Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä en syö!

Vierailija
10.01.2012 |

Tuo lausahdus on yleistä meillä. Olen vähän alle kaksivuotiasta tyttöä koittanut opettaa syömään kaikkea, mutta ainut mikä maistuu on maito, hedelmät, leipä, peruna, hirvenliha ja puuro. Siis mitään kasviksia ei, eikä myöskään paljoa hedelmiä tai muuta lihaa kuin hirvenlihaa. Pelkään, että tämä jatkuu ja tyttö sairastuu, onko samanlaisia kokemuksia uhmalapsista?

kiitoksella odottaa äippä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kiitti kaikki kaikista ihanista neuvoista :) Ja en sitten tarjoa mitään maitoa ennen syömistä, tyty ei vaan syö..

T: kiitoksella odottaa äippä.

Vierailija
2/9 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppi on kanssa samanikäinen ja ongelmia ja nirsoilua syömisessä. Tämä alkoi kun tyttö meni päiväkotiin.?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D no ei pahalla, mutta ei se ole. Se on KASVIS. Eli siis tytttö syö kasviksia ;D

Vierailija
4/9 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei peruna ole hedelmä -.- :D no ei pahalla, mutta ei se ole. Se on KASVIS. Eli siis tytttö syö kasviksia ;D

ap sanoo perunan olevan hedelmä?

Vierailija
5/9 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei apua! Taidetaan olla Pepin äidin kanssa omistaa samankaltaiset lapset.

Tiedän että peruna on kasvis, olen kouluni käynyt.

T: kiitoksella odottaa äippä

Vierailija
6/9 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee numeroa asiasta ja tarjoa sitä mitä te muutkin syötte. Kyl se lapsi syö sitten kun sillä on oikeasti nälkä, mutta jos annat pomottaa valinnoissa niin aivan varmasti oppii nirsoilemaan kaikessa mahdollisessa. Ja älä anna tillittää sitä maitoa ennen ruokaa.

Vierailija
7/9 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ap ei väitä että peruna on hedelmä..

Vierailija
8/9 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli vaihe etten suostunut syömään muuta kuin makkaraa ja makaronia,lapsesi sentään syö edes vähän monipuolisesti :) Menee varmasti ohi ajan kanssa tuo nirsoilu.

Vierailija
9/9 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta esimerkin voima on paras. Laitatte kaikille samaa ruokaa ja jokainen syö, mitä syö. Seuraava ruoka sitten kolmen tunnin päästä.

Jos lapsi kiukuttelee, huutaa ja raivoaa, niin pois vaan pöydästä ja seuraavalla aterialla voi sitten syödä. Ei tarvitse miettiä aterioita siltä kannalta, että syökö vai ei, mutta koska meillä on aika pienipainoiset lapset, olen aina yrittänyt laittaa jotain sellaista, mitä lapsi on syönyt (esim. meillä kurkkua), mutta välillä ei ole suostunut syömään mitään ja sitten ei syö mitään. Ei ole kuollut nälkään vielä ja saa kehuja päiväkodista, kun syö paljon ja kaikkea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi