Tarkka dieetti ja kahvin tuputtajat
Olen tiukalla dieetillä, ja työssäni asiakkaat tarjoavat kahvit ja tuputtavat ottamaan aamupalaa yms. Kuinka tilanteesta selviää loukkaamatta kahvin tarjoajaa ilman että loukkaantuu, kun on omat tarkkaan lasketut eväät mukana.
Kommentit (6)
pelkkä kahvi mitään dieettiä tuhoa? Juot pelkän kahvin ja kieltäydyt kohteliaasti syötävistä. Sanot vaikka, että olet juuri syönyt tukevan aamupalan.
Ihan millä tahansa dieetillä. Kahvin oheistarjottavista kieltäytyminen ei tuota taas mitään vaikeuksia, sen kun sanoo vaikka "ei kiitos tällä kertaa". Kieltämättä se jos ei ota kahvia tai teetäkään niin voi herättää jo vähän ihmetystä.
On muitakin ruokavalioita kuin painon pudottamiseen tähtäävät.
Itse en juo kahvia enkä teetä, eikä kyllä kukaan loukkaannu, kun oikein ystävällisesti kieltäydyn ;-)
Sanon tuon, että olen juuri syönyt tukevasti. Eräässä toisessa työkohteessa melkein loukkaannutaan jos pullaan ei koske. Pullan voimalla kuulemma jaksaa raskaat työt. Ai, että on väärä käsitys joillakin.
kaffeeta ja pullaa! Vaan kun ei oo rahaa niin pitää tyytyä hopeateehen ja korppuihin.
ja kunhan siitä vähän hölläät voitte taas kahvitellakin.
Mutta kyllähän jos nuo vallankin vanhuksia ovat, joku aina vähän loukkaantuu, vaikka kuinka selittää.
Silti ei siitä tarvitse niin välittää. Aina kaikki ei vain ole kivaa.