Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten saisin mieheni innostumaan piiskaamisesta?

Vierailija
10.04.2009 |

elikkäs haluaisin kokeilla piiskaamista. siis siten että piiskattavana olisin minä ja mies saisi vedellä mua risulla tai vyöllä tms. mutta miten ehdotan tätä hänelle? fantasiaani kuuluu lisäksi se että minut olisi sidottu käsiraudoilla sängynpäätyyn enkä pääsisi pois. ehkä vielä silmilläkin olisi side. en vaan tiedä miten tätä ehdottaisin...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä siinä vaihtoehtoja kuin kertoa fantasiasta.. kerrot kuinka paljon ajatus kiihottaa ja kuinka paljon haluisit sen kokea. kyllä miehen luulis mukaan leikkiin lähtevän kun tietää kuinka paljon fantasioit ja nautit tuosta leikistä...

Mut jos ensikertalaisena asiaa kokeilette muistakaa sopia joku turvasana/lause jolla leikki loppuu jos sattuu liikaaa yms. siten voit vielä vapaammin antautua piiskattavaksi "vastentahtoisesti" ja eläytyä tilanteeseen, saat nyyhkiä, kieltää ja voihkia ja huutaa vapaasti leikkiin kuuluvalla tavalla.

ja puhutte fantasiastasi mikä kiihottaa ja mikä menee oikeasti rajan yli..

Jossain sopivassa tilanteessa otat puheeksi ensiksi vaikka niinpän että kysyt ensin mieheltä mistä fantasioi/unelmoi ja kerrot omasi.. mitä paremmin mies fantasiasi tuntee sitä paremmin hän sen myös osaa toteuttaa..

muista myös että miehenkin fantasiat on toteuttamisen arvoisia.. parhaiten toisen mukaan saa kun molemmat toteuttaa toistensa fantasioita.. ei mitään suoraan sovittua vaihtokauppaa että mä otan sovituskopissa suihin jos sä piiskaat mua mutta kuitenkin molemmat antaa toiselle jotakin.. varmasti kivaakin leikkiä kun tietää että itse antaa toiselle sitä mistä toinen unelmoi kuin myös itse saa sitä mitä fantasioi..

Vierailija
2/4 |
10.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehellä ei oikeestaan oo mitää toiveita tai fantasioita kun oon siltä kysynyt. aina vaan sitä samaa "sisään-ulos-se-siitä".

voisin tietty jättää netin auki joltain sopivalta sivulta kun mies tulee tähän koneelle. jos se vaikka sitten tajuis jotain eikä tarttis ihan kaikkee selostaa sille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

piiskaa sitä itse homo fantasioinesi.

Ai tänne taas eksynyt joku teini joka ei tiedä edes mistä puhuu :-)

Vierailija
4/4 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en olisi kehdannut pyytää piiskausta, mutta onneksi kohdalle sattui mies, joka kertoi haluavansa sitoa ja piiskata. Oli uskomattoman kiihottavaa olla avuton. Itse piiskaus sattui enemmän kuin olin ajatellut, mutta toisaalta miehen hyväilyt sen välissä tuntuivat taivaallisilta. Ja lopuksi kun mies irrotti minut ja rakastelimme!!!

Aviomiehelleni kerroin fantasiastani ja kokemuksesta. Fantasia olisi vielä mennyt, mutta kokemus olisi pitänyt jättää kertomatta. Mies tuli mustasukkaiseksi eikä innostunut ollenkaan leikistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä