Lähtisitkö Bulgariaan jos saisit 4 hengen (2 aik.+ 2 lasta) matkan 700 eurolla?
Kommentit (12)
niin en lähtisi, vaikka pääsisi ilmaiseksi.
Mulle ei ole alin hinta tärkein kriteeri vaan se, että saan lomalta just sitä mitä haluan. Toki en pysty kalleimpia mahdollisia valitsemaan, mutta en lähde mihinkään vaan sen takia, että halvalla pääsee.
Lähtö Varnan Kultahietikoille olisi 27.5. Tarkennuksena vielä, että toinen lapsista on sylilapsi.
ap
Varna on mun mielestä kauniimpi kaupunki kuin Burgas. Itse Kultahietikko ei tosin paljoa eroa Sunny Beachista varmaankaan.
Kerran kävin tuolla Kultahietikolla ja toiste en menisi vaikka maksettaisiin. Karsea paikka.
Kerran kävin tuolla Kultahietikolla ja toiste en menisi vaikka maksettaisiin. Karsea paikka.
ap
Me oltiin yhtenä kesänä siellä touko-kesäkuun vaihteessa ja oli just mukava sää. Riittävän lämmintä muttei polttavan kuumaa. Meri oli kyllä mulle liian kylmä, ehkä +17 mutta altaassa tarkenin.
Kultahietikolla on tullut käytyäkin, toistekin olen menossa. Sopivan rauhallinen paikka. Mutta minä en lomaltani muuta etsikään kuin aurinkoa, rantaa ja hyvää ruokaa. Me maksoimme silloin aikanaa 250€/aikuinen kultahietikon matkasta.
Meteli oli jotain ihan kauheeta. Vuorokauden ympäri soi bassojytke, joka meinasi tehdä hulluksi. Jos hakee lapsiperheelle lepoa ja rauhaa, en kyllä tuonne lähtisi. On voinut muuttua, siitä on aikaa nelisen vuotta kun kävin.
oletteko te äänestäjät taas unohtaneet, että ne Bulgarialaiset tulevat tänne suomeen kerjäämään tuon 700 eur., ja lähtevät tyytyväisinä kotimaahansa? Mitä nyt muutamat polkupyörät ja telkkarit pakettiautossa mukana...kun nyt löytyivät täältä suomesta jostain vahingossa :o
Tuohon reissuun menisi kuitenkin enemmänkin rahaa, ja säästäisin rahat mieluummin sellaiseen kohteeseen jonne oikeasti haluaisin mennä.