Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä joka et harrasta mitään liikuntaa, kysyisin

Vierailija
17.01.2012 |

miksi et harrasta?

Pelkäätkö koskaan liikkumattomuuden seurauksia terveydellesi tulevaisuudessa?

Oletko koskaan harrastanut tai aiotko alkaa harrastamaan?

Kiva jos jaksat edes joihinkin vastata. Olen kiinnostunut aiheesta.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tällä hetkellä harrasta. Eihän se hyväksi ole. Olen tietysti huolissani. Kyllä sitä pitäisi harrastaa. Minulla se liikunta on äärettömän vastenmielistä, koska tarvitsisin hikiliikunnan, mutta siitä tulee ihan äärettömän huono vointi kun saan nokkosrokon. Liikuntaharrastus siis rajoittuisi tiukasti sisätiloihin. Julkisille paikoille minua ei saa liikkumaan. Iltamyöhään voin lenkille mennä, mutta nyt olen viikkoja yksin lasten kanssa. Heitä ei voi oikein yksin jättää kotiin.

Pitää vaan ottaa jotain sellaista, mitä voin kotona tehdä. Jotainpa nyt sitten aloitellaan ja sorvataan taas sitä niin, ettei kuole siihen allergiaan ja hengenahdistukseen.

Vierailija
42/43 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi et harrasta?

Pelkäätkö koskaan liikkumattomuuden seurauksia terveydellesi tulevaisuudessa?

Oletko koskaan harrastanut tai aiotko alkaa harrastamaan?

Kiva jos jaksat edes joihinkin vastata. Olen kiinnostunut aiheesta.

Kaikki liikuntaharrastukset ovat joko työläitä (ratsastus), kalliita (tanssi), kaukana (golf), korneja (zumba).

Liikunnasta tuntuu olevan enemmän haittaa kuin hyötyä, kaikki aktiiviset liikkujat ovat aina kipeinä tai loukkaantuneita.

Harrastan nukkumista. Syön hyvin.

Olen normaalipainoinen ja terve, en katso tärkeäksi muuttaa elämäntapojani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa laji, joka käy tällä hetkellä, on vesijuoksu, ja se on tylsää. Uinti menettelisi, muttei käy.

Kävelen joka päivä 2-3 x 15 min, mikä sekin on jo onneksi parempi kuin ei mitään, kerra viikossa, parissa hieman pitempi lenkki (jonka seurauksia parantelen sitten muutamia päiviä).

Olen entinen maajoukkuetason urheilija, liikkunut todella paljon ja monipuolisesti, kroppa on aivan hajalla urheilun ja kahden kroonisen sairauden myötä.

Tiedän, että liikkumattomuudesta on seurauksia nyt ja tulevaisuudessa ja ylipainosta vielä enemmän.

Mutta se on voivoi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä