25v nainen ja 42v mies, onko mahdoton yhtälö???
Ikäeroahan on :) En tarkoita mitään syvempää suhdetta mutta että juttelu seuraa, ja ehkä jotain pientä hellimis juttuja.
Mitähän muut voisi ajatella.... tai jos pitäis salassa ;)
Kommentit (23)
Sama se ootko tosissaan vai vain seksin perässä. Iällä ei oikeesti oo MITÄÄN merkitystä loppupelissä. Oikeesti. Elämä on laiffia, eikös? Siitä sitten vaan......
-K-
Serkkutytön aviomies on 15v. vanhempi ja lapsia jo 3kpl ja hyvin menee.
..ja myös toisinpäin..
eli ns. milf ilmiö..
[color=red]
-Sambuca [color=orange] in flames
27 ja rakastajni on kohta 60.. Ei kyllä tunnu yhtään liian pahalta.. Mukavaa on ollut..
löytää.. Ihan vahingossa löyty.. On ollut tosi upeaa hänen kanssaan.. Ja vielä salassa..
Kerranhan täällä eletään.. Kannattaa kokeilla, ei siinä mitään menetä.. Ne nimittäin osaa temppunsa..
Ettäs kehtaatkin vanhan irstaan pukin kanssa naida!
Toivottavasti miehesi löytää sitten 60-vuotiaana itselleen nuoren pimun ja heittää sinut siinä vaiheessa pellolle...
naiset haluavat panna oman isänsä ikäistä miestä? Onko siinä jokin alitajuntainen isä-fantasia?
Täytyy vaan muistaa varoa aina ettei se 30 vuotias aisankannattajamies saa tietää papparaisesta... ampuu vielä.
Kun mä olin 27, mun isä oli 36.
Paremminkin oman isoisänsä ikäistä...
oli ihan pakko heittää... siis tää koski niitä kitisijöitä jotka kauhistelee sitä jonka rakastaja on kuuskymppinen, mitä se kellekään kuuluu. Jos toimii niin toimii, oli ikäeroa minkäverran hyvänsä.
Toi ap:n tapaushan nyt ei ole todellakaan paljon mitään. Anna mennä vaan ja nauti.
Mun20-vuotias tuttava muutti just asumaan 48-vuotiaan miehen kanssa. Tällä mm. entisestä elämästä samanikäinen poika ja pari muuta isoa tenavaa.
Onko miehesi vai rakastajasi? Sillä on varmaan ihan helvetin paljon rahaa, ellet sitten asu Porvoossa ;)
ehkä se isäni oli kuitenkin 46 eikä 36 kun minä olin 27.............
..että vanhoilla herrasmiehillä on kysyntää..
koska heillä on pätäkkää..
[color=red]
Minä 34, mies 49. Toimii kaikin puolin.
Vierailija:
..että vanhoilla herrasmiehillä on kysyntää..
koska heillä on pätäkkää..[color=red]
Maksavat mielellään nuoren tyttöystävän pikku lomamatkoja, kylpyläreissuja, ravintoillallisia ja välillä myös vuokrankin. Tavallaan siis huoraamista. Panomiehinähän he eivät kuulemma ole kummoisia nuoriin verrattuna. Toki yrittävät panna usein parastaan, kun on harvinaista herkkua, eli nuorta lihaa tarjolla.
..Paavo Liponen on syntynyt 23.4.1941..
ja vaimonsa Päivi vuonna 1967. Ikäero 26 vuotta..
Samalla Paavon logiikalla sun tuleva vaimosi on
tällä hetkellä vasta 16 v... eli sulla ei syytä hävetä mitään..!
-Keke with [size=6]€