Aarnio: Puppy, tykkäätkö?
Kommentit (13)
En oikein ymmärrä koko tuotteen käyttötarkoitusta. Tietysti parivuotiaan leikeissä se voi toimittaa hevosen/koiran tms. virkaa, mutta mitäs sitten? Epäkäytännöllinen ja melkoisen ruma tuote ilman korvaavia toimintoja.
Minusta puppy on lisäksi melko huolimattomasti tehty: kun katsoo muovipintaa, näkyy siinä selviä valuvirheitä ja kohoumia erityisesti ns. saumakohdissa.
kuin leikkikalu.
Dino on harkinnassa...
dino kivempi. Mutta voisin ottaa molemmat!
En oikein ymmärrä koko tuotteen käyttötarkoitusta. Tietysti parivuotiaan leikeissä se voi toimittaa hevosen/koiran tms. virkaa, mutta mitäs sitten? Epäkäytännöllinen ja melkoisen ruma tuote ilman korvaavia toimintoja.
Minusta puppy on lisäksi melko huolimattomasti tehty: kun katsoo muovipintaa, näkyy siinä selviä valuvirheitä ja kohoumia erityisesti ns. saumakohdissa.
Pitkään olin `himoinnut`sitä kotiin, kun pääsin katsomaan kaupassa sitä, mieleni muuttui.
Järkyttävää "laatua".
Ostettiin vähän huumorimielessä itelle ku oli hyvässä alessa ja rouvalle oli luvattu koira kun muutettiin rivariin.
Lapsi tykkää siitä TOSI paljon 1,5v. Sillä ratsastaa myös kavereiden vanhemat lapset ja jos väritys on kohdallaan niin onhan se tyylikäs.
Dino on mieletön tilasyöppö!
Tuo on jo kaikilla, samoin kuin vaikkapa Tuplakupla tai Alessin sitruspuristin...
Jos on tilava lastenhuone niin siellä ehkä menisi.
2-vuotias sai joululahjaksi sen kaikkein pienimmän ja tykkää kovasti. Tosin heppaleikeissä puppy kaatuu helposti kuonolleen, joten ei ole kovin turvallinen. Isompi koko kenties parempi.
Mä olen fanittanut Aarniota 10v ja kun pastilliin tai ruuvipöytään ei raha riitä niin puppy sit on mun aarre. Ja 4 ponymukia.
Mutta meidän 2v tykkää kovasti papistaan ja leikkii ja ratsastaa sillä. Se vaan tuppaa pyöreiden etujalkojen takia kippaamaan herkästi kumoon eli valvoa saa kyllä vieressä jos tahti on kovin kova.
Ja isäntä käyttää sitä jalkarahina o_o
Kaikki lapset sillä on tykännyt ratsastaa ja nytkin tuolia, ratsuna lastenhuoneessa.
lapselle ostin kun hän oli 1v ja edelleen 3-vuotiaana leikkii sillä.
mutta aikas epäkäytännöllinen. mulla ei saa kotona olla mitään, jolla ei ole jotain käyttötarkoitusta.