Tosi kiva, että asiakaspalvelijana on ilmeetön masennusta sairastava.
Satun tietämään, että tyyppi sairastaa masennusta ja on sen vuoksi "vahakasvo". Oikein miellyttävää asioida tällaisen ihmisen kanssa.
Laittaisinko palautetta tyypin työnantajalle ja kehottaisin pitämään vahakasvon poissa asiakaspalvelutehtävistä, yrityksen imago kärsii hymyttömistä vahakasvoista.
Kommentit (26)
Menee hukkaan. Haista sinä kuule vaan **ttu, senkin empatiakyvytön **sipää. Mitä sinä haluaisit, sen ihmisen työttämäksikö ihan silkkaa kusipäisyyttäsi, jos hän nyt ei satu olemaan yhtä hymyä??? Senkin vitun vajaaälyinen paviaani.
ainakaan piittaa pätkääkään tuon tyyppisistä valituksista, toki varmasti ystävällisesti niihin vastaa. Näkeehän sen jo kaukaa, että kyseisen myyjän persoona ei vain aloittajaa miellytä, huono palvelu on mielestäni asia aivan erikseen. Kaikkia ei voi miellyttää, minä esim. hymyilen paljon ja saan siitä usein kiitosta, mutta yllättävää kyllä, myös yhden miinusmerkkisen palautteen olen saanut. Sen antaja ei jaksa kaupassa katsella mitään naureskelua :).
olen myyjä, sairastanu ja sairastan vaikeeta masennusta...
Mutta hymyilen. Koko ajan. KOKO AJAN.
Kelpaako?
jotkut peittää tunteensa. Mä en pysty enää itkemään edes yksin. Mä hymyilen sulle ap, os joskus tuut palveltavakseni :) Ja lupaan; hymyni on aito.
masentunut ei ole aina vahakasvo, ja vahakasvo voi olla tervekin.
olen myyjä, sairastanu ja sairastan vaikeeta masennusta... Mutta hymyilen. Koko ajan. KOKO AJAN. Kelpaako? jotkut peittää tunteensa. Mä en pysty enää itkemään edes yksin. Mä hymyilen sulle ap, os joskus tuut palveltavakseni :) Ja lupaan; hymyni on aito. masentunut ei ole aina vahakasvo, ja vahakasvo voi olla tervekin.
Minkälaista palvelua nämä hymyttömyydestä valittavat kaipaavat esim. terveydenhuollossa? Pitääkö sielläkin vaikkapa hoitajan olla koko ajan suupielet korvissa?
Voin kertoa yhden kokemuksen lähipiiristä.
Ystäväni sairasti pitkään masennusta, taustat sellaiset etten ihmettele. Pikku hiljaa elämä alkoi voittaa ja sai töitä. Tottakai se alkuaika oli vielä taistelua sitä masennuspeikkoa vastaan, mutta päivä päivältä helpotti. Nyt hän on yksi myymälän "suosituimmista" asiakaspalvelijoista, saa jatkuvasti positiivista palautetta aurinkoisesta olemuksestaan.
Hän on ikuisesti kiitollinen siitä mahdollisuudesta minkä sai. Se, ettei joka päivä hymyile on normaalia. Ja toisaalta omalla hymyllä voi saada toisenkin hymyilemään! Tänään kävin meidän lähikaupassa, kassa vaikutti tosi väsyneeltä. Menin pirteästi kassalle ja moikkasin, vaihdoin pari sanaa ja kyllä häneltäkin irtosi hymy :)
Jos menet naama norsunvitulla ja omahyväisenä arvostelemaan toisia, se huokuu sinusta etkä varmasti saa hyvää asiakaspalvelua ja sitä kaipaamaasi hymyä!
Asioin taannoin Alkossa ja siellä on myymässä nuori lihava nainen, jolla oli lyhyet hihat ja käsivarret täynnä tuoreita viiltelyjälkiä! Oli muuten aika pysäyttävä näky.