Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua mikä teiniäiti :D

Vierailija
16.01.2012 |

http://tanjaslifewithbaby.blogspot.com/search?updated-min=2012-01-01T00…

Yleensä tapoihin ei kuulu haukkua ihmisiä nettipalstalla, mutta tuo laukoo niin typeriä juttuja julkisessa blogissaan että on pakko :D

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi lumi - itsenäisyys päivä xD

En jaksa nyt alkaa lukemaan ja analysoimaan tarkemmin, mutta noihin yhdys sana virheisiin en voinut olla kiinnittämättä huomiota.

Vierailija
2/34 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, eli toinen äiti!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi lumi - itsenäisyys päivä xD

En jaksa nyt alkaa lukemaan ja analysoimaan tarkemmin, mutta noihin yhdys sana virheisiin en voinut olla kiinnittämättä huomiota.

" ...alkaa lukemaan ja analysoimaan..."

Vierailija
4/34 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä henkistä tyydytystä, paremmuuden tunnetta tai ihan mitä vaan, saa siitä että myös julkisesti pätee toisen äitiydellä, kyseessä kuitenkin 16v!!!!

Antakaa hänen nyt olla, oli sitten yhdys sanat erikeseentaiyhteen...

Vierailija
5/34 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä henkistä tyydytystä, paremmuuden tunnetta tai ihan mitä vaan, saa siitä että myös julkisesti pätee toisen äitiydellä, kyseessä kuitenkin 16v!!!! Antakaa hänen nyt olla, oli sitten yhdys sanat erikeseentaiyhteen...

Vierailija
6/34 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toki kaikki - onhan niitä sellaisia runoja kirjoittavia älykköteinejä ja maailmaa parantavia aktivistiteinejäkin. Mutta aika moni teini varmaan kirjoittelee juuri tuohon tyyliin. Eivätkä teinien blogit yleensä ole suunnattuja meille yli 30-kymppisille uranaisille ;)

Vierailija
7/34 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toki kaikki - onhan niitä sellaisia runoja kirjoittavia älykköteinejä ja maailmaa parantavia aktivistiteinejäkin. Mutta aika moni teini varmaan kirjoittelee juuri tuohon tyyliin. Eivätkä teinien blogit yleensä ole suunnattuja meille yli 30-kymppisille uranaisille ;)

Vierailija
8/34 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin raivostuttavaa, kun ei osaa edes yhdyssanoja.

Vierailija
9/34 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pura nyt itseäsi oikein kunnolla ja linkitä lisää haukuttavia! Pura tänne kaikki paha olo, joska sitten miehesi säästyisi siltä ja lapsesi...

"Yleensä tapoihin ei kuulu haukkua ihmisiä nettipalstalla"... Juu... Einiin...

Vierailija
10/34 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et suotta järkyty ;)

Vierailija
11/34 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohdentaa kirjoituksensa? Itselleen? Tuskin meitä kovinkaan monia kiinnostaa teiniäitiys tai sen puolustelu. 16-vuotiaana mentiin lukioon ja jatko-opinnot olivat jo mielessä. Äitiys tuli kuvioihin vasta avioliiton myötä vuosi papin aamenesta opiskeluitten jälkeen ja työpaikan varmistuttua.

Vierailija
12/34 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohdentaa kirjoituksensa? Itselleen? Tuskin meitä kovinkaan monia kiinnostaa teiniäitiys tai sen puolustelu. 16-vuotiaana mentiin lukioon ja jatko-opinnot olivat jo mielessä. Äitiys tuli kuvioihin vasta avioliiton myötä vuosi papin aamenesta opiskeluitten jälkeen ja työpaikan varmistuttua.

Joidenkin tarkoitus voi olla toimia eräänlaisena nettipäiväkirjana tai kotisivuna, jota voivat lukea kaverit tai satunnaiset surffailijat. Netti on TÄYNNÄ erilaisia blogeja, ja suurin osa yksityishenkilöiden pitämistä oman elämän vuodatus -blogeista onkin sellaisia, ettei niitä oikein ulkopuoliset jaksakaan seurata - enkä tiedä, olisiko tarkoituskaan.

Olen itse 33-vuotias. Itse olin 16-vuotiaana lukiossa, ja olin vieläpä sellainen "runoja kirjoittava älykköteini". Sittemmin opiskelin, tein töitä, löysin nykyisen mieheni, perustimme perheen... Mutta kyllä minua silti kiinnostaa teiniäitiys. Ei kuitenkaan ensisijaisesti blogien kautta, koska blogit ovat niin päiväkirjanomaisia, ja niissä voi olla paljon tylsääkin ja sellaista päivän tapahtumien kertausta. Mutta minua kiinnostaisi esim. katsoa dokumentti tai lukea joku tutkimus teiniäitiydestä. Tai no, miksei blogikin, jos se olisi tosi kiinnostavasti kirjoitettu. Yleisesti ottaen minua kiinnostaa elämäntarinat ja valinnat, jotka ovat kovin erilaisia kuin omani!

Ja minusta teiniäitiys on ihan mielenkiintoinen aihe muutenkin, yhteiskunnallisesti tarkasteltuna.

Vierailija
13/34 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oli jutut.. Sossusta pitäis saada sitä ja tätä, mut sit laitetaan haisemaan mm. 130€ raketteihin, 73€/kk salilla käyntiin ja shoppaillaan vaatteita ja MAGNEETTEJA.. Ja kitistään kuinka rankkaa kun poikakaveri oli oikein töissä ansaitsemassa rahaa.. :D :D Kyllä on todellakin valoisa tulevaisuus...

Vierailija
14/34 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo! Aikuiset ihmiset, miten te voitte käyttäytyä ku idiottit. Onko tosi asia se, että teillä ei sattumoisin ole muuta tekemistä? Ja teidän on pakko kommentoida muiden elämää, tekemisiä ja tekstejä?

Jos ei miellytä niin älkää lukeko. Jotkut tekstit kirjoitan harkiten, jotkut kirjoitan nopeasti tytön ollessa päivä unilla (päiväunilla ? vitun sama) ja silloin tulee kirjoitus virheitä ja pilkut ja pisteet jää. Mulla on oppimis vaikeuksia ja luki häiriötä joten mikä vittu on ongelma?

Jos minä tulisin hieman kehitysvammaista lastasi haukkumaan 'saatana ku osaa olla tyhmä ja jälkeen jäänyt, ei edes varmaa itte tajuu mitä tekee sanoo ihan ihme asioita ja pakko liikkeitä tulee' Miltäs se tuntuisi!?

Ooookei.. Jos mul ei olis lasta niin olisinko vaan APUA MIKÄ TEINI? Vaikka mulla on lapsi nii pitäskö mun olla joku vitun aikuinen? Saan puhuu ja kirjottaa miten itte haluun ilman et joku ihminen joka ei tiedä mistää mitää tulee pätee mulle siitä?

Ja jos luulette oikeesti et toi kritisointi kiinnostaa mua tai saa mulle pahan mielen, ootte väärässä koska repeette liitoksistanne ku mua ei vois vittuukaa kiinnostaa. Ettekä te tiiä tästä paskaakaan.

Olette säälittäviä ja erittäin lapsellisia. Ettekö oo koskaa kuullu et JOS ON JOTAIN ASIAA NIIN TULEE SANOO PÄIN NAAMAA TAI EDES MULLE ITELLEEN ennemmin ku keskustella musta jossai keskustelu palstalla :D?

Aivan, ette kestä kritiikkii.

Ja jos mun jutut on typeriä, niin minkälaisena pidät tätä sun juttuas? Fiksuna? Millasen kasvatuksen sä oot oikee saanu.

Häpeäisitte kaikki saamari sentää.

Vierailija
15/34 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa mennä aloittajalta kiusaamisen puolelle. :/

Vierailija
16/34 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuitten teiniäitien elämää ei saa arvostella tai lähinnä heidän kirjotuksiaan, jotka on kirjotettu nettiin mistä kuka tahansa voi ne lukea! Sitten vielä pitää marista asiasta, älkää kirjottako mitään niin ei ole kenelläkään sanomista, pelkkää huomion ja ihmisten hyväksynnän hakuahan tuo on.

Tämä blogin pitäjä, tiuski ja teya ovat antaneet kirjoitustensa perusteella melko paskan kuvan itsestään, sille ei voi kukaan enää mitään. Säilyttäkää nuo omat tekstinne ja lukekaa joskus 10v päästä uudestaan, saatte hyvät naurut :)

Itsekin joskus teini olin ja samanlainen angstaaja :D tosin raskaaksi en tullut ja huostassa yms en ole ollut, enkä edes tupakkaa polttanut, kaljaa meni sitten senki edestä ;)

Vierailija
17/34 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nätti vauva ja selvästi välittää hänestä. Tyypillinen teini vaateostoksineen yms, mutta mitä muuta hänen täytyisi olla kuin teini, kuten itse sanookin!? Musta hän osoittaa järkevyyttä haeskellessaan vaatteita alennusmyynneistä ja onhan se nyt kamalaa jos laittaa kolme euroa jääkaappimagneetteihin...hei haloo! Kuka meistä ei haluaisi varakkaana tai varattomana, että koti näyttää kodilta? Pitäisikö vähävaraisen asua varastokoppia muistuttavassa betoniläävässä? Okei, rakettihankinnat on keneltä tahansa mun mielestä rahan ampumista taivaalle, mutta he ovat edelleenkin teinejä, eivät aikuisia, joten virhearviointeja varmasti tulee. Tsemppiä blogin pitäjälle! Kävin lukemassa nyt ensimmäistä kertaa ja palaan kyllä lukemaan myöhemminkin :) Mutta pliis, vaiha fontti pienemmäksi niin on kivempi lukea :)

Vierailija
18/34 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä oot 16v ja saat ollakkin :) Pääasia on että lapsesta huolehditaan, luki-ja kirjotushäiriöille ei mitn voi, ja tosiaan pakko ei oo kenenkään lukea. Kaikkea hyvää perheelleenne

T.itse 38vee ja 21v tytön äiti ;)

Vierailija
19/34 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytettynä saa ihan toimivia vaunuja ym tavaroita. Omasta teiniäitiydestä jo yli 15v mutta silloinkin sai rahaa käytettyihin tavaroihin (vaunut, pesukone, ym). Se on jo sio etu, että saa edes käytettyihin.

Vierailija
20/34 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jamin isä: Oli TOSI innoissaan ku sille kerrottiin! (raskaudesta) sanottiin et se ei varmaa pysy kaltereiden takana ku se innostu niin paljon.