Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni on lopettanut Radio Suomipopin kuuntelun ?

Vierailija
18.01.2012 |

Aamuohjelma on muuttunut asialliseksi keskusteluohjelmaksi

Iltapäivä Artun myötä sovinistiseksi rupatteluksi

Koskahan tulee uudet kuunteluluvut ?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja iltapäivisin kuuntelen mieluummin YleX:ää. Vielä 2 vuotta sitten kuuntelin pääasiassa Suomipoppia.

Vierailija
2/6 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kuunetelin sitä, joka päivä, varsinkin aamut oli huippuja. :) Enään ei se kanava ole autossani päällä. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

iltapäivisin kylläkin.

Eiköhän aamulähetyksen kuuntelijaluvut romahda aika paljon. Olisi kanttavaa houkutella Jaajo takaisin, koska mainostajat eivät mainosta jos kuuntelijaluvut alenevat.

Vierailija
4/6 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkään en voi sietää Katajaa ja hänen idioottimaisia juttuja. Niin tylsää ja sen mummonko pitisi olla hauska "soittaja". Niin kulunutta..

olen ihan varma että katsojaluvut ovat romahtaneet, sekä aamussa että iltapäivässä

Vierailija
5/6 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen myös lopettanut kuuntelemasta Suomipopin aamuohjelmaa, voi yök niitä kahta papparaista...

Toivottavasti Jaajo tulee takaisin!!!

Nyt aamuisin soi Happoradio ;)

Vierailija
6/6 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin iltapäivien kuuntelun ajat sitten, Harkkia ja Raakelia ei kestä kuunnella, ei kumpaakaan.

Nyt lopetin myös aamun kuuntelun. Mulla ei sinänsä ole mitään Katajaa ja Eerikäistä vastaan (kuka se nainen muuten siellä on?) mutta se on muuttunut ihan tylsäksi keskusteluohjelmaksi. Musiikki on tylsää, samoin jopa tunnuskin on muuttunut. Kuulostaa jo ihan novalta tai joltain muulta keski-ikäisten kanavalta. Ei kiitos, kuuntelen työmatkat vaihdellen muita kanvavia. Esim. Rockia, Aaltoa jne. Mutta Suomipop jäi nyt.