Kauhea määrä karvattomia naisia, uimahallissa
Kävin uimassa varmaan ekan kerran tässä vuosituhannella ja oli kyllä yllätys kuinka paljon siellä oli nuoria naisia ilman karvan karvaa alapäässä! Ei minun nuoruudessani (eikä ole aikaa kuin 30v, 1980-luku) niitä ajeltu, ei ollut tapana tehdä itseään rumaksi tai nuken näköiseksi. Mitä karvattomien naisten miehetkin ajattelevat? Luulis nyt mies haluavan, että nainen on aikuisen näköinen.
Kuvottavaa kun ajattele, että pitää alapää tuoda tyrkylle ja pilata sen luonnollinen habitus.
Kommentit (90)
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 02:58"]Te jotka puolustatte karvoja, olette varmaankin naisia? Miettikää nyt vähän miehiä, kun he joutuvat tunkee naamansa teidän rämemajaviin! Ronkkia sieltä viidakon syvyyksistä kielellä klitorista ja seuraavan viikon ronkkia taas hampaitten välistä teijän karvojanne. Mielestäni he jotka pitävät reuhkaa pillussaan, ei ajattele toista osapuolta. Itsekästä siis.
[/quote]
Höpö höpö, karvat kuuluu sinne eikä ne menoa haittaa. Vähän sama asia kun kaulaa suudellessa menee hiuksia suuhun mutta enpä ole harkinnut että vaimon pitäisi ajella itsensä kaljuksi.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 02:58"]Te jotka puolustatte karvoja, olette varmaankin naisia? Miettikää nyt vähän miehiä, kun he joutuvat tunkee naamansa teidän rämemajaviin! Ronkkia sieltä viidakon syvyyksistä kielellä klitorista ja seuraavan viikon ronkkia taas hampaitten välistä teijän karvojanne. Mielestäni he jotka pitävät reuhkaa pillussaan, ei ajattele toista osapuolta. Itsekästä siis.
[/quote]
Tähän asti karvattomat on olleet sitä mieltä, että ihan itsensä ja hygieenisyyden takia sheivailevat. Mutta niinhän mä olenkin ajatellut, että miehiä varten se tehdään.
Mä en ajele, eikä mulla mitään reuhkaa ole. Itse en suuseksistä edes välitä, mutta mies haluaa välillä antaa sitä mulle. Joten häntä ei tunnu haittaavan.
Jos mies vaatisi ajamaan karvani pois, niin lemppaisin pihalle. Olen aikuinen nainen ja päätän kehostani, en myöskään seuraa mitään trendejä. Hiukseni ovat pitkät ja tuuheat ja alapään karvoitusta joskus on ja joskus ei. En pidä suuseksistä ja vaikka pitäisinkin, ei täysjärkiselle miehelle karvat olisi este sen antamiseen.
Totta helvetissä mä haluan miellyttää miestäni! Ja myös mun mies haluaa miellyttää mua! Eiks se oo hyvä asia? :D Ja voi kyllä, seksi TUNTUU paljon paremmalta, kun ylimääräinen viidakko on raivattu pois. Koikele! ;)
Siis kyllähän niillä karvoilla on ihan tarkoitus siellä... ja nimenomaan hygieenisyyssyistä ne kannattaisi siellä pitää. Itse muutaman kerran myös kokeillut posliinia ja jatkuvasti iskee virtsatietulehdus, kun karvat ei ole estämässä pöpöjen pääsyä virtsateihin. Ei tää nyt oikeesti ole pelkkä esteettisyys- tai miehen mukavuuskysymys.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 08:43"]Totta helvetissä mä haluan miellyttää miestäni! Ja myös mun mies haluaa miellyttää mua! Eiks se oo hyvä asia? :D Ja voi kyllä, seksi TUNTUU paljon paremmalta, kun ylimääräinen viidakko on raivattu pois. Koikele! ;)
[/quote]
Missä sulla oikein kasvaa niitä karvoja? Klitoriksessa? Emättimessä? Mä en kyllä huomaa seksissä mitään muutosta karvojen ajelun takia...
Kyllä siinä on vaan ihan eri fiilis, kun kaksi sileää pintaa hyväilee toisiaan. Ja joo, meillä siis mieskin tykkää toisinaan olla posliini ja on huomannut saman. Ja edelleen, siinä toisen miellyttämisessä ei pitäisi olla mitään vikaa. Käsittääkseni nykypäivänä seksiä harrastetaan jo ihan vaan mielihyvän ja nautinnonkin takia. Ei tartte mennä sillä meiningillä kuin 1800-luvulla, että lyki nyt, et saadaan suvulle jatkaja, mutta älä saatana ainakaan nauti, se on syntiä se. Hohhoijjaa... :D Eikä mua haittaa, saapi sitä olla karvainenkin jos tykkää. Meillä tämä vaan toimii oikein hyvin näin. ;)
Ilmankos herpes ja kondy on niin yleisiä nykyään. Siitähän oli lehtijuttuakin, että kun näitä karvoja revitään irti ja sillä rikkonaisella iholla harrastetaan seksiä, tarttuu tauditkin helpommin.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 08:44"]Siis kyllähän niillä karvoilla on ihan tarkoitus siellä... ja nimenomaan hygieenisyyssyistä ne kannattaisi siellä pitää. Itse muutaman kerran myös kokeillut posliinia ja jatkuvasti iskee virtsatietulehdus, kun karvat ei ole estämässä pöpöjen pääsyä virtsateihin. Ei tää nyt oikeesti ole pelkkä esteettisyys- tai miehen mukavuuskysymys.
[/quote]
Mulla loppui jatkuvat hiivatulehdukset kun kasvatin karvat takas.
Onko ihmisillä mitään muuta mielessä kuin pimppikarvat ja kyrvänpituudet? Aika yksinkertaisia tuntuu olevan "maailman parhaan maan" kansalaiset.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 09:03"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 08:44"]Siis kyllähän niillä karvoilla on ihan tarkoitus siellä... ja nimenomaan hygieenisyyssyistä ne kannattaisi siellä pitää. Itse muutaman kerran myös kokeillut posliinia ja jatkuvasti iskee virtsatietulehdus, kun karvat ei ole estämässä pöpöjen pääsyä virtsateihin. Ei tää nyt oikeesti ole pelkkä esteettisyys- tai miehen mukavuuskysymys.
[/quote]
[/quote]
Mulla ei oo koskaan ollut mitään vaikka olen siitä asti ajellut, kun karvat ovat alkaneet kasvaa.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2012 klo 18:12"]kanssa kävimme kylpylässä 3 vuotta sitten, siellä oli naisten ja iesten puolet samaistettu niin että oli yhteinen höyrysauna, menimme sinne ja viereeni istahti tyttäreni peflettien päälle tottakai. Viereemme tuli mies tyttöni puolelle ja katseli eteenpäin ihan kuin muutkin niin yhtäkkiä huomasin miten hänen käsi hivuttautui tyttöni reittä pitkin kohti sitä! Sanoin heti että mitä sä teet!? Mies vaan katsoi ja sanoi että miten niin, eikö sitten saisi, oletteko sikskoksia kun samaaa näköä on? - Mä sanoin että EI, tässä on tyttöni joka just täytti 13v. Katsoi ihmeissään että eihä tällä ole karvojakaan eikä sinulla, vittu että kärähti kaalissa ja pahasti. Lähdettiin vauhdilla pois ja sen jälkeen ei ole karvattomina oltu eikä olla.
Olen sitä mieltä että karvattomat on pedofiileja muodossa tai toisessa.
[/quote]
Eli kun teillä ei ollu karvoja olitte pedoja, wut?!
Mikään muu ei voi olla syynä kuin jonkin näköinen kateus ja mustasukkausuus toisten naisten posliineista. Miksi muuten se voi toista ihmistä häiritä??? Yksikin syy mitä se on sinulta pois, jos jollain muulla on posliini???
Minulla on, koska itse tykkään, mieheni tykkää ja minusta on puhtaampi siistimpi olo näin.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 09:05"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 09:03"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 08:44"]Siis kyllähän niillä karvoilla on ihan tarkoitus siellä... ja nimenomaan hygieenisyyssyistä ne kannattaisi siellä pitää. Itse muutaman kerran myös kokeillut posliinia ja jatkuvasti iskee virtsatietulehdus, kun karvat ei ole estämässä pöpöjen pääsyä virtsateihin. Ei tää nyt oikeesti ole pelkkä esteettisyys- tai miehen mukavuuskysymys.
[/quote]
[/quote]
Mulla ei oo koskaan ollut mitään vaikka olen siitä asti ajellut, kun karvat ovat alkaneet kasvaa.
[/quote]
Miten tuo nyt liittyy minuun?
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 09:05"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 09:03"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 08:44"]Siis kyllähän niillä karvoilla on ihan tarkoitus siellä... ja nimenomaan hygieenisyyssyistä ne kannattaisi siellä pitää. Itse muutaman kerran myös kokeillut posliinia ja jatkuvasti iskee virtsatietulehdus, kun karvat ei ole estämässä pöpöjen pääsyä virtsateihin. Ei tää nyt oikeesti ole pelkkä esteettisyys- tai miehen mukavuuskysymys. [/quote] Mulla loppui jatkuvat hiivatulehdukset kun kasvatin karvat takas. [/quote] Mulla ei oo koskaan ollut mitään vaikka olen siitä asti ajellut, kun karvat ovat alkaneet kasvaa.
[/quote]
Ei mullakaan. Pimppi voi oikein hyvin. :) Muutenkin hirveän epäsiisti olo tulee jos pääsee pöheikkö joskus kasvamaan. :/
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 09:07"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 09:05"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 09:03"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 08:44"]Siis kyllähän niillä karvoilla on ihan tarkoitus siellä... ja nimenomaan hygieenisyyssyistä ne kannattaisi siellä pitää. Itse muutaman kerran myös kokeillut posliinia ja jatkuvasti iskee virtsatietulehdus, kun karvat ei ole estämässä pöpöjen pääsyä virtsateihin. Ei tää nyt oikeesti ole pelkkä esteettisyys- tai miehen mukavuuskysymys.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Miten tuo nyt liittyy minuun?
[/quote]
Kunhan totesin
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 09:07"]Mikään muu ei voi olla syynä kuin jonkin näköinen kateus ja mustasukkausuus toisten naisten posliineista. Miksi muuten se voi toista ihmistä häiritä??? Yksikin syy mitä se on sinulta pois, jos jollain muulla on posliini???
Minulla on, koska itse tykkään, mieheni tykkää ja minusta on puhtaampi siistimpi olo näin.
[/quote]
Mikä hiton kateus :D kuvittelet nyt vähän liikoja, ei höylään tarttuminen nyt mitään ihmeempiä vaadi..
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 09:07"]
Mikään muu ei voi olla syynä kuin jonkin näköinen kateus ja mustasukkausuus toisten naisten posliineista. Miksi muuten se voi toista ihmistä häiritä??? Yksikin syy mitä se on sinulta pois, jos jollain muulla on posliini???
[/quote]
Amen! :)
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 07:10"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 02:32"]
Karvat tuntuu ikäviltä, minusta ainakin. Hygieniasta en osaa sanoa, peseydyn ihan päivittäin huolellisesti. Karvat vaan hankaa alushousuissa pahasti, tekee alapäästä ikävällä tavalla herkän esim. suuseksiä ajatellen, ja miehenkin mielestä on mukavampi sitä antaa kun ei ole karvoja.
Häpykummulla on vähän karvaa, toisten karvoitustilanne taas minua ei kiinnosta pätkääkään.
[/quote]
"Karvat tuntuu ikäviltä, minusta ainakin. "
Omassa päässä kehitelty ongelma. Karvat eivät oikeasti hankaa tai mitään, ellei neuroottiseksi ryhdy.
"Hygieniasta en osaa sanoa, peseydyn ihan päivittäin huolellisesti. "
Päivittäin peseytyminen on neuroottista, täysin tarpeetonta, jonkinlaista bakteerikammoa. Suihkus ei tarvitse käydä kuin 2-3 kertaa viikossa.
Ihmetyttää, miten ihmisiltä katoaa nykypäivinä ote kaikkeen luonnolliseen lähes täysin. Ja pahempaa päin ollaan ilmeisesti menossa.
Jossain vaiheessa tulee olemaan ilmeisesti sitten ihmisiä, jotka käyvät kolme kertaa päivässä suihkussa, ja väittävät sen olevan normaalia, koska bakteerit ja lika.
[/quote]
Teen fyysisesti raskasta työtä, varmasti arvostaisit jos istuisin viereesi työpäivästä hikisenä. :D
Se, miltä karvat minusta tuntuu, on sulta pois miten? Ihme fanaatikkoja.
t.se kenelle vastasit