kehitysmaalaisia maasta, vaan tyytyy leikkaamaan kaikilta. Minusta olisi tärkeämpää lähettää wolttikuskit ja taksikuskit takaisin turvallisiin maihinsa.

Ennen vasemmisto ei hyväksynyt mamutusta, se vastusti sitä vimmatusti, nyt se on sen pääasia.

Mikä on muuttunut?

Silloin ennen vasemmisto edusti duunareita jotka olivat töissä. Nyt vasemmisto edustaa veronimijöitä, jotka eivät käy töissä, vaan saavat erilaisia tukia. Siksi vasemmisto haluaa lisää veronimijöitä maahan jotta se saa lisää äänestäjiä.

Vierailija
10/13 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tämä on ongelma, ettei ole vasemmalle kallellaan olevaa vihreää puoluetta, joka ei tukisi mmuuttoa. Itsekin olen kaipaillut sellaista jo vuosia. En tiedä oletko yksi uusi lisää täällä, mutta AV:llä on pari-kolme tyyppiä, jotka sitä aina välillä haikailevat. Ei vissiin vielä riitä puolueen perustamiseen :D

Pitäisi perustaa joku vihersammakot -yhdistys, johon voisi kerääntyä meitä vihreitä sammakoita pälyilemään puolueen perustamista ja kannattamista.

Joku käytty palstalla vihreitä sammakoita loukkaamistarkoituksessa, mutta itse satun rakastamaan sammakoita, joten se oli vaan hauska nimi :)

Vierailija
11/13 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskusta 

Keskustalla ei ole mitään omaa linjaa missään asiassa. Kääntyy aina sinne mihin tuuli puhaltaa. Nyt intoilee woketuksesta ja ma mutuksesta, koska demarit johtavat gallupeissa. 

Vierailija
12/13 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ikinä äänestä naista. Heitä on vähemmän politiikassa ja ovat niitä pahempia henkilöitä. Eli oikein kärjistetyn pahat ihmiset nousee naisista vallanpitäjiksi.

Feminismin saatua valtaa, se on liittoutunut länsimaista miestä vastaan. Feministeille sopii se, että länsimainen mies menettää asemansa maailmassa. Tämä siitä huolimatta, että uudet vaihtoehdot ovat feministeille vielä huonommat.

Naiset eivät ole huolissaan turvallisuudestaan eikä heiltä voi odottaa lojaalisuutta, koska naiset ovat opportunisteja ja he liittoutuvat sen miehen kanssa, joka voi tarjota suurimmat resurssit. Siksi naiset eivät ole joutuneet pitämään huolta turvallisuudestaan tai käymään sotia. Naiset eivät ole vastanneet omasta turvallisuudestaan ja ovat siksi tarvineet miehen huolehtimaan turvallisuudestaan.

Naiset eivät pysty puolustamaan edes itseään, niin miten he pystyisivät puolustamaan yhteiskuntaa tai perhettään. Naiset eivät sodi ja siksi naisten johtamat yhteiskunnat luhistuvat, kun naapurikulttuuri valloittaa ne. Tämä selittää sen, miksi maailmassa ei ole matriarkkaalisia yhteiskuntia.

Feministit ovat jättäneet heitteille heidän oman turvallisuutensa tulevaisuudessa, koska naiset eivät ole yleensä joutuneet miettimään omaa turvallisuuttaan. Naiset eivät ajattele puolustautumista, koska se on aina kuulunut miehille. Olisi aika naistenkin ruveta ottamaan vastuuta edes omasta puolustautumisestaan ja lopettaa maahanmuuttoa tukevien puolueiden kuten SDP:n Vasemmistoliiton, Vihreiden ja RKP:n äänestäminen.

Länsimainen mies on heikennetty, kun vaikutusmahdollisuudet on viety ja annettu naisille suuri vaikutusvalta tuoda maahan vierasta naista alistavaa kulttuuria. Demokratian takia länsimainen mies ei voi puolustaa naisia näiden omilta lyhytnäköisiltä ja tyhmiltä ratkaisuilta.

Vierailija
13/13 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihan täydellisesti omiin arvoihini sopivaa puoluetta ole löytynyt ja olen tehnyt kompromisseja. Usein äänestän vihreitä, mutta ehdokkaan suhteen olen tarkka. Joukossa on myös täysin pimeätä porukkaa kuten toki persuihin mahtuu liian paljon näitä rikollisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi