Pelkään kaupassa käydessä hälytysportteja :(
En uskalla kohta mennä ollenkaan kauppaan, jännitän aina ihan hysteerisenä että hälytysportit alkavat piippaamaan. En ole siis mikään myymälävaras, ikinä en ole varastanut mitään mutta pari kertaa on käynyt niin että kassa ei ole poistanyt hälyjä ja laitteet on alkaneet huutamaan. Pelkään kauppaan mennessäkin tuota hälytystä, tiedän että on hölmöä mutta en voi sille mitään. Säästyypähän rahaa kun ei uskalla kohta mennä enää minnekään ostoksille.
Kommentit (7)
niin varaa aika psykologille. Siis jos susta oikeasti tuntuu että tuo asia rajoittaa sun elämää niin on aika hoitaa se pois päiväjärjestyksestä:)
Siinä saa tottua piippaamiseen ja kopelointiin.
Mulla on pari kertaa pamahtanut hälyttimet soimaan. Toisella kertaa vanha hiusvahapurkki hälyytti ja toisella tenttikirja. Noiden kirjojen välissä on sellaisia hälytyslappuja, jotka voivat aktivoitua uudestaan ja samaten kaikkien kosmetiikkatuotteiden laput voivat alkaa kulumisen seurauksena hälyyttämään.
niin ei mitään huolta. Itsellänikin on joskus hälyttimet piipannut mm. siksi kun olen juuri hälyttimien kohdalla soittanut jollekin tai sitten myyjä ei ole huomannut kaikkia hälyttimiä.
Jäät siihen odottelemaan ja ihmettelet sitten yhdessä vartijan kanssa mikä sen aiheutti. Meillä piippaa usein erikoisvalmisteiset lastenrattaat ja vilkuttelemme puolin ja toisin jo etukäteen tuttujen vartijoiden kanssa, että kuinka tällä kertaa käy.
Piippauksen lähdettä emme ole onnistuneet rungosta paikantamaan.
Mulla alkoi kerran piipata kun olin poistumassa kaupasta ilman, että olin ostanut mitään. Jäin siihen porteille reilusti seisoskelemaan ja odottamaan myyjää. Kävi ilmi, että mp3-soittimeni sai hälyt piippaamaan. Ihan hyvässä hengessä sitä yhdessä selvitettiin. En ollut ensimmäinen jolle niin oli käynyt. Ei jäänyt traumoja.