Onko H95 liivejä käyttävä lihava?
Hei!
Olen mies ja jutellut yhden naisen kanssa netissä. Jostain syystä kehuu isoja rintojaan useasti. Mutta eikös tollaisilla mitoilla oleva ole myöskin jo lihava?
Kommentit (11)
ja rintsikoissa koko silti 70e. Riippuu aika paljon liivivalmistajasta tuo rinnanympärys, mutta kuulostais että on kyllä myös massaa muualla kuin rinnoissa.
90H, just kävin liiviliikkeessä ostamassa äitiysliivit... Vielä kesällä mulla meni 80G, eli onhan tässä kropassa sulateltavaa. Mutta siis, on melko tuhti tyttö siellä toisessa päässä, itse en pysty edes peilistä itseäni enää katsomaan, odotan vaan että pääsisin synnyttämään ja pudottamaan nää ihrat pois!
Jopa pitkälle 85 cm on iso rinnanalus. Itse len 177, 70 kg jossa lihastakin jonkin verran. Ja silti rinnan alta mitta on 80.
Jopa pitkälle 85 cm on iso rinnanalus. Itse len 177, 70 kg jossa lihastakin jonkin verran. Ja silti rinnan alta mitta on 80.
Piti siis sanomani, että 95 on iso mitta pitkällekin.
Kummallista, että niitä rintoja on sitten pitänyt hehkuttaa, jos kerran ovat melkoista largea :). Vaikka eihän lihavuus ihmisestä tee yhtään huonompaa tai mitään sellaista en tarkoita. Mutta jatkuvasti on tuosta kuppikoostaan puhellut :D
T:ap
että yleisesti naisilla on sellainen kuva, että miehet pitävät isoista rinnoista. Yrittänyt hurmata sua :)
olen 169 cm ja painan 68 kg ja liivikoko 70D ja mulla on ihan normit rinnat ja normaali paino
eli mun näkökulmasta toi liivikoko on jo lähellä sotanorsua
ja liivikoko 85B. Näytän rintavammalta kuin olenkaan.... mutta läskiä musta ei saa tekemälläkään:)
ja rintsikoissa koko silti 70e. Riippuu aika paljon liivivalmistajasta tuo rinnanympärys, mutta kuulostais että on kyllä myös massaa muualla kuin rinnoissa.
Minulla oli jo mitoilla 60 kg/168cm rinnanympärys 80 cm ja olen vartaloltani about omena, tai en ainakaan tippaakaan päärynä.
Se 95 on ympärysmitta sentteinä rintojen alta. Minä olen pari kiloa ylipainoinen ja isorintainen ja kokoni on 80D.