Kauhea määrä karvattomia naisia, uimahallissa
Kävin uimassa varmaan ekan kerran tässä vuosituhannella ja oli kyllä yllätys kuinka paljon siellä oli nuoria naisia ilman karvan karvaa alapäässä! Ei minun nuoruudessani (eikä ole aikaa kuin 30v, 1980-luku) niitä ajeltu, ei ollut tapana tehdä itseään rumaksi tai nuken näköiseksi. Mitä karvattomien naisten miehetkin ajattelevat? Luulis nyt mies haluavan, että nainen on aikuisen näköinen.
Kuvottavaa kun ajattele, että pitää alapää tuoda tyrkylle ja pilata sen luonnollinen habitus.
Kommentit (90)
Kerran ajoin ja sai riittää. Inhottavan tuntuista, alkkarit hankaa häpyhuulia. Karvat estää sen.
Sääli itsestään epävarmoja aikuisia naisia. Puska on pop. :)
Karvat tuntuu ikäviltä, minusta ainakin. Hygieniasta en osaa sanoa, peseydyn ihan päivittäin huolellisesti. Karvat vaan hankaa alushousuissa pahasti, tekee alapäästä ikävällä tavalla herkän esim. suuseksiä ajatellen, ja miehenkin mielestä on mukavampi sitä antaa kun ei ole karvoja.
Häpykummulla on vähän karvaa, toisten karvoitustilanne taas minua ei kiinnosta pätkääkään.
Te jotka puolustatte karvoja, olette varmaankin naisia? Miettikää nyt vähän miehiä, kun he joutuvat tunkee naamansa teidän rämemajaviin! Ronkkia sieltä viidakon syvyyksistä kielellä klitorista ja seuraavan viikon ronkkia taas hampaitten välistä teijän karvojanne. Mielestäni he jotka pitävät reuhkaa pillussaan, ei ajattele toista osapuolta. Itsekästä siis.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2012 klo 18:04"]
Vaimoni oli 2000-luvun puoliväliin asti karvainen ja sitten, ensin vähän kuin vaihtelun vuoksi, hän rupesi sheivaamaan pimppinsä.
[/quote]
Nyt on vasta 2015...2000-luvun puoliväliin on aikaa 485 vuotta.
Kaverilla kaikki karvatupit kauheita vaalaita pallukoita kun aina ajellut. On kuin neulatyyny taymnnä valkoisia neuloja. Sehän ei ole hyväksi karvatupille.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 02:58"]
Te jotka puolustatte karvoja, olette varmaankin naisia? Miettikää nyt vähän miehiä, kun he joutuvat tunkee naamansa teidän rämemajaviin! Ronkkia sieltä viidakon syvyyksistä kielellä klitorista ja seuraavan viikon ronkkia taas hampaitten välistä teijän karvojanne. Mielestäni he jotka pitävät reuhkaa pillussaan, ei ajattele toista osapuolta. Itsekästä siis.
[/quote] On itsekästä vaatia, että nainen ei saisi olla luonnollinen, vaan hänen pitäisi tälläytyä ja sheivailla mennesdään tuollaisen itsekkään sian kanssa sänkyyn. T äijä joka ei pikkukarvoihin takerru.
EI OLE TUSSUA KARVOIHIN KATSOMINEN:
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 02:32"]
Karvat tuntuu ikäviltä, minusta ainakin. Hygieniasta en osaa sanoa, peseydyn ihan päivittäin huolellisesti. Karvat vaan hankaa alushousuissa pahasti, tekee alapäästä ikävällä tavalla herkän esim. suuseksiä ajatellen, ja miehenkin mielestä on mukavampi sitä antaa kun ei ole karvoja.
Häpykummulla on vähän karvaa, toisten karvoitustilanne taas minua ei kiinnosta pätkääkään.
[/quote]
"Karvat tuntuu ikäviltä, minusta ainakin. "
Omassa päässä kehitelty ongelma. Karvat eivät oikeasti hankaa tai mitään, ellei neuroottiseksi ryhdy.
"Hygieniasta en osaa sanoa, peseydyn ihan päivittäin huolellisesti. "
Päivittäin peseytyminen on neuroottista, täysin tarpeetonta, jonkinlaista bakteerikammoa. Suihkus ei tarvitse käydä kuin 2-3 kertaa viikossa.
Ihmetyttää, miten ihmisiltä katoaa nykypäivinä ote kaikkeen luonnolliseen lähes täysin. Ja pahempaa päin ollaan ilmeisesti menossa.
Jossain vaiheessa tulee olemaan ilmeisesti sitten ihmisiä, jotka käyvät kolme kertaa päivässä suihkussa, ja väittävät sen olevan normaalia, koska bakteerit ja lika.
Päinvastoin, kun kävin viime viikolla uimassa, niin en nähnyt yhtään karvatonta, vaikka ihan keskikokoisen eteäsuomalaisen kaupungin hallissa kävin.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2012 klo 19:33"]Käymme tyttäreni kanssa ainakin kerran viikossa Itiksen (Itä-Helsingissä) uimahallissa ja siellä kyllä huomaa tuon karvojen vähentymisen selvästi.
Oltiin loppiaisena Imatran kylpylässä, niin siellä oikein saa hakea katseella jolla olis karvat! Johtunee venäläisten äitien ja tyttärien muodista ajella ihan kaikki pois. Toisaalta ei minua häirinnyt tuo yhtään, mutta ihmettelin kuitenkin.
[/quote]
Oikein katseella hakea??? Kiinnostaako sua toisten alapäät niin kovin että pidät oikein lukua moniko on karvainen ja moniko ei?
Mä en osaa sanoa karvaisuudesta vaikka käyn pari kertaa viikossa uimahallissa, meen sinne uimaan enka vahtimaan toisten toosia
[quote author="Vierailija" time="08.02.2012 klo 18:04"]
Vaimoni oli 2000-luvun puoliväliin asti karvainen ja sitten, ensin vähän kuin vaihtelun vuoksi, hän rupesi sheivaamaan pimppinsä.
Molemman tykästyimme posliinipimppiin niin että tuskinpa enää tulee aikaa jolloin kumpikaan meistä haluaisi rämemajava-aikoja takaisin. Nykyään on minunkin karvoitukseni päässyt entistä useammin Ladyshaverin käsittelyyn, kalua emme aja posliiniksi mutta varresta kaikki pois ja ympäriltäkin vähän siistimme pitkää karvoitusta lyhemmäksi. Partnerin sukuelinkarvojen ajelu on muuten erittäin mukava esileikki!
Onko muita pariskuntia jotka sheivaavat toistensa pimpin ja kalun?
T: Mies 39 v (jonka vaimo 40 v)
[/quote]
ESILEIKKI??!!? hohhoh =DDD no älä nyt kuitenkaan hirveesti kiihotu ettet vahingossa sivalla terällä herkästä paikasta
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 09:16"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 09:09"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 09:07"]Mikään muu ei voi olla syynä kuin jonkin näköinen kateus ja mustasukkausuus toisten naisten posliineista. Miksi muuten se voi toista ihmistä häiritä??? Yksikin syy mitä se on sinulta pois, jos jollain muulla on posliini??? Minulla on, koska itse tykkään, mieheni tykkää ja minusta on puhtaampi siistimpi olo näin. [/quote] Mikä hiton kateus :D kuvittelet nyt vähän liikoja, ei höylään tarttuminen nyt mitään ihmeempiä vaadi..
[/quote]
No kerro sitten miksi se sinua niin kovasti häiritsee, jos mulla on posliini? MIKSI? En pysty ymmärtämään tätä. Kukaan ei näe kaupungilla minua ilman housuja, joten jos jossain uimahallissa muutaman minuutin näkee, niin miksi joku edes tuijottaa ja katsoo niin tarkkaan, että se voisi häiritä? Kerro nyt.
[/quote]
Noniin, jos nyt joku voisi ystävällisesti vastata tähän kysymykseen meuhkaamisen sijasta. :D
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 10:57"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 09:16"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 09:09"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 09:07"]Mikään muu ei voi olla syynä kuin jonkin näköinen kateus ja mustasukkausuus toisten naisten posliineista. Miksi muuten se voi toista ihmistä häiritä??? Yksikin syy mitä se on sinulta pois, jos jollain muulla on posliini??? Minulla on, koska itse tykkään, mieheni tykkää ja minusta on puhtaampi siistimpi olo näin. [/quote] Mikä hiton kateus :D kuvittelet nyt vähän liikoja, ei höylään tarttuminen nyt mitään ihmeempiä vaadi..
[/quote]
No kerro sitten miksi se sinua niin kovasti häiritsee, jos mulla on posliini? MIKSI? En pysty ymmärtämään tätä. Kukaan ei näe kaupungilla minua ilman housuja, joten jos jossain uimahallissa muutaman minuutin näkee, niin miksi joku edes tuijottaa ja katsoo niin tarkkaan, että se voisi häiritä? Kerro nyt.
[/quote]
Noniin, jos nyt joku voisi ystävällisesti vastata tähän kysymykseen meuhkaamisen sijasta. :D
[/quote]
Ei häiritse toisten posliinit. Olenko jossain antanut ymmärtää että häiritsisi?
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 09:22"]Mulla on posliini <3 Se on ihana! Mä tykkään! Mies tykkää! Ja mitä pahaa tässä on?
[/quote]
Ei mitään. Kaikki kun ei vaan tajua, että makuja on monia, ja aletaan yökkimään niinkin luonnnolliselle asialle kuin häpykarva.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 10:57"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 09:16"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 09:09"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Kulta pieni, osa meistä tekee töitä, joten ei joudeta päivystämään täällä pimppikarvakeskusteluissa kuten sinä...
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 09:09"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 09:07"]Mikään muu ei voi olla syynä kuin jonkin näköinen kateus ja mustasukkausuus toisten naisten posliineista. Miksi muuten se voi toista ihmistä häiritä??? Yksikin syy mitä se on sinulta pois, jos jollain muulla on posliini???
Minulla on, koska itse tykkään, mieheni tykkää ja minusta on puhtaampi siistimpi olo näin.
[/quote]
Mikä hiton kateus :D kuvittelet nyt vähän liikoja, ei höylään tarttuminen nyt mitään ihmeempiä vaadi..
[/quote]
Juuh, posliinin ajelu ja tohtoriksi väittely ovat täysin verrannollisia xD
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 11:10"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 10:57"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 09:16"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 09:09"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Kulta pieni, osa meistä tekee töitä, joten ei joudeta päivystämään täällä pimppikarvakeskusteluissa kuten sinä...
[/quote]
Maitä kyselijöitä oli kylläkin vähintään kaksi, ellei enemmänkin ;)
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 11:07"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 10:57"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 09:16"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 09:09"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
No, vastaa nyt missä oon sanonut että mua häiritsee toisten posliinit? :D
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 11:07"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 10:57"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 09:16"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 09:09"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
No kerto nyt missä oon sanonut että häiritsee ; ) ai ei tuu vastausta ku et osaa vastata :D
on se poslari kuitenkin ihan vitun kaunis.