Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tosi kiva, että asiakaspalvelijana on ilmeetön masennusta sairastava.

Vierailija
17.01.2012 |

Satun tietämään, että tyyppi sairastaa masennusta ja on sen vuoksi "vahakasvo". Oikein miellyttävää asioida tällaisen ihmisen kanssa.

Laittaisinko palautetta tyypin työnantajalle ja kehottaisin pitämään vahakasvon poissa asiakaspalvelutehtävistä, yrityksen imago kärsii hymyttömistä vahakasvoista.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osu ja uppos! Oot varmaan käyny asioimassa liikkeessä missä olen töissä ja nähnyt minut vahakasvoilemassa tilapäisratkaisuna liikkeessä.. :) Mä yritän hymyillä ja onnistunkin siinä välillä, voin kertoa että se on aika inhottavaa ku tietää ettei hallitse naamaansa.. Mun pitää sen takia esim puhua käyttäen ääntä laajalla ääniskaalalla että siitä välittyisi asiakkaille mun tunnetiloja, joita siis on kyllä mutta kun en saa sitä rentoa hymyä aikaseksi läheskään aina kun pitäisi vaikka kuinka yritän. Mutta ainakin minulle asiakaspalvelijan työ on tärkeä.. Saan siinä kohdata ihmisiä kun en muuten pysty uskalla tai jaksa. Se pitää myös tietyn rytmin päivissä ja toki tuo hyvää mieltäkin onnistumisten kautta, joita en kotona yksin ollessa kokisi ollenkaan. Yritän todella töissä parhaani. Tästä viestistä tuli kyllä sellainen olo että pitäisikö vaan jättää työ, jos asiakkaat ovat tuota mieltä minusta.. Mutta mihin mä sitten menisin tämän ilmeettömän naamani kanssa? Jäisin kotiin ja masentuisin vielä enemmän ja sitten liittyisin ilmeettömien kerhoon psykiatrian osastolle? No... Kyllä normaali elämä ihmisten parissa enemmän viehättäisi. Ja kuule vielä sinulle aloittajalle: Mä tekisin ihan mitä tahansa että voisin olla normaali ilman tätä sairautta.

Vierailija
2/26 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miksi usein naismyyjän edellytetään ja oletetaan hymyilevän yms. koko ajan ja jokaiselle asiakkaalle. Yleensä miesmyyjiltä tällaista ei "vaadita".

Jos nainen ei hymyile, niin heti on tyly, mutta jos mies ei hymyile, niin se on vain vakuuttava ja ammattitaitoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei asuta amerikassa! Itselle kävi niin että palasin äitiyslomalta, niin oli tietysti alkuun vähän raskasta ja JOO mulla on myös masennustausta. Hommani hoidin hyvin mutta ei naurattanut joka päivä. No ap:n kaltainen tyyppi oli sit käynyt esimiehelle kertomassa että en ole motivoitunut työstäni, enkä positiivinen. Keitti yli ja pahasti. Lopulta lähdin lätkimään sieltä. Ja en ollut asiakaspalvelussa!!Edes.

Vierailija
4/26 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja lisäisin vielä että uudessa työpaikassani kukaan ei ole valittanut naamastani! Harmi että olin oikeasti edellisestä työstäni motivoituneempi. En vaan jaksanut työkavereita jolla ei muuta tekemistä kun kytätä toistensa naamoja.

Vierailija
5/26 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei asuta amerikassa! Itselle kävi niin että palasin äitiyslomalta, niin oli tietysti alkuun vähän raskasta ja JOO mulla on myös masennustausta. Hommani hoidin hyvin mutta ei naurattanut joka päivä. No ap:n kaltainen tyyppi oli sit käynyt esimiehelle kertomassa että en ole motivoitunut työstäni, enkä positiivinen. Keitti yli ja pahasti. Lopulta lähdin lätkimään sieltä. Ja en ollut asiakaspalvelussa!!Edes.

siis onhan se toki kiva, jos asiakaspalvelija hymyilee, mutta jos nyt JOSKUS asioi jossain missä se ei aina hymyile, niin oikeasti mitä vittua sitten? Mitä ihmeen prinsessoja luulette olevanne? Kenenkään päivää ei oikeasti pilaa hymytön asiakaspalvelija, korkeintaan kolauttaa egoa, kun se orja ei teeskentelekään olevansa ilosta kiemuralla kun saa tehdä huonolla palkalla tylsää työtä. Joo, se on sen työ, mutta ihminen ei aina kykene toimimaan 110-prosenttisella teholla, se jos ei joka päivä hymyile ei sentään edes tapa ketään kuten virheet jossain toisessa työssä.

Vierailija
6/26 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tajunnut ap:n kaltaisia ihmisiä. Jos tiedät, että myyjällä on masennus, niin miksi haluat lyödä lyötyä?

Sinulle myyjän vahakasvoisuus on varmaan aika helppo kestää siihen verrattuna mitä hänen itsensä on elää vakavan sairautensa kanssa.

Vierailija
7/26 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti ap vielä kuvittelee, että esimiestä kiinnostaa. Suloisen naiivia, kun teitä "mää kerron opelle" -reetupukkeja riittää vielä aikuisiälläkin.

Joo ja korostan, ei sitä esimiestä kiinnosta. Pitää ap:ta vaan pellenä vaikka tietenkin ottaa asian korrektisti ja pahoittelee, selän takana nauretaan. :D

Nimim. kokemusta on

Vierailija
8/26 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. millaista on viettää yli vuosi sairaalassa vakavan masennuksen kanssa, kun joka hetki toivoo, että olisi kuollut ja ilman tätä sietämätöntä pahaa oloa, jota ns. terve ei missään vaiheessa elämäänsä tule kokemaan edes nanosekunttia! Ainut pelastus asiassa on se, että ei tapa itseään sen vuoksi, että ulkopuolella tämän helvetin on odottamassa pieni lapsi äitiään. Ja sitten kun oikea lääke löytyy ja tulet siihen kuntoon, että pääset kotiin, sinulta menee vielä viisi vuotta toipua siihen tilaan, ettet tunne ja ajattele olevasi joka sekuntti sairas ja masentunut.

Vierailija
9/26 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee hukkaan. Haista sinä kuule vaan **ttu, senkin empatiakyvytön **sipää. Mitä sinä haluaisit, sen ihmisen työttämäksikö ihan silkkaa kusipäisyyttäsi, jos hän nyt ei satu olemaan yhtä hymyä??? Senkin vitun vajaaälyinen paviaani.

Se nyt vaan on niin että asiakaspalvelijan on käyttäydyttävä määrätyllä tavalla.

Itse olen valittanut jos naama on ollut norsunvitulla -soitin paikalliselle K-Kauppiaalle kun kassatytön käytös ei kelvannut. Asiallinen valitus otettiin vakavasti.

Ja ei todellakaan kiinnosta miksi naama oli norsunvitulla.

Vierailija
10/26 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta sitä jotkut viitsiikin nillittää. Odotan asiakaspalvelijoilta asiallista käytöstä ja hyvää palvelua, mutta muilta osin asiakaspalvelijan kasvojen ilmeet eivät minua kiinnosta. Paljon enemmän ärsyttää se, että keskinkertaista ja suorastaan huonoa palvelua yritetään peittää leveällä hymyllä ja tekoiloisella äänellä ja/tai small talkilla.

Vierailija
11/26 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt vaan on niin että asiakaspalvelijan on käyttäydyttävä määrätyllä tavalla.

Itse olen valittanut jos naama on ollut norsunvitulla -soitin paikalliselle K-Kauppiaalle kun kassatytön käytös ei kelvannut. Asiallinen valitus otettiin vakavasti.

Ja ei todellakaan kiinnosta miksi naama oli norsunvitulla.

on käyttäydyttävä määrätyllä tavalla? Luuletko, että asikaspalvelijat ovat jotain robotteja vai?

Vierailija
12/26 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on käyttäydyttävä määrätyllä tavalla? Luuletko, että asikaspalvelijat ovat jotain robotteja vai?

että muuten asiakkaalle voi tulla paha mieli ja se ei ole hyväksi bisneksen teolle.

Asiakkaana minua ei kiinnosta henkilökunnan henk. koht. ongelmat. Haluan ja myös saan kunnon palvelua.

Vierailija
13/26 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että muuten asiakkaalle voi tulla paha mieli ja se ei ole hyväksi bisneksen teolle.

Asiakkaana minua ei kiinnosta henkilökunnan henk. koht. ongelmat. Haluan ja myös saan kunnon palvelua.

sulle tulee paha mieli jos asiakaspalvelija ei hymyile, kun tiedät, ettei se johdu sinusta?

Vierailija
14/26 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita miehesi käymään siellä, ehkäpä hän saa hymyllistä palvelua.

Vierailija
15/26 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulle tulee paha mieli jos asiakaspalvelija ei hymyile, kun tiedät, ettei se johdu sinusta?

minä tiedän mistä se johtuu?

Ja kuten sanoin, ei edes kiinnosta.

Vierailija
16/26 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä tiedän mistä se johtuu?

Ja kuten sanoin, ei edes kiinnosta.

kannattaisi miettiä mistä se johtuu, elämässäsi on varmaan isompiakin murheita kuin se, jos asiakaspalvelija ei juuri tänään hymyillyt. Tai ehkäpä haluatkin vain kostaa oman pahan olosi muille, sinua ei pidetty pienenä tarpeeksi tärkeänä niin nyt haluat että sinua, Asiakasta, kohdellaan kuin jumalaa?

Vierailija
17/26 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin tuottaa suurta tyydytystä osoittaa "alemmilleen" paikkansa. Onneksi asiakaspalvelijoilla ei ole olemassa mitään hymyilypakkoa.

Vierailija
18/26 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vain laiskuutta ja aloitekyvyttömyyttä ja mitä milloinkin (jotka ovat siis masennuksen oireita oikeasti).

Vierailija
19/26 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miksi usein naismyyjän edellytetään ja oletetaan hymyilevän yms. koko ajan ja jokaiselle asiakkaalle. Yleensä miesmyyjiltä tällaista ei "vaadita".

Jos nainen ei hymyile, niin heti on tyly, mutta jos mies ei hymyile, niin se on vain vakuuttava ja ammattitaitoinen.

Vierailija
20/26 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vahanaamoja laitetaan asiakaspalveluun? Onneksi tiedän ettei tuo vahakasvo ole normaalisti asiakaspalvelijana, kyseessä tilapäisratkaisu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi