Kauhea määrä karvattomia naisia, uimahallissa
Kävin uimassa varmaan ekan kerran tässä vuosituhannella ja oli kyllä yllätys kuinka paljon siellä oli nuoria naisia ilman karvan karvaa alapäässä! Ei minun nuoruudessani (eikä ole aikaa kuin 30v, 1980-luku) niitä ajeltu, ei ollut tapana tehdä itseään rumaksi tai nuken näköiseksi. Mitä karvattomien naisten miehetkin ajattelevat? Luulis nyt mies haluavan, että nainen on aikuisen näköinen.
Kuvottavaa kun ajattele, että pitää alapää tuoda tyrkylle ja pilata sen luonnollinen habitus.
Kommentit (90)
kaikki naiset jotain ajelee, mut suurin osa kyl varmaan ei kuitenkaan posliiiksi. itse pari kertaa kokeillut ja en tykännyt
kanssa kävimme kylpylässä 3 vuotta sitten, siellä oli naisten ja iesten puolet samaistettu niin että oli yhteinen höyrysauna, menimme sinne ja viereeni istahti tyttäreni peflettien päälle tottakai. Viereemme tuli mies tyttöni puolelle ja katseli eteenpäin ihan kuin muutkin niin yhtäkkiä huomasin miten hänen käsi hivuttautui tyttöni reittä pitkin kohti sitä! Sanoin heti että mitä sä teet!? Mies vaan katsoi ja sanoi että miten niin, eikö sitten saisi, oletteko sikskoksia kun samaaa näköä on? - Mä sanoin että EI, tässä on tyttöni joka just täytti 13v. Katsoi ihmeissään että eihä tällä ole karvojakaan eikä sinulla, vittu että kärähti kaalissa ja pahasti. Lähdettiin vauhdilla pois ja sen jälkeen ei ole karvattomina oltu eikä olla.
Olen sitä mieltä että karvattomat on pedofiileja muodossa tai toisessa.
- Mä sanoin että EI, tässä on tyttöni joka just täytti 13v. Katsoi ihmeissään että eihä tällä ole karvojakaan eikä sinulla, vittu että kärähti kaalissa ja pahasti. Lähdettiin vauhdilla pois ja sen jälkeen ei ole karvattomina oltu eikä olla.
Eli tarkoitat siis että tuossa tarinassa väärin teit sinä koska olit posliinina? Miehet siis saavat käpäillä saunassa posliinipimppejä muttei karvaisia?
sieltä pienet häpyhuulet roikkuvan. Miksi tällainen ihminen on karvattomana.
Eli tarkoitat siis että tuossa tarinassa väärin teit sinä koska olit posliinina? Miehet siis saavat käpäillä saunassa posliinipimppejä muttei karvaisia?
Tarkoitan sitä että nykyään on vääristynyt kuva siitä kun oletetaan että kaikilla aikuisillakin on posliini, niin kaikki posliinit on kohteita joihin voi kädet lämästä haarukkaan kiinni jos siltä tuntuu. Vielä ennen kuin alkoi tuo sairas buumi että aikuinenkin on posliini niin ei varmasti kukaan aikuinen olisi uskaltanut koskea työttöön jolla ei karvoja alakerrassa ole.
mutta on tämä "normaalist" kaukana
Minusta posliinipimppi sopii 40-50 v naiselle paremmin kuin teini-ikäiselle. Hatunnosto täältä kaikille ihanille keski-ikäisille posliineille!
kanssa kävimme kylpylässä 3 vuotta sitten, siellä oli naisten ja iesten puolet samaistettu niin että oli yhteinen höyrysauna, menimme sinne ja viereeni istahti tyttäreni peflettien päälle tottakai. Viereemme tuli mies tyttöni puolelle ja katseli eteenpäin ihan kuin muutkin niin yhtäkkiä huomasin miten hänen käsi hivuttautui tyttöni reittä pitkin kohti sitä! Sanoin heti että mitä sä teet!? Mies vaan katsoi ja sanoi että miten niin, eikö sitten saisi, oletteko sikskoksia kun samaaa näköä on? - Mä sanoin että EI, tässä on tyttöni joka just täytti 13v. Katsoi ihmeissään että eihä tällä ole karvojakaan eikä sinulla, vittu että kärähti kaalissa ja pahasti. Lähdettiin vauhdilla pois ja sen jälkeen ei ole karvattomina oltu eikä olla.
Olen sitä mieltä että karvattomat on pedofiileja muodossa tai toisessa.
Minua jäi ihmetyttämään miksi veit 13-vuotiaasi yhteissaunaan. Ukko oli tökerö enkä posliinimuodista perusta, mutta jäin kuitenkin ihmettelemään.
paljon ennen kuin sinne kukaan mies edes meni sörkkimään, saati sitten nykyinen mieheni. "Tyylini" on vaihdellut täysin posliinista kapeaan viivaan ja runsaampaan karvoitukseen häpykummulla. Karvat siellä alhaalla ja pepussa ällöttävät minua, ne tuntuvat epähygieenisiltä ja ovat suoraan sanottuna mielestäni rumat. Siksi ajan ne. Miestäni ei niin kiinnosta, millainen karvoitus minulta löytyy, hänelle on kelvannut posliini ja karvainenkin.
En ajatellut alkaa kasvattaa karvoja vain sen takia, ettei joku palstamamma uimahallissa järkyty. Voi jessus. En minäkään kauhistele teidän majavianne, vaikka ehkä aihetta olisi. Kuka mies sellaiseen töräleeseen muka haluaa koskea? Viisi senttiä pitkät karvat vaan harottavat, hyi helvetti.
terveisin 20v miesten miellyttäjä
Minua jäi ihmetyttämään miksi veit 13-vuotiaasi yhteissaunaan. Ukko oli tökerö enkä posliinimuodista perusta, mutta jäin kuitenkin ihmettelemään.
En nyt missään nimessä olisi osannut arvata että se on sellasta käsikopelo meininkiä yhteis-saunoissa.
Käymme tyttäreni kanssa ainakin kerran viikossa Itiksen (Itä-Helsingissä) uimahallissa ja siellä kyllä huomaa tuon karvojen vähentymisen selvästi.
Oltiin loppiaisena Imatran kylpylässä, niin siellä oikein saa hakea katseella jolla olis karvat! Johtunee venäläisten äitien ja tyttärien muodista ajella ihan kaikki pois. Toisaalta ei minua häirinnyt tuo yhtään, mutta ihmettelin kuitenkin.
Minusta posliinipimppi sopii 40-50 v naiselle paremmin kuin teini-ikäiselle. Hatunnosto täältä kaikille ihanille keski-ikäisille posliineille!
Eihän siinä yläikärajaa ole. Minullakin on posliini ja olen jo 62 vuottaa. Ja mielestäni se sopii minulle oikein hyvin. Ja kehuttu on.
miehenikin ajelee alapäänsä eli mies tykkää myös. Minä näytä hyvinkin aikuiselta vaikka ei ole karvoja. ei karvattomuus tuo alapäätä esille muuten kuin sinun mielessäsi =)
En nyt missään nimessä olisi osannut arvata että se on sellasta käsikopelo meininkiä yhteis-saunoissa.
Olikohan se juttu ihan totta.
kaljut pinpit särkee silmiä uimahallissa :'(
Mä oon ajellut kaikki pois siitä asti, kun karvat alkoi kasvaa. Karvat on oksettavia ja kaiken lisäks ne kutittaa.
n23
Onneksi noita aikuisten naisten karvattomia kalkkunapimppejä ei tarvitse muualla nähdä. On ne oikeasti aika hurjia joillakin jos sieltä roikkuu jotain ulokkeita. Näyttää oikeasti ihan kalkkunalta:)
Vaimoni oli 2000-luvun puoliväliin asti karvainen ja sitten, ensin vähän kuin vaihtelun vuoksi, hän rupesi sheivaamaan pimppinsä.
Molemman tykästyimme posliinipimppiin niin että tuskinpa enää tulee aikaa jolloin kumpikaan meistä haluaisi rämemajava-aikoja takaisin. Nykyään on minunkin karvoitukseni päässyt entistä useammin Ladyshaverin käsittelyyn, kalua emme aja posliiniksi mutta varresta kaikki pois ja ympäriltäkin vähän siistimme pitkää karvoitusta lyhemmäksi. Partnerin sukuelinkarvojen ajelu on muuten erittäin mukava esileikki!
Onko muita pariskuntia jotka sheivaavat toistensa pimpin ja kalun?
T: Mies 39 v (jonka vaimo 40 v)