Prinssieversti Haavisto
Hyvin viihdyttävää keskustelua:
http://suomenkuvalehti.fi/blogit/polkomfi/professori-haavisto-otaksun?r…
Kommentit (5)
uutta löydy kuin tämä sama jo moneen kertaan paskanjauhamiseksi todettu kuona?
Miten se onnistuukin tuossa, joku kyky hänelläkin on ellei sitten pillua anna aina tarpeen vaatiessa tms. Prinssinakki-Haaviston osaamisen nyt tietää kaikki jo muutenkin.
Biaudet on nykyisin Suomen vähemistövaltuutettu, vaikka viran kelpoisuusvaatimukset edellyttäisivät korkeakoulututkintoa. Hän tuli kuitenkin nimitetyksi erivapaudella ohittaen muun muassa muodollisesti pätevän ehdokkaan, jolla on maahanmuuttaja-, siis vähemmistötausta.
Mulle kaikki, muille ei mitään.
Biaudet on nykyisin Suomen vähemistövaltuutettu, vaikka viran kelpoisuusvaatimukset edellyttäisivät korkeakoulututkintoa. Hän tuli kuitenkin nimitetyksi erivapaudella ohittaen muun muassa muodollisesti pätevän ehdokkaan, jolla on maahanmuuttaja-, siis vähemmistötausta.
Heh:
"Mitä mieltä olette poliittisista virkanimityksistä? Myös teidät on valittu poliittisin perustein nykyiseen virkaanne poikkeusjärjestelyin ohi pätevien hakijoiden.
kirjoittaja: n.n. 14:24"
"Minua ei ole valittu poliittisesti. Olen hakenut virkaa aivan normaalisti. Olen lain mukaisesti saanut osoittaa pätevyyteni muulla tavoin kuin loppututkinnolla. Kaikilla on sama mahdollisuus. Pätevin tulee aina valita!
kirjoittaja: Eva Biaudet 14:26