Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Äänestän toisella kierroksella
18.01.2012 |
Haavistoa, koska hän on niin humaani ihminen. Ennen en hyväksynyt homoutta mutta nyt kun olen tutustunut Haaviston ajatuksiin paremmin, olen muuttanut käsitykseni homoista aivan täysin. En silti ole muuttumassa itse lesboksi vaan aion jatkaa loppuelämänikin umpiheterona.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Jos äänestät kuitenkin miestä, olethan varma ettet muuta sukupuoltasi.
Käsittääkseni ehdokkaat edustavat poliittisia suuntauksia, eivät sukupuolisia.