Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muutto edessä, 1 vuotias lapsi, mitenhän sujuu.

Vierailija
12.11.2005 |

Niiin meidän pitäisi enne vuoden vaihdetta muuttaa 43 neliön mökistä yli sadan neliön taloon.

Kämppä on kaksi kerrokínen ja ylhäällää 2 makkaria ja toinen luonnollisesti lapselle (ovat lähekkäin ja ovet tietty aina auki) tähän asti lapsi nukkunut samassa 7 neliön makuu huoneessa ja tottunut pieneen tilaan mistä kaikkialta näkee kaikkialle.

Nyt haluaisin kokemuksia ja vinkkejä muuttaneilta miten homma on onnistunut. Pelottaa vaan miten muksu sen ottaa..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden kanssa muutot meni helposti.

Yksi lapsistamme ollut muutettaessa 1v 6kk ja se oli hankalaa. Tyttö oli pahalla päällä, ei leikkiny, nukkui huonosti ja sopeutuminen vei pitkään.

Vierailija
2/4 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika sai oman huoneen ja alkoi myös nukkumaan siellä. Aikaisemmin nukkui meidän vieressä. Ihan hyvin sujui muutto. Eikä olut mitään ongelmia uudessa asunnossa. Mummo vahti poikaa kun minä, mies ja molempien isät ja veljet muuttivat tavaramme uuteen asuntoon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja parhaiden sopeuduin silloin kun olin muutossa mukana. Jos olin hoidossa muuton ajan, oli katastrofin ainekset valmiina!

Samakokemus omista lapsistani.

Vierailija
4/4 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yh, joten jäbä oli touhuissa mukana koko ajan. Sopeutui uuteen paikkaan hienosti, ja vaikka usein olemme sen jälkeen vierailleet vanhalla talolla (kerrostalo) kyläilemässä, niin ei edes alussa pyrkinyt vanhaan kotiin takaisin. Rankinta oli se pakkaaminen, kun poika tyhjensi laatikoita ja levitti tavaroita sitä mukaa kun minä pakkasin... ;) Mutta tätä ongelmaahan ei tule, jos on joku muu joka voi lasta viihdyttää tai jos lapsi sattuu olemaan sellainen joka viihtyy omien lelujensa parissa.