Kauhea määrä karvattomia naisia, uimahallissa
Kävin uimassa varmaan ekan kerran tässä vuosituhannella ja oli kyllä yllätys kuinka paljon siellä oli nuoria naisia ilman karvan karvaa alapäässä! Ei minun nuoruudessani (eikä ole aikaa kuin 30v, 1980-luku) niitä ajeltu, ei ollut tapana tehdä itseään rumaksi tai nuken näköiseksi. Mitä karvattomien naisten miehetkin ajattelevat? Luulis nyt mies haluavan, että nainen on aikuisen näköinen.
Kuvottavaa kun ajattele, että pitää alapää tuoda tyrkylle ja pilata sen luonnollinen habitus.
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Minusta posliinipimppi sopii 40-50 v naiselle paremmin kuin teini-ikäiselle. Hatunnosto täältä kaikille ihanille keski-ikäisille posliineille!
Niin jos ajelee omasta halusta. Mulle on huomautettu karvoistani. Toinen on 44 ja toinen on 21. En ymmärrä..
N47
Karvaton alapää kuin pakastekana 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni oli 2000-luvun puoliväliin asti karvainen ja sitten, ensin vähän kuin vaihtelun vuoksi, hän rupesi sheivaamaan pimppinsä.
Molemman tykästyimme posliinipimppiin niin että tuskinpa enää tulee aikaa jolloin kumpikaan meistä haluaisi rämemajava-aikoja takaisin. Nykyään on minunkin karvoitukseni päässyt entistä useammin Ladyshaverin käsittelyyn, kalua emme aja posliiniksi mutta varresta kaikki pois ja ympäriltäkin vähän siistimme pitkää karvoitusta lyhemmäksi. Partnerin sukuelinkarvojen ajelu on muuten erittäin mukava esileikki!
Onko muita pariskuntia jotka sheivaavat toistensa pimpin ja kalun?
T: Mies 39 v (jonka vaimo 40 v)
Meillä taas toisin päin. Olin koko ikäni ajellut kaikki karvat pois, mutta jossain vaiheessa päätin kokeilla millaista olisi antaa kasvaa.
Seksi parani hurjasti, ajeleminen vie valtavan määrän tuntoaistista. Mieskin tykkää enemmän luonnollisesta, sanoo että on naisellisempaa ja pikkutyttömäisyys ei viehätä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä taas toisin päin. Olin koko ikäni ajellut kaikki karvat pois, mutta jossain vaiheessa päätin kokeilla millaista olisi antaa kasvaa.
Seksi parani hurjasti, ajeleminen vie valtavan määrän tuntoaistista. Mieskin tykkää enemmän luonnollisesta, sanoo että on naisellisempaa ja pikkutyttömäisyys ei viehätä.
Jos karvattomuus aiheuttaa aikuisen ihmisen kohdalla assosiaation pikkytyttöön, miettisin pari kertaa että mitä sen kumppanin päässä oikein liikkuu.
Hyvinvarustettuna miehenä, en tykkää kaikkea ajella itseltäni pois, mutta kannattaa pahimmat Itä-Saksa puska-asetelmat saksia ja ajella pois, ja karvoitus varren tyviosasta esim. partahöylällä. Tuntuu hygieenisemmälta, ainakin esteettisemmältä, ja vähemmän hiostavalta. Bonuksena, munakin näyttää isommalta, ihan levossakin.
Naisella, posliini on mielestäni puskaa parempi, mutta paras on pikku kiitorata tai siistitty pieni kolmio, joka osoittaa aarteen...
Vierailija kirjoitti:
paljon ennen kuin sinne kukaan mies edes meni sörkkimään, saati sitten nykyinen mieheni. "Tyylini" on vaihdellut täysin posliinista kapeaan viivaan ja runsaampaan karvoitukseen häpykummulla. Karvat siellä alhaalla ja pepussa ällöttävät minua, ne tuntuvat epähygieenisiltä ja ovat suoraan sanottuna mielestäni rumat. Siksi ajan ne. Miestäni ei niin kiinnosta, millainen karvoitus minulta löytyy, hänelle on kelvannut posliini ja karvainenkin.
En ajatellut alkaa kasvattaa karvoja vain sen takia, ettei joku palstamamma uimahallissa järkyty. Voi jessus. En minäkään kauhistele teidän majavianne, vaikka ehkä aihetta olisi. Kuka mies sellaiseen töräleeseen muka haluaa koskea? Viisi senttiä pitkät karvat vaan harottavat, hyi helvetti.
terveisin 20v miesten miellyttäjä
Kyllä posliini maistuu vallan hyvin!
komea M55
Vierailija kirjoitti:
Karvaton alapää kuin pakastekana 🤭
Eli oikein ja hitaasti lämmitettynä herkullinen.
Minkä massan? Aika laidasta laidataan tuntuu naiset jakautuvan?